Nowi klienci SALESmanago w marcu 2019: Inglot, TMC, Selldo, LAORMIGA, RadicalDevelop i inni..

Nowi klienci SALESmanago

 

Po kolejnym miesiącu ciężkiej pracy na współpracę z SALESmanago zdecydowało się wiele ciekawych firm działających w branży B2C, z bardzo silną reprezentacją sklepów internetowych z Europy i Ameryki Południowej. Cieszy nas, że popularność rozwiązań Marketing Automation dla eCommerce stale rośnie, a kolejne wdrożenia przynoszą naszym Klientom wzrost konwersji i przychodów. Efekty jakie można osiągnąć wdrażając system do automatyzacji marketingu najlepiej obrazują case studies, które konsekwentnie gromadzimy i udostępniamy tutaj.

Od marca pracujemy nad wdrożeniem Marketing Automation i zwiększeniem sprzedaży z:

SKY SCAFF

Sklep oferuje drony, akcesoria i całe skompletowane zestawy. Towary są oryginalnymi produktami renomowanych firm wraz z gwarancją.

 

Hotel BB

Hotele B&B zapraszają zarówno klientów biznesowych jak i turystów, oferując im swój wielokrotnie nagradzany koncept Econochic®, oznaczający wysoką jakość, komfort oraz duży wybór usług w atrakcyjnych cenach.

 

INGLOT Sp z o.o.

Sklep z wysokiej jakości kosmetykami do makijażu. Połączenie nowoczesnych technologii oraz nauki z intensywnymi kolorami zaowocowało olbrzymią liczbą produktów i szerokich gam kolorystycznych, spośród których każdy znajdzie odcień idealny dla siebie.

 

Ajwen Dietetyka Kliniczna

Porady dietetyczne. Zajmuje się nie tylko dietą, ale także stylem życia, który ma ogromny wpływ na zdrowie.

 

POSZETKA.COM

Oferują bogatą ofertę męskich akcesoriów, wykonują również wszelkiego typu usługi krawieckie – od szycia miarowego po przyszycie guzika

 

PRACOWNICY BUDOWLANI SP. Z O. O.

Firma założona przez Menadżerów, którzy od 2005 roku zajmują się zarządzaniem dużymi projektami rekrutacyjnymi. Skupiona wyłącznie na pozyskiwaniu Kandydatów w branży budowlanej – flagowa usługa, która wyróżnia firmę spośród innych agencji pośrednictwa pracy.

 

Cybercom POLAND Sp. z o.o.

Cybercom dostarcza rozwiązania idealnie dopasowane do potrzeb klientów – Software Development, Security, Cloud oraz IoT.

 

TMC

Oferuje produkty, które wyróżniają się modnym krojem. Sprzedaje przedmioty, które warte są swojej ceny. W asortymencie dostępne są damskie i męskie portfele skórzane, a także torebki wykonane z tego szlachetnego surowca.

 

Z.P.H. Taurus

TAURUS zajmuje się zarówno produkcją bagażników, jak i dystrybucją tego typu urządzeń, które mogą być niezbędne do przewozu wszystkiego, co potrzebne do pracy czy wypoczynku. Jest m.in. generalnym przedstawicielem w Polsce marek Yakima oraz KAMEI.

 

Selldo sp. z o.o.

Butelki filtrujące, bidony, filtry bobble wielokrotnego użytku. Wszystkie rodzaje bobble cechuje trwałość i wysoka jakość zastosowanych materiałów.
Agencja Whites Usługi https://agencjawhites.pl/ Pomoc i profesjonalne doractwo w biznesie.

 

ZAGRANICZNE:

 

LAORMIGA / Hiszpania

Sklep z wysokiej jakości ubraniami dla dzieci.

 

ionscience / Anglia

Największy producent czujników do wykrywania fotonizacji (PID) z technologią której zaufali najwięksi producenci detekcji gazu na całym świecie.

 

Iscar Corp / Izrael

ISCAR to największa z 15 firm wchodzących w skład IMC. Dostarczają dynamiczną, kompleksową linię precyzyjnych narzędzi do obróbki metali z węglików spiekanych.

 

Boostberg

Platforma dla działań marketingowych klientów i automatyzacji przesyłania wiadomości integrująca wiele różnych kanałów.

 

BES Group Services / Wielka Brytania

British Engineering Services specjalizuje się w dostarczaniu usług elektrycznych i sprzętu dla rządów, przedsiębiorstw użyteczności publicznej i przemysłu na całym świecie.

 

Meiliunas LT / Litwa

Profesjonalna agencja nieruchomości.

 

UAB „WEB Partners” / Litwa

“Partnerzy internetowi” zapewniają kompleksowe usługi, w tym tworzenie stron internetowych, projektowanie ich, utrzymanie i wsparcie.

 

La BTK / Meksyk

Marka BTK jest tworzona przez rodzinę profesjonalistów z dużym doświadczeniem w meksykańskiej branży gastronomicznej.

 

Più Communication srl / Włochy

Più Communication to bardzo kreatywna włosko-amerykańska agencja komunikacyjna.

 

RadicalDevelop / Portugalia

Dedykowany do rozwoju niestandardowych rozwiązań, niezależnie od tego, czy są to aplikacje zbudowane od podstaw, czy integracja z istniejącymi aplikacjami i usługami.

 

Zainteresowany? Dołącz do grona ponad 10 000 klientów SALESmanago i zobacz jak automatyzacja marketingu może pomóc w Twoim biznesie!

 

Karolina Dorosiewicz
Marketing Automation Analyst

@karolina.dorosiewicz

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

SALESmanago prezentuje pakiet startowy modułowej platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów. Cel: przeciwdziałanie fragmentacji rynku martech i wsparcie w skalowaniu biznesów e-commerce w Europie.
SALESmanago prezentuje pakiet startowy modułowej platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów. Cel: przeciwdziałanie fragmentacji rynku martech i wsparcie w skalowaniu biznesów e-commerce w Europie.

    Nowy pakiet startowy, skierowany przede wszystkim do średniej wielkości firm, oferuje spersonalizowane ścieżki zakupowe, zapewniając średnio 20-krotny zwrot z inwestycji w ciągu 30 dni. Firma wprowadza nowatorskie rozwiązania, w tym automatyzację zadań w wielu kanałach oraz model wzrostu dostosowany do różnych etapów rozwoju firm e-commerce. Z uwagi na wzrost liczby narzędzi martech o […]