Zwiększ swoją sprzedaż dzięki zautomatyzowanym lejkom sprzedażowym [Case Study Isuzu]

Isuzu Motor usprawnia proces obsługi leadów i zwiększa sprzedaż o 17% dzięki stosowaniu zautomatyzowanych lejków sprzedażowych i personalizacji procesu sprzedaży.

 

Isuzu Benelux SA Polska to oficjalny dystrybutor japońskiego koncernu Isuzu Motor LTD, światowego lidera w zakresie technologii i produkcji silników diesla, samochodów dostawczych, ciężarowych oraz autobusów. W Polsce działa w zakresie dystrybucji pick-upów oraz części zamiennych do silników industrialnych.

 

 

 

 

Wyzwania:

  • Niska konwersja w kanale on-line

Prowadzenie kampanii reklamowych i chęć podniesienia konwersji na wygenerowanym na stronie ruchu. Niewielka część osób odwiedzających stronę zostawiała swoje dane – brak możliwości prowadzenia procesu sprzedażowego.

  • Sprawna obsługa zapytań potencjalnych i bieżących klientów

Potrzeba posiadania narzędzia pozwalającego na informowanie na bieżąco o zainteresowaniu potencjalnych klientów ofertą i dystrybuowania zapytań wewnątrz działu handlowego.

  • Budowa lojalności klientów

Konieczność zapewnienia klientom, którzy dokonali zakupu poczucia dobrze wydanych pieniędzy – zbudowanie ich lojalności, by polecali markę i sami korzystali z niej w przyszłości.

 

Realizacja:

Na podstawie danych pozostawionych przez klienta w formularzu na stronie WWW, jest on automatycznie przypisywany do konkretnego salonu dealerskiego, z poziomu którego jest później dalej obsługiwany.

Nowy lead jest automatycznie przypisywany do określonego handlowca, który odpowiada za kontakt i obsługę potencjalnego klienta. Dalsza komunikacja mailowa (newsletter, edukacja) jest następnie personalizowana danymi handlowca – klient utrzymuje stały kontakt z jedną osobą.

  • Alerty sprzedażowe o aktywności leadów

Handlowcy na bieżąco informowani są o aktywności swoich leadów na stronie WWW. W czasie rzeczywistym mają więc możliwość reagowania na ich zainteresowanie.

Po rozpoznaniu zainteresowania klienta określoną ofertą i po zakupie uruchamiane są automatyczne cykle edukacyjne, rozszerzające informacje o ofercie, marce, modelach poszczególnych samochodów.

 

Efekty:

  • 17% wzrost sprzedaży,
  • 31% konwersja sprzedażowa dla leadów zakwalifikowanych sprzedażowo,
  • 50% wzrost współczynników otwarć dla personalizowanych wiadomości.

 

Możliwości rozwoju:

  • Utworzenie systemu ułatwiającego handlowcom obsługę leada w CRM

Konfiguracja przycisków szybkich akcji, które uruchamiają automatycznie reguły automatyzacji, które zmieniają statusy klientów w kampanii sprzedażowej.

Rozbicie procesu sprzedaży na więcej etapów i przygotowanie dodatkowej automatycznej komunikacji dla każdego z nich.

  • Uruchomienie kampanii remarketingowej w social media i sieciach reklamowych

Wsparcie bezpośrednich działań sprzedażowych kampaniami nawiązującymi do tych ofert, które interesowały klienta na WWW.

 

“Wdrożenie wybranych funkcjonalności SALESmanago zdecydowanie
pomogło w uporządkowaniu zarządzania bazami danych klientów,
poprawiło skuteczność dotarcia do klientów z dedykowanymi
komunikatami i ułatwiło pracę handlowców. Zespół SALESmanago był
bardzo pomocny w analizie potrzeb firmy i dobraniu najlepszej konfiguracji
systemu, a także w bieżącym zarządzaniu funkcjonowaniem aplikacji
w celu zmaksymalizowania korzyści wynikających z jej zastosowania.”

Radosław Przybyt,
Product and Sales
Channels Manager

 

 

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]