Klienci SALESmanago i przykłady wykorzystania systemu

SALESmanagoZ systemu SALESmanago pierwszego w Polsce systemu klasy marketing Automation korzysta już kilkadziesiąt firm w Polsce. Wśród nich są uznane marki jak Rainbow Tours, ESKK czy SkyCash oraz liczne grono małych i średnich firm.

Poniżej przedstawiamy kilka sposobów użycia systemu SALESmanago które zwiększają efektywność działań marketingowo – sprzedażowych.

 

 

 

Przypadek 1. Przesyłanie automatycznych ofert dopasowanych do zainteresowania potencjalnego klienta.

 

Tworzenie programu automatyzacyjnego w SALESmanago jest bardzo proste. Należy stworzyć gotowe e-maile szczegółowo opisujące poszczególne elementy naszej oferty z dodatkowymi informacjami, które w ciekawy sposób rozwijają informacje na naszej stronie www lub  z informacjami dlaczego warto współpracować z Państwem. Następnie system automatycznie wyśle te ofertę do tych użytkowników / potencjalnych klientów, którzy wyrazili zainteresowanie tą częścią oferty.

Automatyczna wysyłka dopasowanych ofert odbywa się na podstawie analizy zachowania użytkownika na stronie www klienta. Zastosowanie automatyzacji pozwala na gigantyczne oszczędności czasu i pieniędzy dzięki zredukowaniu ilości pracy, która musiałaby być wykonana fizycznie (weryfikacja telefoniczna zainteresowania klienta, przesłanie oferty)

 

 

Przypadek 2. Zwiększenie efektywności działań telemarketingowych poprzez wskazanie najlepszych klientów do kontaktu

 

Tradycyjnie prowadzone działania telemarketingowe wyglądają tak:  w poniedziałek obdzwaniamy kontakty na literę a, wtorek na literę b, środa na literę c i tak dalej i tak dalej. Dzięki zastosowaniu systemu SALESmanago, który rejestruje wizyty klientów i zachowanie klientów na stronie lub w odpowiedzi na akcje marketingowe, działy telemarketingu i działy sprzedaży kontaktują się w pierwszym rzędzie z tymi osobami, których zachowanie wskazuje na zainteresowanie naszą ofertą.

 

Przypadek 3. Definiowanie zainteresowania potencjalnego klienta w celu zwiększenia efektywności pracy sprzedawcy

 

System SALESmanago poprzez monitorowanie zachowania klienta na naszej stronie, analizę jego odwiedzin określa faktyczne zainteresowanie potencjalnego klienta. Dzięki czemu sprzedawca lub osoba zajmująca się telemarketingiem kontaktując się z klientem porusza te części oferty, którymi potencjalny klient wcześniej się interesował na naszej stronie www. Dzięki temu sprzedawca oszczędza sporą ilość czasu na pozyskaniu informacji o zainteresowaniu klienta i od razu może rozmawiać o konkretach związanych z daną ofertą.

 

Przypadek 4. Określanie najlepszego momentu w którym należy skontaktować się z potencjalnym klientem (Sales Triggers)

 

Tradycyjnie działanie sprzedawcy w firmie wygląda następująco: Wysłanie oferty handlowej, a następnie kontakt z klientem po paru dniach w celu sprawdzenia czy klient się zapoznał z ofertą. Takie działanie jest bardzo kosztowne i czasochłonne. Dzięki systemowi SALESmanago sprzedawca kontaktuje się w momencie który jest najlepszy do skontaktowania się z klientem.

Co definiuje takie momenty:

  • pojawienie się klienta na naszej stronie www w celu pozyskania większej ilości informacji o firmie, sprawdzenia pełnej oferty, referencji etc.
  • uzyskanie przez potencjalnego klienta wysokiej ilości punktów Scoring (za wizyty na naszej stronie www, za kontakty z naszą ofertą handlową) – wysoka p[pozycja w rankingu Hot Leads.
  • pokazanie faktycznego zainteresowania poprzez otwarcie lub kliknięcie e-maila z ofertą przesłaną do handlowca.

