Electrolux, Ecomatic, eFarma. Zobacz kto jeszcze dołączył do grona klientów SALESmanago w grudniu.

 

Nowi klienci to zawsze powód do radości dla firmy. Mnogość branż i krajów, które reprezentują jest imponująca. W grudniu przywitaliśmy wiele dużych i mniejszych przedsiębiorstw z Polski i ze świata. Dziękujemy za zaufanie i przekonanie, że marketing automation pozwoli Wam szybciej i efektywniej rozwinąć się na rynku.

 

Spośród wszystkich firm, które wybrały SALESmanago, jako platformę do automatyzacji marketingu, przedstawiamy pokrótce profile najciekawszych z nich:

 

 

POLSKA:

 

IPM Nieruchomości Kredyty – firma oferująca kredyty hipoteczne, kredyty firmowe, kredyty gotówkowe i leasingi. Stawiają na kompleksową obsługę oraz rzetelne usługi, z których klient otrzymuje maksymalne korzyści, wygodę i bezpieczeństwo.

 

AIM Controllers – polska firma specjalizująca się w ulepszaniu kontrolerów do konsol Xbox i Playstation.

 

Feeby – to ponad 20-letnia, dojrzała marka z rodzinną tradycją. Doświadczona w branży, lecz wciąż młoda duchem pozostaje otwarta na trendy w wystroju wnętrz. Kreują innowacyjne i artystyczne dekoracje nie tylko w polskich, ale i w zagranicznych domach.

 

Drogeria Pigment  – krakowska drogeria powstała z pasji i zaangażowania.W swojej ofercie, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i sklepie internetowym, posiada kosmetyki kolorowe światowych marek oraz lubiane i bestsellerowe produkty pielęgnacyjne. Ich szeroki asortyment i jakość obsługi pozostają na najwyższym poziomie.

 

Central Fund of Immovables – CFI Hotels jest odpowiedzią na potrzeby klientów poszukujących dogodnych lokalizacji w centrach dużych, polskich miast. Szeroki wachlarz rozwiązań w 14 hotelach CFI spełni oczekiwania nawet najbardziej wybrednych gości – zarówno tych biznesowych, jak i indywidualnych.

 

Luxon LED  – od 2007 roku produkuje i wdraża na rynek oprawy oświetleniowe oparte o technologię LED. Ich produkty zachwycają zarówno pięknym wyglądem, jak i starannością wykonania i jakością użytych materiałów.

 

TechData jest czołowym dystrybutorem IT oferującym szerokie portfolio produktów i usług najważniejszych producentów na rynku. Jest częścią Tech Data Corporation, jednego z największych międzynarodowych koncernów zajmujących się dystrybucją sprzętu komputerowego i oprogramowania.

 

Electrolux Polska – światowy lider produkcji sprzętu AGD. Dostawca urządzeń do zastosowań domowych i profesjonalnych, sprzedający ponad 40 milionów produktów każdego roku odbiorcom w ponad 150 krajach. Producent m.in. pralek, zmywarek, lodówek, odkurzaczy i kuchenek. Historia firmy na polskim rynku sięga 1992 roku, kiedy to otwarto pierwsze biuro w Warszawie.

 

FitFOOD – to firma oferująca catering dietetyczny. Powstała, by pomóc swoim klientom osiągnąć i utrzymać wymarzoną sylwetkę, odżywiać się zdrowo i racjonalnie oraz czuć się dobrze każdego dnia.

 

Greenpointto polska marka odzieżowa dla kobiet istniejąca na rynku od 1992 roku. Kolekcje Greenpoint tworzone są dla kobiet nowoczesnych, aktywnych zawodowo, które lubią ubrania kobiece, eleganckie i jednocześnie funkcjonalne.

 

ŚWIAT:

 

NutriTienda – wiodąca firma z 40% udziałem na rynku żywności specjalistycznej i sportowej w Hiszpanii. Dzięki doskonałej jakości produktów oraz obsługi klienta, ponad 200 000 klientów zaufało NutriTienda w dążeniu do zdrowia i dobrego samopoczucia.

 

Ecomatic – jest szwedzką firmą z 19-letnim doświadczeniem w branży e-commerce. Kreują rozwiązania dopasowane do potrzeb klientów. Dużą wagę przykładają do wzmocnienia ruchu na stronie i przekształcania anonimowych odwiedzających w klientów.

 

Sayidaty Mall – sklep internetowy oferujący tysiące popularnych produktów modowych znanych marek dla całej rodziny. Sayidaty Mall to sklep powstały w Arabii Saudyjskiej, charakteryzujący się ogromnym wyborem produktów i konkurencyjnymi cenami, co przyciąga wielu klientów.

 

BigBang – największy producent rozwiązań audio-video oraz oprogramowania komputerowego na rynku słoweńskim.

 

CreaFirm – to francuski sklep internetowy specjalizujący się w sprzedaży komponentów do tworzenia kreatywnej, ręcznie robionej biżuterii.

 

eFarma.com – włoska apteka internetowa, która oferuje leki bez recepty, kosmetyki i suplementy diety. Każdego dnia setki klientów wybierają eFarma.com, czerpiąc korzyści z ponad 40 000 dostępnych w niej produktów od ponad 1000 różnych marek.

 

UCINA Confindustria Nautica – organizacja non-profit, która od 1960 roku reprezentuje branżę żeglarstwa, działa na rzecz rozwoju sektora żeglarskiego, promuje kulturę morską i rozwój turystyki żeglarskiej we Włoszech.

 

Unlimited Travel Group – specjaliści od podróży – tych małych i dużych.

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]