[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago Live Chat staje się rozwiązaniem Enterprise z zaawansowanymi funkcjonalnościami opartymi na sztucznej inteligencji dla dużych eCommerce

 
 

Wprowadzamy serię nowych funkcjonalności do naszego Live Chatu zaprojektowanych specjalnie z myślą o dużych eCommercach, pracujących z tysiącami klientów każdego dnia. Live Chat SALESmanago posiada teraz serię funkcji mających na celu usprawnienie rozmów z twoimi konsultantami, przyspieszyć proces dawania twoim klientom odpowiedzi i pozwalających na zautomatyzowanie konwersacji z użyciem inteligentnego bota i spersonalizowanych rekomendacji produktowych.

 

Nowy Live Chat pozwala na wykorzystanie pełnego zakresu możliwości oferowanego przez Customer Data Platform w twoich konwersacjach z klientami. Masz bezpośredni wgląd w profile 360 twoich klientów w naszym systemie prosto z Live Chatu, dzięki czemu możesz wykorzystać zautomatyzowane rekomendacje produktowe 1-do-1 w czasie rzeczywistym. Możliwość obsłużenia każdego klienta przez prawdziwego człowieka jest luksusem, na który może nie być stać każdej firmy, dlatego dzięki nowym funkcjom SALESmanago, twoi konsultanci będą mogli przyjąć bardziej analityczną postawę, zdając się na prawdziwie inteligentnego bota z pełnym dostępem do profili użytkowników i zdolnego do generowania spersonalizowanego contentu 1-do-1 oraz zwiększenia sprzedaży bez ludzkiego nadzoru. Możesz ulepszyć swoje usługi zbierając feedback od użytkowników i przeprowadzić głęboką analizę ocen rozmów z konsultantami na twojej stronie. Nowy Live Chat jest całkowicie modyfikowalny w swoim wyglądzie, dzięki czemu może zostać dopasowany estetycznie do dowolnej strony, a dzięki opcji progresywnych formularzy kontaktowych, pomoże ci w zbieraniu danych twoich użytkowników, których jeszcze nie posiadasz.

 

Możliwości Live Chatu SALESmanago

 
  • Komunikuj się z odwiedzającymi twoją stronę internetową i pomóż im skuteczniej znajdować informacje o twoich produktach, udzielając natychmiastowych odpowiedzi dzięki dostępowi w czasie rzeczywistym do widoku klienta 360, który informuje cię, czym interesuje się każdy klient.
  • Zwiększ swoją sprzedaż dzięki dynamicznym rekomendacjom produktowym 1-do-1 i AI. Konsultant  podczas rozmowy może skorzystać z rekomendacji i przesłać klientowi idealnie dopasowane do jego zainteresowań produkty.
  • Ustaw Chat Bota w swoim Live Chacie. Pozwól swoim klientom uzyskać wszystkie informacje w każdym momencie, nawet jeśli konsultant jest niedostępny. Pomóż im znaleźć to, o co prosili, dzięki zaawansowanym rekomendacjom produktowym, dostarczanym przez bota.
  • Podnieś jakość prowadzonych rozmów dzięki rozbudowanym opcjom zarządzania chatem, takim jak: biblioteka gotowych odpowiedzi, szybki podgląd wpisywanego przez klienta tekstu przed wysłaniem, możliwość przekazania rozmowy innemu konsultantowi, zaawansowane raporty pracy konsultantów oraz szczegółowa analiza przeprowadzonych rozmów. Mierz, ilu użytkowników po rozmowie zostaje twoimi klientami.
  • Projektuj okna czatu idealnie dopasowane do twojej strony dzięki rozbudowanym możliwościom dostosowania. Spersonalizuj wiadomość powitalną na czacie i zautomatyzuj jej wyświetlanie w zależności od przeglądanej przez użytkownika podstrony.
  • Zbieraj informacje zwrotne na temat przeprowadzonych rozmów. Zwiększaj satysfakcję klientów poprzez bieżącą analizę ocen rozmów, monitorowanie zgłaszanych problemów oraz sposobu ich rozwiązywania przez konsultantów. 
  • Zbieraj dane kontaktowe swoich użytkowników w oknie chatu. Dzięki formularzom z funkcją progresywnego profilowania, możesz pytać tylko o dane, których jeszcze nie posiadasz.
 

Znajdź nowe sposoby docierania do klienta

 

Nowy Live Chat SALESmanago został zaprojektowany z myślą o łatwości użytkowania i wymaga prostych i jasnych czynności aby go poprawnie skonfigurować. Intuicyjny kreator Live Chat przeprowadzi cię przez proces tworzenia nowego chatu, gdzie będziesz mógł:

 
  • wybrać urządzenia, na których Live Chat będzie dostępny i stworzyć osobne okna chatu dla różnych urządzeń
  • zmienić wygląd Live Chatu
  • ustawić opcję oceny chatu, która pozwala użytkownikom pozostawiać feedback po rozmowie (mogą go zmienić w ciągu 24 godzin od zakończonej rozmowy)
  • wybrać konsultantów, którzy będą mieli dostęp do tej funkcji
  • ustawić wiadomość powitalną wyświetlającą się odwiedzającym, która może być różna w zależności od sekcji strony, na której się pojawia
  • wprowadzić formularz niestandardowy z polami na wybrane dane personalne
  • ustawić bota i wybrać ustawienia automatyzacji, w tym nazwę wzoru chatu, harmonogram, i czas wyświetlenia się chatu, pozwolić tej funkcji na tworzenie i dodawanie tagów po rozmowie i włączyć Live Chat od razu, lub go zapisać
  • Gdy skończyłeś już konfigurować chat, będziesz mógł otworzyć bibliotekę gotowych odpowiedzi, gdzie będziesz mógł dodać standardowe odpowiedzi na często zadawane pytania dla twoich konsultantów, aby mogli być bardziej proaktywni względem klientów.
 

Live Chat jest konfigurowany całkowicie w platformie SALESmanago i nie wymaga integracji ze stroną internetową, więc pomoc zespołu IT nie będzie potrzebna.

marketing automation

marketing automation

link

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]