Nowi klienci SALESmanago – Paese, Apteka Słoneczna i inni

salesmanago-marketing-automation-nowi-klienci
 

Już 59% firm korzysta z potencjału Marketing Automation. 63% tych, które jeszcze nie wdrożyły jeszcze tej technologii, planuje zrobić to w 2018 roku. Już dziś liczba zadowolonych klientów SALESmanago dobija 15 000, a w kwietniu do tego grona dołączyli kolejni z nich.

 

 


POLSKA

 

Paese

PAESE to marka obecna i doceniana na rynkach światowych. Obecnie swoje produkty oferuje w ponad 40 krajach. W swojej bogatej ofercie posiada szeroką gamę kosmetyków i akcesoriów do makijażu. Produkty te nie są testowane na zwierzętach.

 

Apteka Słoneczna

Sieć aptek prowadzących również sprzedaż internetową, oferujących szeroką gamę produktów w konkurencyjnych cenach.

 

Bookids

Sklepie, który powstał z pasji do czytania oraz z myślą o zaszczepieniu jej dzieciom. Książki które oferuje to produkty najwyższej jakości: przepięknie wydane, z cudownymi ilustracjami i zdjęciami, dostosowane do poziomu rozwoju dziecka. Treści w nich zawarte opracowane są przy pomocy specjalistów i w oparciu o szczegółową wiedzę tematyczną. Asortyment znajdujący się w sklepie został dobrany pod kątem adekwatności do wieku i zainteresowań dzieci.

 

PysznaPaczka.pl

PysznaPaczka.pl to comiesięczny kulinarny zestaw Ugotuj-To-Sam, a zarazem kurs gotowania dla pasjonatów kulinariów. Co miesiąc przygotowywuje dla swoich klientów tajemniczą paczkę-niespodziankę, zawierającą gadżety kuchenne, składniki kulinarne oraz przepisy na potrawy, które można przygotować ze składników i przy pomocy gadżetów kuchennych, które znajdziesz w paczce.

 

eMediator.pl Sp. z o.o.

Firma, która w codziennej swej pracy wskazuje rozwiązania problemów finansowych. Jej klientami są zarówno osoby prywatne, jak i firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. W oparciu o dialog i umiejętność wnikliwego słuchania tworzy gamę produktów i usług, które mają stanowić rozwiązania problemów klientów i pomoc w codziennym funkcjonowaniu.

 

Motorserwis Sp. z o.o.

To firma ukierunkowana na branżę motocyklową, prowadząca sklep dla motocyklistów i motorowerzystów. Każdy pasjonat dwóch kółek znajdzie w nim coś dla siebie. Oprócz sklepu firma prowadzi również warsztat motocyklowy.

 

King of Juice

Sklep posiadający w swojej ofercie naturalne soki, smoothie, lemoniady, wody witaminowe i herbaty relaksacyjne, prowadzący sprzedaż zarówno hurtową jak i detaliczną.

 

Imperial Apartments

Imperial Apartments to zespół młodych i kreatywnych osób, które specjalizują się we wszechstronnym wynajmie luksusowych apartamentów zlokalizowanych w Sopocie, Gdańsku i Warszawie.

 

ZAGRANICZNE

 

Drim HISZPANIA

„DRIM” to firma rodzinna, założona w 1972 roku przez Don Julio García Olmos i Doña Dolores Vila. Jego początki koncentrowały się na Barcelonie ze sklepem papierniczym i książkami w jednej z najbardziej historycznych dzielnic miasta. Drim oferuje największy asortyment zabawek, artykułów dziecięcych i hobby: ponad 10 000 produktów najlepszych marek w najlepszej cenie!

 

Maquillalia.com HISZPANIA

Wiodący sklep kosmetyczny w Hiszpanii. Maquillalia.com założona została w 2009 roku, by objąć niszę rynkową: dobrej jakości kosmetyki w dobrej cenie. W swojej ofercie posiada ponad 15000 produktów do makijażu do zakupu na łatwej i intuicyjnej platformie.

 

Vindrose Rejser DANIA

To wiądące od 1977 roku duńskie biuro podróży w Polsce. Organizuje wycieczki po Polsce, a także do wielu innych perełek Europy Wschodniej takich jak m.in. Bratysława, Praga, Budapeszt i kraje nadbałtyckie, zarówno indywidualnie jak grupowo.

 

Afrodita Tarot HISZPANIA

Portal ezoteryczny, w którym znajdziesz najlepszych Tarotistów. Horoskopy, Medytacje, Samopomoc, Konsultacje Tarota i Jasnowidzenia i wiele więcej.

 

Formiche.net WŁOCHY

Formiche to projekt kulturalny i wydawniczy założony przez Paolo Messę w 2004 roku i animowany przez grupę trzydziestolatków z pasją obywatelską i ciekawością wszystkiego, co dotyczy polityki, ekonomii, geografii, środowiska i kultury. Początkowo występująca pod postacią czasopisma papierowe, dziś inicjatywa Formiche jest artykułowana przez miesięcznik (dostępny również w wersji elektronicznej).

 

 

 

 

 

 

 

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]