[Nowa Funkcjonalność] MOBILE MARKETING 2.0: Wzbogać swoją mobilną strategię personalizacji 1-do-1 o potężne komunikatory WhatsApp i Viber

 

Użytkownicy urządzeń mobilnych generują aż 66% całkowitego ruchu internetowego, a 79% z nich podejmuje decyzje zakupowe bazując na ofertach przesłanych za pośrednictwem komunikatorów i wiadomości SMS. Przedstawiamy zupełnie nowy moduł w Mobile Marketing w SALESmanago, który rozszerzy możliwości Twoich kampanii mobilnych o dwa nowe kanały – WhatsApp i Viber.

 

Kanał mobilny jest nadal jedną z najbardziej efektywnych form komunikacji z klientami, ze średnim współczynnikiem otwarć na poziomie 98% i odpowiedzi rzędu 45%. Niemal 97% użytkowników smartfonów ma zainstalowany co najmniej jeden komunikator społecznościowy, a wielu z nich nie wyobraża sobie bez niego życia. Nowy moduł Mobile Marketing w SALESmanago pozwala w pełni wykorzystać potencjał drzemiący w komunikacji mobilnej.

 

Możliwości naszego nowego modułu Mobile Marketing:

 
  • Komunikuj się ze swoimi klientami przez ich urządzenia mobilne przy użyciu SMS oraz wiadomości WhatsApp i Viber 
  • Zaplanuj kampanię i ustal, które kanały należy wykorzystać do prowadzenia komunikacji z klientami. Możesz wybrać jeden kanał komunikacji lub wszystkie na raz! (np. możesz wysłać wiadomość wszystkimi wybranymi kanałami komunikacji na raz lub jednym na podstawie ustawionych priorytetów).   
  • Wykorzystaj komunikację mobilną w kampaniach masowych i procesach automatyzacji oraz jako formę wysyłania życzeń urodzinowych, a także specjalnych kuponów promocyjnych.
  • Zintegruj i używaj dowolną liczbę bramek w różnych kanałach komunikacji bez żadnych ograniczeń.
  • Analizuj efekty prowadzonych kampanii na podstawie informacji zawartych w zaawansowanej analityce wysłanych wiadomości tekstowych.
 

Nowe możliwości Mobile Marketing 2.0

 

Nowa wersja naszego modułu Mobile Marketing pozwala wybrać kanał, za pomocą którego chcesz prowadzić komunikację z klientami. Zdecyduj, czy chcesz wysłać wiadomości SMS, czy wiadomości tekstowe wysłane przez WhatsApp lub Viber. Możesz wysłać wiadomość pojedynczo lub wszystkimi dostępnymi kanałami. Wybierając drugą opcję, możesz zdefiniować kanał priorytetowy – jeśli wiadomość zostanie dostarczona, system nie wyśle jej pozostałymi metodami. Oprócz tego, korzystając z wiadomości mobilnych za pośrednictwem Whatsapp i Viber, masz możliwość podglądu całego przebiegu rozmowy z klientem kiedy tylko chcesz.

 

Integracja kanałów komunikacji mobilnej z systemem SALESmanago

 
  • Wysyłanie wiadomości przez WhatsApp, możliwe jest dzięki integracji z MessageBird
  • Komunikacja przez Viber jest możliwa jest dzięki integracji z Infobip
  • Wysyłanie wiadomości SMS, korzystając z jednego z ponad 50 dostępnych dostawców bramek SMS
 

O to chodzi w marketingu omnichannelowym

 

Większa liczba kanałów komunikacji mobilnej pozwala dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Możesz użyć Whatsappa i Vibera do dostarczenia specjalnych kuponów promocyjnych, jeśli klient nie dokonał zakupu po otrzymaniu odpowiedniego SMSa. Połącz kanały mobilne z mailingiem, powiadomieniami push i innymi przez Ciebie używanymi, aby upewnić się, że Twoja wiadomość zostanie odczytana.

 

Przykłady zastosowania nowych funkcji Mobile Marketing

 
  • automatyzacja procesów – klient porzucił koszyk, dlatego wyślij mu przypomnienie emailem (najtańszy kanał nie wymagający natychmiastowej reakcji użytkownika), jeśli klient nie otworzy emaila w określonym czasie lub nie sfinalizuje zakupu – wyślij wiadomość przez wybrany komunikator, żeby przypomnieć mu, że może dokończyć zamówienie. 
  • masowa komunikacja wielokanałowa – połącz kampanie promocyjne wysyłane drogą mailową z wiadomościami mobilnymi i wysyłaj informacje o nowych ofertach lub promowanych produktach różnymi kanałami. Możesz używać ich wszystkich naraz lub nadać któremuś priorytet. 
  • wiadomości urodzinowe – wykorzystuj dane klientów i wysyłaj wiadomości urodzinowe zawierające specjalne oferty. Upewnij się, że je odczytają i zobaczą, że o nich pamiętasz.
 

Dodanie nowych kanałów komunikacji to świetny sposób na zwiększenie zasięgu marki i komunikowanie się z użytkownikami w preferowany przez nich sposób. Im więcej kanałów używasz w swojej strategii marketingowej, tym skuteczniej możesz je wykorzystać w dotarciu do klienta.

 

marketing automation

marketing automation

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]