Roadmapa Q3 SALESmanago: Treści Warunkowe, Custom Modal Designer i współdzielenie zasobów marketingowych pomiędzy kontami dla dużych klientów Enterprise.

 
 

Dzięki funkcji Treści Warunkowych określisz jakie warianty ofert zostaną wyświetlone różnym grupom odbiorców tej samej kampanii email, a w nowym kreatorze pop-up stworzysz dowolne komunikaty wyświetlane osobom odwiedzającym twoją stronę WWW. Poznaj wszystkie nowości które pojawiły się w SALESmanago w trzecim kwartale 2020 roku. 

Trzeci kwartał roku możemy zaliczyć do bardzo udanych – kolejny raz dostarczamy naszym klientom sporą dawkę bardzo użytecznych narzędzi w ramach platformy SALESmanago. Znaczna część z nich powstała specjalnie w odpowiedzi na życzenie naszych klientów.

 

Treści warunkowe – personalizuj wybrane widżety i sekcje wiadomości e-mail do określonych segmentów kontaktów lub konkretnych osób.

 
 

Ciągle rosnąca grupa naszych klientów jest doskonałym źródłem inspiracji do rozwoju naszego produktu. W tym kwartale wprowadziliśmy w życie jeden z pomysłów przewijający się w propozycjach otrzymanych w ramach Rady Doradczej Klientów (Customer Advisory Board) – treści warunkowe w mailach – dzięki którym zaawansowana personalizacja maila stała się banalnie prosta. 

Treści warunkowe pozwalają na zróżnicowanie ofert i całych części wiadomości tak, aby pasowały do ​​zainteresowań wybranych grup odbiorców pojedynczej kampanii e-mailowej. Oszczędzisz również czas tworząc i wysyłając pojedynczą wiadomość z wieloma wariantami treści zamiast szeregu różnych szablonów.

 

Z łatwością twórz piękne pop-upy, prezentuj dedykowane oferty na stronie i zachęcaj anonimowych użytkowników do pozostawienia swoich danych, z pomocą Custom Modal Designera.

 
 

W systemie pojawił się również nowy, zaawansowany kreator “wyskakujących” okienek (pop-up). Pozwala on dowolnie tworzyć rozbudowane wizualnie kreacje, które doskonale wpasują się w wygląd strony docelowej i typ urządzenia, na którym komunikat ma zostać wyświetlony.

Dzięki Custom Modal Designerowi zachęcisz potencjalnych klientów do pozostawienia swoich danych osobowych lub poinformujesz o specjalnych ofertach, wyświetlając piękne pop-upy, które możesz z łatwością stworzyć samemu bez znajomości HTML.

 

Nowy dashboard i analityka bazy CRM – więcej danych o sprzedaży eCommerce.

 
 

Na bieżąco również odświeżamy i rozwijamy analitykę – najnowszym zmodernizowanym dashboardem w systemie SALESmanago jest analityka CRM, która przeszła gruntowne zmiany i została wzbogacona o nowe ciekawe dane na temat bazy kontaktów.

Do już znanych statystyk dodaliśmy Lejek eCommerce – pokazujący jak wygląda zaangażowanie kontaktów i jak to zaangażowanie przekłada się na liczbę koszyków i transakcji w sklepie. 

Dodaliśmy zupełnie nową sekcję analizy aktywności zakupowej kontaktów w czasie oraz liczby kupujących w bazie kontaktów. 

 

Przyspiesz wdrażanie nowych procesów dla wielu rynków i marek dzięki możliwości współdzielenia zasobów pomiędzy różnymi kontami SALESmanago.

 

Jeśli korzystasz z wielu kont SALESmanago do prowadzenia marketingu dla różnych marek lub na różnych rynkach, możesz teraz łatwo kopiować istniejące szablony wiadomości e-mail i procesy automatyzacji z konta głównego na inne, ułatwiając i przyspieszając ich wdrożenie w całej firmie. Ta opcja jest dostępna dla klientów Enterprise korzystających z SALESmanago w modelu Private Cloud.

 

Nowa mechanika doboru kontaktów do wysyłki e-mail tuż przed jej realizacją.

 

Na koniec kolejna zmiana będąca odpowiedzią na propozycje naszych klientów – pozornie mała, jednak dająca bardzo duże możliwości.

Od kilku tygodni w systemie w momencie wysyłki można wybrać opcję, która spowoduje, że kontakty do wysyłki zostaną wybrane tuż przed jej realizacją – więc planowanie korespondencji odległych w czasie pozwoli od teraz dynamicznie dobrać grupę odbiorców w momencie wysyłania.

marketing automation

marketing automation

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]