Roadmapa Q3 SALESmanago: Treści Warunkowe, Custom Modal Designer i współdzielenie zasobów marketingowych pomiędzy kontami dla dużych klientów Enterprise.

 
 

Dzięki funkcji Treści Warunkowych określisz jakie warianty ofert zostaną wyświetlone różnym grupom odbiorców tej samej kampanii email, a w nowym kreatorze pop-up stworzysz dowolne komunikaty wyświetlane osobom odwiedzającym twoją stronę WWW. Poznaj wszystkie nowości które pojawiły się w SALESmanago w trzecim kwartale 2020 roku. 

Trzeci kwartał roku możemy zaliczyć do bardzo udanych – kolejny raz dostarczamy naszym klientom sporą dawkę bardzo użytecznych narzędzi w ramach platformy SALESmanago. Znaczna część z nich powstała specjalnie w odpowiedzi na życzenie naszych klientów.

 

Treści warunkowe – personalizuj wybrane widżety i sekcje wiadomości e-mail do określonych segmentów kontaktów lub konkretnych osób.

 
 

Ciągle rosnąca grupa naszych klientów jest doskonałym źródłem inspiracji do rozwoju naszego produktu. W tym kwartale wprowadziliśmy w życie jeden z pomysłów przewijający się w propozycjach otrzymanych w ramach Rady Doradczej Klientów (Customer Advisory Board) – treści warunkowe w mailach – dzięki którym zaawansowana personalizacja maila stała się banalnie prosta. 

Treści warunkowe pozwalają na zróżnicowanie ofert i całych części wiadomości tak, aby pasowały do ​​zainteresowań wybranych grup odbiorców pojedynczej kampanii e-mailowej. Oszczędzisz również czas tworząc i wysyłając pojedynczą wiadomość z wieloma wariantami treści zamiast szeregu różnych szablonów.

 

Z łatwością twórz piękne pop-upy, prezentuj dedykowane oferty na stronie i zachęcaj anonimowych użytkowników do pozostawienia swoich danych, z pomocą Custom Modal Designera.

 
 

W systemie pojawił się również nowy, zaawansowany kreator “wyskakujących” okienek (pop-up). Pozwala on dowolnie tworzyć rozbudowane wizualnie kreacje, które doskonale wpasują się w wygląd strony docelowej i typ urządzenia, na którym komunikat ma zostać wyświetlony.

Dzięki Custom Modal Designerowi zachęcisz potencjalnych klientów do pozostawienia swoich danych osobowych lub poinformujesz o specjalnych ofertach, wyświetlając piękne pop-upy, które możesz z łatwością stworzyć samemu bez znajomości HTML.

 

Nowy dashboard i analityka bazy CRM – więcej danych o sprzedaży eCommerce.

 
 

Na bieżąco również odświeżamy i rozwijamy analitykę – najnowszym zmodernizowanym dashboardem w systemie SALESmanago jest analityka CRM, która przeszła gruntowne zmiany i została wzbogacona o nowe ciekawe dane na temat bazy kontaktów.

Do już znanych statystyk dodaliśmy Lejek eCommerce – pokazujący jak wygląda zaangażowanie kontaktów i jak to zaangażowanie przekłada się na liczbę koszyków i transakcji w sklepie. 

Dodaliśmy zupełnie nową sekcję analizy aktywności zakupowej kontaktów w czasie oraz liczby kupujących w bazie kontaktów. 

 

Przyspiesz wdrażanie nowych procesów dla wielu rynków i marek dzięki możliwości współdzielenia zasobów pomiędzy różnymi kontami SALESmanago.

 

Jeśli korzystasz z wielu kont SALESmanago do prowadzenia marketingu dla różnych marek lub na różnych rynkach, możesz teraz łatwo kopiować istniejące szablony wiadomości e-mail i procesy automatyzacji z konta głównego na inne, ułatwiając i przyspieszając ich wdrożenie w całej firmie. Ta opcja jest dostępna dla klientów Enterprise korzystających z SALESmanago w modelu Private Cloud.

 

Nowa mechanika doboru kontaktów do wysyłki e-mail tuż przed jej realizacją.

 

Na koniec kolejna zmiana będąca odpowiedzią na propozycje naszych klientów – pozornie mała, jednak dająca bardzo duże możliwości.

Od kilku tygodni w systemie w momencie wysyłki można wybrać opcję, która spowoduje, że kontakty do wysyłki zostaną wybrane tuż przed jej realizacją – więc planowanie korespondencji odległych w czasie pozwoli od teraz dynamicznie dobrać grupę odbiorców w momencie wysyłania.

marketing automation

marketing automation

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]