5 dobrych powodów, żeby zrobić dzisiaj pop-up

Albo je kochasz, albo ich nienawidzisz – nie ma żadnych odcieni szarości jesli chodzi o pop-upy. Te maluchy są wirtuozem emocji użytkowników tak jak Czesław Niemen był wirtuozem własnych strun głosowych. Możesz mi wierzyć – jak już raz opanujesz tę grę, to trafisz na swoją „Płonąca Stodołę”… Leady, miałam na myśli Leady. Trafisz na swoje Płonące Leady. Och nieważne! Krótko mówiąc – jak już opanujesz sztukę ich tworzenia, to ani się spostrzeżesz a inwestycja ta zwróci się wielokrotnie.

Jeśli nadal nie jesteś przekonany co do tematu, pozwól proszę, że przedstawię ci 5 krótkich, acz dobrych powodów, żebyś jednak zmienił zdanie!

  1. Mają świetne ROI – Na początek pomówmy o kasie. Podstawowa informacja – pop-up wyświetlany na własnej stronie nie kosztuje praktycznie nic – nikomu nie płacisz za przestrzeń reklamową, z nikim się nie licytujesz o wyświetlenia, nikt Cię nie kasuje za kliki i inne akcje użytkowników. Stuprocentowy zwrot włożonych środków jest tylko kwestią czasu. Wszystko ponad to – każda konwersja, każdy zakup, każdy nowy kontakt w bazie – to Twój przychód. Cóż mogę rzec więcej? Nie krępuj się, korzystaj!
  2. Konwertują jakby jutra miało nie być – Ale to tak na serio! Niezliczone testy pokazują, że pop-upy mają ponadprzeciętną skuteczność. W jednym z testów wygenerowały one 1375% więcej subskrypcji z podaniem adresu mailowego niż  sidebar. To chyba po prostu część ludzkiej natury – to uleganie emocjom. W momencie napotkania silnego bodźca przełączamy się na tryb automatyczny i podążamy za wskazówkami najpewniejszej osoby w towarzystwie. Zatem zapisujemy się do newslettera przed zamknięciem strony, dorzucamy przedmiot do koszyka (-50% tylko przez 12 godzin!) mimo początkowego braku intencji zakupowej.
  3. Dostarczają jasny przekaz – Użytkownicy przypominają nastoletnich chłopców – nie mają zielonego pojęcia, czego ty od nich chesz. I nie, nie będą się tego domyślać. Twoim celem, jako przewodnika po stronie www jest powiedzieć im dokładnie co mają w danej chwili robić. Zostaw aluzje tam gdzie ich miejsce i wal prosto z mostu! A pomogą Ci w tym właśnie pop-upy. Pop-up zmusza Cię do precyzyjnego określenia najfajniejszej, najbardziej przydatnej cechy oferowanego przedmiotu. Masz tylko kilka sekund, żeby przyciągnąć rozpraszająca się uwagę użytkownika, i kolejne kilka, żeby przekonać go, żeby nie klikał w ‚x’. To doskonałe ćwiczenie dla marketerów, ale też przydatny test dla oferowanych przedmiotów (czy da się wypisać jakieś soczyste zalety ważne dla użytkownika?) W tym przypadku nie ma co łapać zbyt wielu srok za ogon. A wracając do wezwania do działania – po przygotowaniu miłej dla oka kreacji, wybierz kilka słów, które jak najszybciej przekonają użytkownika do wykonania przewidzianej akcji i odebrania obiecanej nagrody.
  4. Jest ich tak dużo – Wstyd byłoby nie wypróbować choć kilku. Są pop-upy pokazujące się po upływie określonego czasu wizyty – niezawodna taktyka jeśli chodzi o budowanie zaangażowania. Są takie, które wyświetlają się tylko na określonych podstronach. Są też i pop-upy, które reagują na przewinięcie strony do konkretnego miejsca. No i oczywiście exit pop-upy, które pokazują się, jak sama nazwa wskazuje, w momencie, kiedy użytkownik chce opuścić stronę. A to tylko kilka przykładów wymyślonych ot tak, na poczekaniu!
  5. Mamy nowiutkie narzędzie do tworzenia pop-upów – Czy wiesz jaki jest najlepszy pretekst do przejażdżki? Nowiutki Jaguar w garażu! Czasami lubimy zaskoczyć naszych użytkowników nowym, albo odświeżonym narzędziem z wachlarza marketing automation. Gorrrącym towarem w tym tygodniu jest Express PopUp designer. Jest prosty, acz skuteczny. Tutaj możesz sprawdzić jak krok po kroku stworzyć za jego pomocą działający pop-up! Bułka z masłem

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]