Stwórz w pełni responsywny i profesjonalny formularz kontaktowy w zaledwie kilka minut. Z nowym kreatorem Formularzy Ekspres to jeszcze łatwiejsze.


Kreator formularzy ekspres to nowa funkcjonalność SALESmanago. Kreator pozwala na stworzenie własnych formularzy kontaktowych, w pełni responsywnych i dopasowanych do przeglądania na komputerach, tabletach i smartfonach. Formularz pojawia się na stronie w formie ramki, którą można ustawić w dowolnym miejscu na stronie i w prosty sposób modyfikować jej wygląd i zawartość.

 

ZALETY KREATORA EKSPRES:

 

Łatwość obsługi i tworzenia formularzy oraz w pełni edytowalna treść i wygląd to główne cechy charakterystyczne nowego kreatora Formularzy Ekspres. Z jakich jeszcze powodów warto zacząć z niego korzystać?

 

– pełna responsywność; nie trzeba dostosowywać parametrów w kreatorze, ponieważ kod dostosuje się do wielkości strony i się zeskaluje

– wybór typu formularza najbardziej dostosowanego do potrzeb

– możliwość umieszczenia go w dowolnym miejscu na stronie

-oszczędność czasu; formularz można stworzyć dosłownie w kilka minut

– łatwość pozyskiwania nowych kontaktów i pozyskiwania dodatkowych danych

 

Żeby rozpocząć kreowanie nowego formularza przejdź do: Pozyskuj kontakty => Pozyskaj kontakty => Formularz.

 

Stwórz formularz w 5 prostych krokach:

 

1.Wybierz typ formularza.

2.Dostosuj ustawienia formularza.

3.Dostosuj stronę podziękowania po zapisie na formularz.

4.Dostosuj ustawienia wiadomości potwierdzającej zapis.

5.Ustawienia końcowe.

 

WYBÓR TYPU FORMULARZA

Do wyboru są 4 szablony formularza:

Formularz dla nowych klientów  formularz dedykowany specjalnie dla nowych klientów.

Formularz zapisu na newsletter formularz, który przeznaczony jest do subskrypcji.

Formularz pozyskania telefonu  formularz do pozyskania numeru telefonu klienta.

Kompleksowy  wielozadaniowy typ formularza.

 

 

USTAWIENIA FORMULARZA

Każdy z szablonów jest w pełni edytowalny. Możesz dowolnie zmienić tytuł (1), opis (2), dodawać i edytować pola formularza (3), zmieniać styl, kolor i treść przycisku (4), jak również wybrać tło lub ustawić dowolny obrazek jako tło (5).

 

 

STRONA PODZIĘKOWANIA

 

Kolejnym etapem w tworzeniu formularza jest strona podziękowania. Formularz ten jest krótką wiadomością, w której można podziękować za dane pozostawione przez użytkownika. Stwórz własną, niepowtarzalną wiadomość; dodaj obrazek, który wyświetli się w ramce z podziękowaniem (1), edytuj tekst wiadomości (2), dostosuj tło z dostępnych w kreatorze lub ustaw dowolny obrazek jako tło (3).

 

POTWIERDZENIE ZAPISU

 

Każdy użytkownik, który pozostawia swój adres email dostaje wiadomość potwierdzającą chęć subskrypcji. Dodaj dowolne obrazki wyświetlane w wiadomości (1), ustaw konto wysyłkowe(2), edytuj temat (3), treść (4) i przycisk potwierdzający (5). Stwórz powiadomienie po potwierdzeniu zapisu lub przekieruj na osobną stronę (6).

 

USTAWIENIA

Ostatnim etapem tworzenia formularza są ustawienia końcowe. Składają się na nie:

Nazwa formularza  jest to nazwa, pod którą znajdziesz swój formularz w systemie (1).

Tytuł strony  tekst, który wyświetli się na zakładce przeglądarki w przypadku gdy na stronie wyświetlać będzie się tylko formularz (2).

Dodaj tag po zapisie – nazwy tagów przypisywanym kontaktom, które dokonują zapisu na formularz (3).

Dodaj tag po potwierdzeniu zapisu  nazwy tagów, które zostaną przypisane kontaktom, które potwierdzą subskrypcję (4).

 

 

Po kliknięciu ZAKOŃCZ, formularz zostanie zapisany a następnie wyświetli się powiadomienie z wygenerowanym kodem, który należy wkleić na stronę, aby aktywować formularz.

 

I gotowe!

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]