Przypadek 5. Wysyłanie wiadomości powitalnych do osób odwiedzających naszą stronę www

 

Dzięki SALESmanago możesz automatycznie wysyłać wiadomości powitalne do osób, którzy odwiedzają po raz pierwszy Twoją stronę. System po rozpoznaniu wizyty klienta wysyła automatycznie po ustalonym czasie przygotowaną wiadomość z informacją na temat Twojej firmy, z dodatkowymi informacjami na temat Twojej oferty i jej zakresu. To pozwoli Ci natychmiastowo rozeznać zainteresowanie potencjalnego klienta oraz potencjał do sprzedaży do danego klienta. Wiadomości powitalne to jeden z najczęściej stosowanych sposobów wykorzystania systemu Marketing Automation

 

Przypadek 6. Edukacja potencjalnego klienta poprzedzająca bezpośredni kontakt sprzedawcy

 

Bardzo często zdarza się, że klient, który wypełnia formularz kontaktowy na naszej stronie, rejestruje się w naszym systemie lub inaczej wyraża zainteresowanie naszymi produktami lub usługami, nie posiada wystarczającej wiedzy, żeby dokonać zakupu lub żeby sprzedawca mógł z nim przeprowadzić konstruktywną rozmowę.

Takie programy edukacyjne noszą nazwę Lead Nurturing i polegają na przesyłaniu do potencjalnego klienta wcześniej przygotowanego cyklu informacji, dzięki którym klient pozyskuje niezbędną wiedzę, a sprzedawca dodatkowo dzięki analizie zachowania i reakcji na program Lead Nurturing spośród potencjalnych klientów wyłapuje tych, którzy są najlepszymi potencjalnymi klientami do szybkiego kontaktu.

 

Przypadek 7. Monitorowanie pracy działu sprzedaży poprzez integrację z SALESmanago skrzynek e-mail sprzedawców

 

Unikalną funkcjonalnością systemu SALESmanago jest możliwość integracji własnej skrzynki e-mail z systemem, dzięki czemu wszystkie kontakty do których wysyłamy e-maile automatycznie trafiają do systemu i rozpoczyna się monitorowanie ich zachowania.

 

 

Przypadek 8. Zwiększenie efektywności pracy sprzedawcy dzięki integracji skrzynki pocztowej z SALESmanago i innowacyjne funkcje typu CRM.

Sprzedawca wysyłający e-maile przez skrzynkę zintegrowaną z systemem SALESmanago automatycznie rozpoczyna monitorowanie kontaktów, do których wysyła e-maile a na swoim panelu w SALESmanago widzi, którzy jego potencjalni lub aktualni klienci pojawiają się na stronie www i czego na niej szukają. Otrzymuje również informację o tym kto otwiera poszczególne e-maile i kto w nie klika. Wchodząc na kartę danego kontaktu sprzedawca widzi całą historię kontaktu danego klienta – wysłane do niego emaile, oferty, newslettery z informacjami czy otwierał i klikał w linki w e-mailach.

Co bardzo istotne użytkownik widzi również historię interakcji z naszą stroną www. Te wszystkie dane są gromadzone automatycznie bez konieczności angażowania sprzedawców. To dane które znacznie zwiększają efektywność pracy działu sprzedaży.

 

Przypadek 9. Automatyczna segmentacja klientów na grupy zainteresowań w oparciu o analizę ich zachowania na stronie www.

System SALESmanago umożliwia wprowadzenie prostych reguł segmentacji, które powodują, że system sam przypisuje klientów do poszczególnych grup zainteresowań. Segmentacja odbywa się na podstawie analizy zachowania klientów na naszej stronie www. Daje to bardzo duże możliwości związane z prowadzeniem dopasowanych akcji sprzedażowych.

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]