Stwórz w pełni responsywny i profesjonalny formularz kontaktowy w zaledwie kilka minut. Z nowym kreatorem Formularzy Ekspres to jeszcze łatwiejsze.


Kreator formularzy ekspres to nowa funkcjonalność SALESmanago. Kreator pozwala na stworzenie własnych formularzy kontaktowych, w pełni responsywnych i dopasowanych do przeglądania na komputerach, tabletach i smartfonach. Formularz pojawia się na stronie w formie ramki, którą można ustawić w dowolnym miejscu na stronie i w prosty sposób modyfikować jej wygląd i zawartość.

 

ZALETY KREATORA EKSPRES:

 

Łatwość obsługi i tworzenia formularzy oraz w pełni edytowalna treść i wygląd to główne cechy charakterystyczne nowego kreatora Formularzy Ekspres. Z jakich jeszcze powodów warto zacząć z niego korzystać?

 

– pełna responsywność; nie trzeba dostosowywać parametrów w kreatorze, ponieważ kod dostosuje się do wielkości strony i się zeskaluje

– wybór typu formularza najbardziej dostosowanego do potrzeb

– możliwość umieszczenia go w dowolnym miejscu na stronie

-oszczędność czasu; formularz można stworzyć dosłownie w kilka minut

– łatwość pozyskiwania nowych kontaktów i pozyskiwania dodatkowych danych

 

Żeby rozpocząć kreowanie nowego formularza przejdź do: Pozyskuj kontakty => Pozyskaj kontakty => Formularz.

 

Stwórz formularz w 5 prostych krokach:

 

1.Wybierz typ formularza.

2.Dostosuj ustawienia formularza.

3.Dostosuj stronę podziękowania po zapisie na formularz.

4.Dostosuj ustawienia wiadomości potwierdzającej zapis.

5.Ustawienia końcowe.

 

WYBÓR TYPU FORMULARZA

Do wyboru są 4 szablony formularza:

Formularz dla nowych klientów  formularz dedykowany specjalnie dla nowych klientów.

Formularz zapisu na newsletter formularz, który przeznaczony jest do subskrypcji.

Formularz pozyskania telefonu  formularz do pozyskania numeru telefonu klienta.

Kompleksowy  wielozadaniowy typ formularza.

 

 

USTAWIENIA FORMULARZA

Każdy z szablonów jest w pełni edytowalny. Możesz dowolnie zmienić tytuł (1), opis (2), dodawać i edytować pola formularza (3), zmieniać styl, kolor i treść przycisku (4), jak również wybrać tło lub ustawić dowolny obrazek jako tło (5).

 

 

STRONA PODZIĘKOWANIA

 

Kolejnym etapem w tworzeniu formularza jest strona podziękowania. Formularz ten jest krótką wiadomością, w której można podziękować za dane pozostawione przez użytkownika. Stwórz własną, niepowtarzalną wiadomość; dodaj obrazek, który wyświetli się w ramce z podziękowaniem (1), edytuj tekst wiadomości (2), dostosuj tło z dostępnych w kreatorze lub ustaw dowolny obrazek jako tło (3).

 

POTWIERDZENIE ZAPISU

 

Każdy użytkownik, który pozostawia swój adres email dostaje wiadomość potwierdzającą chęć subskrypcji. Dodaj dowolne obrazki wyświetlane w wiadomości (1), ustaw konto wysyłkowe(2), edytuj temat (3), treść (4) i przycisk potwierdzający (5). Stwórz powiadomienie po potwierdzeniu zapisu lub przekieruj na osobną stronę (6).

 

USTAWIENIA

Ostatnim etapem tworzenia formularza są ustawienia końcowe. Składają się na nie:

Nazwa formularza  jest to nazwa, pod którą znajdziesz swój formularz w systemie (1).

Tytuł strony  tekst, który wyświetli się na zakładce przeglądarki w przypadku gdy na stronie wyświetlać będzie się tylko formularz (2).

Dodaj tag po zapisie – nazwy tagów przypisywanym kontaktom, które dokonują zapisu na formularz (3).

Dodaj tag po potwierdzeniu zapisu  nazwy tagów, które zostaną przypisane kontaktom, które potwierdzą subskrypcję (4).

 

 

Po kliknięciu ZAKOŃCZ, formularz zostanie zapisany a następnie wyświetli się powiadomienie z wygenerowanym kodem, który należy wkleić na stronę, aby aktywować formularz.

 

I gotowe!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]