51 darmowych narzędzi online dla biznesu: zarządzanie projektem, CRM, SEO, social media, zdjęcia i edytory zdjęć

Top view of construction tools including hammer and different sized screwdrivers on wooden surface with open space. Tools for carpentry work. Type of fastener. Mend and repair. Parts for repair.

Przed Wami trzecia odsłona naszego zestawu starannie wybranych darmowych narzędzi online dla biznesu. Podzieliliśmy je na następujące kategorie:

  • zarządzanie projektem i komunikacja
  • CRM
  • zdjęcia stockowe
  • narzędzia do tworzenia mikro-treści, infografik, edytory zdjęć
  • social media
  • SEO

 

Poprzednie wersje (nieco różnią się zakresem tematycznym) znajdziesz tutaj:

42 darmowe narzędzia dla biznesu

102 darmowe narzędzia dla biznesu


10 Pomysłów na Omnichannel Marketing: pobierz darmowego ebooka


Zarządzanie projektem i komunikacja: Narzędzia dla product managerów

Meister Task

Darmowe narzędzie do zarządzania projektem: nielimitowana ilość użytkowników i projektów, aplikacja na iOS, w wersji darmowej dwie integracje (np. z Dropboxem, GitHubem, Google Drive).

Jest oparte na metodologii Kanban i wygląda pięknie.

Harvest

Służy do monotorowania czasu spędzanego online oraz zarządzanie nim.

Zoho projects

Rozbij złożone projekty na mniejsze jednostki: kamienie milowe, listy zadań i zadania. Wykresy pomogą Ci zwizualizować postępy. Do tego masz w zestawie narzędzia do raportowania.

Tylu użytkowników, ilu zechcesz, i 1 projekt w wersji darmowej.

2-plan 

Open source,  dostępne sąv3 programy: 2-plan desktop (zarządzanie projektem z poziomu pulpitu), 2-plan Team (narzedzie online), work 2-gether (oparte na metodyce scrum).

Darmowe, ale dodatkowe opcje są płatne.

GanttProject

Open-source free project scheduling and management tool. Can generate Gantt and PERT charts, produce reports in HTML and PDF formats, offers versatie scheduling and time management tools.

Orange Scrum

Najlepsze dla zespołów IT, wspiera metodologię agile.

Freedcamp

Nieograniczona ilość użytkowników, projektów oraz funkcji, imponujący design, zioptynalizowany pod kątem komunikacji.

Bambam!

Darmowy do 1o użytkowników, nieograniczona ilość projektów. Dostępne workflows, zadania, kamienie milowe i monitoring aktywności.

Redmine

Świetnie można go zaadoptować do dowolnie wybranego projektu. Oferuje feed oraz system powiadomień, monitoring czasu oraz poszczególnych zadań, oferuje też fora do wygodnego dyskutowania o projektach.

Teamweek

Narzędzie do planowania z kalendarzem dla zespołu.

LiquidPlanner

Kompleksowe narzędzie do efektywnego zarządzania projektami: planowanie,dynamiczna współpraca, raportowania, szacowanie…

Wrike

Zarządzanie zadaniami, dzielenie plików, tabele, budżetowanie…

Wyjątkowy mix klasycznego zarządzania projektem i współpracy grupowej. Narzędzie jest elastyczne i pozwala obsłużyć wiele różnych stylów zarządzania.

Darmowy CRM

CapsuleCRM

W wersji darmowej 2 użytkowników, 10 MB i 250 kontaktów. Wersja pro: $12/użytkownik/miesiąc.

Insightly

W wersji darmowej, 2500 rekordów, 200 MB i 10 pól do indywidualnego zdefiniowania.

Really Simple Systems

Dla małego biznesu. W wersji free: 2 użytkowników, 100 kont, nieograniczona ilość kontaków, menedżer zadań i 100 MB. Do tego darmowa opieka BOK.

FreeCRM

100 darmowych użytkowników i 10 000 kontaków oraz podstawowe ficzery.

InStream

Darmowe dla 2 użytkowników, nieograniczona ilość kontakót, integracje z mediami społecznościowymi.

Intercom

CRM z identyfikacją kontaktów, które są najistotniejsze z biznesowego punktu widzenia (wysokie prawdopodobieństwo zakupu).

Zurmo

Open-source’owy CRM, który wykorzystuje grywalizację, by udowodnić, że CRM nie jest super-nudne.

SALESmanago

Zawiera funkcje:

  1. Zarządzanie kontaktami
  2. Segmentacja kontaktów
  3. Zadania, notatki, przypomnienia
  4. Zarządzanie lejkami sprzedażowymi
  5. Raportowanie efektywności handlowców
  6. Analityka lejków sprzedażowych
  7. Śledzenie emaili sprzedawców

Wersja darmowa obejmuje nieograniczoną ilość kontaktów, dodatkowo płatne opcje uwzględniają email marketing oraz Marketing Automation: zaawansowane spersonalizowanie działania marketingowe w każdym dostępnym kanale.

Darmowe zdjęcia

Kiedy produkujesz dużo treści, potrzebujesz sporo ilustracji. Tu źródła darmowych zdjęć do użytku komercyjnego:

Unsplash

Pexels

Raumrot

Start Up Stock Photo

Free photos bank

Pixabay

Public Domain Archieve

1001 Free Downloads

sxc

Gratisography

Picjumbo

Pamiętaj, by zawsze sprawdzić, na jakich zasadach i na jakiej licencji konkretny artysta udostępnia swoją pracę.

Mikro-treści, infografiki, edycja zdjęć i wideo

Stupeflix

Darmowe narzedzie do tworzenia wideo online, dostępne szablony.

Venngage

Do tworzenia infografik, możesz wybrać temat odpowiadający klimatowi Twojej firmy.

Pablo

Stwórz prostą grafikę: obraz + tekst. Zajmuje to mniej niż minutę. Obrazki możesz wybrać z bazy lub wgrać własne.

Canva

Masa szablonów i zdjęć do tworzenia niezwykłych infografik. Bardzo intuicyny!

 

Social media

Followerwonk

Do Twittera: analiza publiczności.

ViralWoot 

Do Pinteresta: analiza odbiorców + kolejkowanie postów.

Iconosquare

Do Instagrama: poznaj swoich followersów!

Cyfe

Pozwala zarządzać wieloma kontami social media.

Beevolve

Analiza reklam w social media.

Keyhole

Służy do analizy hasztagów.

Klout

Analizuje w skali 0-100, czy jesteś influencerem w swojej branży oraz wskazuje najbardziej wpływowych blogerów czy ekspertów.

HowSociable

Ocenia obecność Twojej marki na Twitterze, Facebooku, YouTube i LinkedIn (więcej dostępne w wersji płatnej).

SocialBro

Służy do analizy Twittera.

Darmowe dla kont poniżej 5000 śledzących.

WolframAlpha Facebook Report

Analityka Twojego fanpage na FB.

 

SEO i research konkurencji

Google PageSpeed Insights

Bada szybkość ładowania się strony.

Moz Local Listing Score

Narzędzie dla firm działających lokalnie.

Keyword Tool

Narzędzie do wyszukiwania słów kluczowych.

Searchmetrics Website Analyzer

Ocenia Twoją pozycję w wyszukiwaniach i social media.

Find Broken Links

Znajdź nieprawidłowe linki na Twojej stronie www.

Moz Toolbar

Analizuje każdą stronę – inspirujące informacje!

 

Co dodalibyście do tej listy? Piszcie w komentarzach!

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]