400% wyższy współczynnik OR dla automatycznych e-maili oraz 240% wyższy współczynnik CTR w programie lojalnościowym.

Dowiedz się więcej, czytając nasze Case Study!

O kliencie

Drogeria Pigment to unikatowe i niszowe marki kosmetyków naturalnych i organicznych, w których wartościowe składy odgrywają znaczącą rolę. Jest to polska firma, która z dumą wspiera i promuje rodzimych producentów oraz lokalne manufaktury. W ich asortymencie znajdują się również światowe i profesjonalne marki, w tym niezwykle dynamicznie rozwijająca się kategoria kosmetyków koreańskich. Oferta Drogerii Pigment to marki uwzględniające najnowsze trendy oraz szeroka gama produktów mineralnych, które nie tylko upiększają ale także dbają o dobrą kondycję skóry. Drogeria Pigment Dynamicznie rozwijają ofertę pędzli do makijażu odpowiadając na potrzeby odwiedzających ich wizażystek oraz entuzjastek make-upu

Wyzwania

  • Aktywizacja uczestników programu lojalnościowego.
  • Zwiększenie sprzedaży i konwersji z wygenerowanego już ruchu.
  • Pozyskiwanie nowych klientów.
  • Możliwość monitorowania i analizowania danych transakcyjnych w prosty sposób

Rozwiązania

  • Automatyzacja programu lojalnościowego
    W trakcie każdego miesiąca, wszystkie transakcje klientów są zliczane, a w momencie gdy suma transakcji osiągnie bądź przekroczy określony próg , reguła automatyzacji natychmiastowo wysyła e-mail z kuponem rabatowym na kolejne zakupy.
  • Ratowanie porzuconego koszyka
    Jeżeli klient doda produkty do koszyka i nie sfinalizuje transakcji, system po 4 godzinach automatycznie wyśle do niego wiadomość e-mail zawierającą produkty zostawione w koszyku.
  • Zaawansowana segmentacja bazy
    Kontakty w bazie segmentowane są na podstawie ich aktywności na stronie WWW w zależności od przeglądanych i wyszukiwanych ofert. Dzięki aktywnemu modułowi analityki RFM, klienci są segmentowani także w oparciu o swoje dane transakcyjne, w zależności od częstotliwości zakupów, ich wartości oraz czasu od ostatniej transakcji.
  • Generowanie leadów
    Zastosowanie zintegrowanych formularzy kontaktowych oraz formularza web-push służy do pozyskiwania nowych kontaktów. Formularz zgody web push wyświetla się po kilkunastu sekundach od wizyty na stronie oraz co dwa dni w momencie odrzucenia zgody. Dzięki licznym zapisom, Pigment regularnie wysyła powiadomienia web push w momencie gdy trwają kampanie promocyjne bądź gdy pojawiają się nowe produkty.
  • Dashboard sprzedażowy
    System na bieżąco obrazuje proces pozyskiwania kontaktów oraz pozwala na śledzenie wartości wygenerowanych transakcji.

Efekty

  • 700% ROI dla całości wdrożenia SALESmanago
  • 400% wyższy OR wiadomości w programie lojalnościowym w stosunku do masowych wiadomości
  • 240% wyższy CTR w programie lojalnościowym w stosunku do masowych wiadomości
  • 300% wyższy OR wiadomości dynamicznych z porzuconym koszyku w stosunku do masowych wiadomości
  • 280% wyższy CTR wiadomości dynamicznych z porzuconym koszyku w stosunku do masowych wiadomości

Możliwości rozwoju

  • Wdrożenie rekomendacji AI celem lepszego dopasowania ofert produktowych w mailingach.
  • Wdrożenie ramek rekomendacji które dopełniają wartość produktów do darmowej wysyłki oraz ramka rekomendacji wyświetlająca produkty komplementarne
  • Rozbudowanie automatycznych mailingów dla kontaktów w różnych segmentach.
  • Zastosowanie nowych kanałów marketingowych, m.in. Facebook czy marketing mobilny
  • Wykorzystanie powiadomień web push po porzuconym koszyku oraz wizycie.

Karolina Dorosiewicz
Marketing Automation Analyst

@karolina.dorosiewicz

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]