Po 3 kwartałach 2013 roku i zaledwie dwa lata po wprowadzenia produktu na rynek SALESmanago Marketing Automation notuje 1,8 mln przychodów i 584 tys. zysku netto. Przychody ze sprzedaży licencji systemu SALESmanago wzrosły w porównaniu do Q3 2012 o 500%. Z systemu korzysta ponad 500 firm w Polsce i zagranicą.
SALESmanago, jest produktem spółki Benhauer i jednym z pierwszych w Europie systemów klasy Marketing Automation, który oferuje narzędzia behawioralne do identyfikacji i monitoringu zachowania klientów na stronach WWW oraz dotarcie do klienta z dopasowanymi, personalizowanymi ofertami w kanałach e-Mail Marketing, strona WWW klienta, sieciach RTB oraz kanałach sprzedaży bezpośredniej.
Kluczowymi klientami spółki i użytkownikami są największe w Polsce sklepy internetowe, sieci handlowe i usługowe m.in. Komputronik, Yves Rocher, Rainbow Tours, Travelplanet, Jean Louis David oraz banki wśród których największym jest Getin Bank. Z systemu SALESmanago korzystają również firmy w Niemczech, Hiszpanii i na Ukrainie.
75% przychodu generowanego przez spółkę pochodzi ze sprzedaży licencji na system SALESmanago Marketing Automation. Spółka zatrudnia aktualnie 30 osób, a siedziba firmy mieści się w Krakowie. Spółka planuje utrzymać 3 cyfrowe tempo wzrostu w kolejnym roku.
W 2014 roku spółka planuje znaczną intensyfikację działań sprzedażowych na terenie Unii Europejskiej oraz uruchamianie kolejnych projektów w obszarze Marketing Automation dla poszczególnych rynków wertykalnych.
– W 2014 roku planujemy intensyfikację działań sprzedażowych na terenie Unii Europejskiej oraz uruchamianie dedykowanych platform do automatyzacji marketingu dla poszczególnych rynków wertykalnych. W ciągu 2 lat planujemy wejście na giełdę. – mówi Grzegorz Błażewicz, szef i założyciel SALESmanago Marketing Automation.
Więcej informacji
Marek Broda, Product Manager, SALESmanago Marketing Automation
e-Mail: marek.broda@salesmanago.pl, Tel: 531 756 313