7 grzechów głównych w Marketing Automation

Pozwólcie, że przedstawimy Wam listę 7 często popełnianych błędów w Marketing Automation, które sklasyfikowaliśmy jako 7 grzechów głównych. Sprawdź, czy i Ty jesteś winien, któregoś z tych wykroczeń.


Odwiedź SALESmanago Marketing Automation


1. Lenistwo

Swoich klientów znasz trochę, a właściwie wcale. Zasypujesz ich skrzynki miałkimi, nudnymi e-mailami. Liczba opt-outów szybuje w zastraszającym tempie, a Ty nie palisz się, aby podjąć wysiłek i to zmienić.

Rozwiązanie: Poznaj ich! Zacznij monitorować odwiedzających Twoją stronę, buduj profile behawioralne i dostarczaj spersonalizowane treści. Może Cię zaskoczę, ale to wszystko też nie wymaga wysiłku!

2. Gniew

Coraz więcej pytań, na które klienci nie otrzymują odpowiedzi? Wkurzasz się, bo poziom obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia?

Rozwiązanie: Rozpocznij swoją przygodę z Live Chat i pozwól, aby odwalił za Ciebie całą robotę. Nie ma powodu się złościć. Nie tylko rozwiejesz wszystkie wątpliwości. Ba! Z użyciem tego narzędzia sprzedasz również swoje produkty!

3. Pycha

Dałbyś sobie rękę uciąć, że Twój produkt jest najlepszy i sam podbije rynek. Czasami wręcz zapominasz, żeby dać znać światu o jego istnieniu.

Rozwiązanie: Skorzystaj z potencjału powiadomień Web Push i dostarczaj je bezpośrednio na urządzenie odbiorcy. Rekomenduj produkty i nie daj klientom pozbyć się myśli o Twoich niedoścignionych produktach.

4. Zazdrość

Nie chcesz, aby konkurencja podbiła serca Twoich klientów i wykradła ich z Twych rąk. Najchętniej pozbyłbyś się jej.

Rozwiązanie: Użyj zgromadzone dane do analizy preferencji i potrzeb Twoich klientów. Badaj różne czynniki, korzystaj z analityk i nie zazdrość konkurencyjnym firmom! Dobrze użyte analityki zapewnią Twoim klientom, jak również Tobie, satysfakcję i zadowolenie.

5. Nieczystość

W głowie kłębią Ci się brudne myśli o coraz to nowszych sposobach jak prześcignąć wybory klientów i dostarczać im tylko pożądane przez nich produkty.

Rozwiązanie: Korzystaj z technik AI (Artificial Intelligence – Sztuczna Inteligencja) i przenieś swoje marketingowe potyczki na zupełnie nowy poziom. Wypuszczaj produkty, które oscylują w kręgu zainteresowań klientów, nawet jeżeli nigdy ich nie widzieli. Ba! Oni jeszcze nawet o nich nie śnili.

6. Obżarstwo

Chciałbyś mieć ciastko i zjeść ciastko. Pragniesz uporać się z całą robotą bez nadwyrężania budżetu.

Rozwiązanie: Automatyzuj procesy z Regułami Automatyzacji i pozwól, aby praca wykonywała się sama. Dowolnie wybrane akcje odbywać się będą automatycznie, w trakcie, gdy Ty cieszyć się będziesz różowym drinkiem po drugiej stronie globu.

7. Chciwość

Ciągle chcesz więcej i więcej. W Twoich oczach ilość klientów jest permanentnie za niska, a liczby na koncie niesatysfakcjonujące.

Rozwiązanie: Ulegnij pokusie. Pozyskuj kontakty z użyciem pop-upów, sidebarów, landing pages i nieustannie poszerzaj swoje horyzonty. Zobaczysz, że szybko złapiesz się na myśli, jak proste jest to w praktyce.

 

Poddaj się wszystkim tym grzechom, powierz nam swoje zadania i pozwól pracować na Twój sukces!

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]