[Nowa Funkcjonalność] Zwiększ moc swojego silnika wyszukiwania w sklepie internetowym wykorzystując rekomendacje AI, NLP, dane klientów i wyszukiwanie głosowe.

 
 

61% stron internetowych zwraca wyniki wyszukiwań poniżej oczekiwań konsumentów. Jest to główny powód, dla którego SALESmanago wprowadza nową technologię wspierającą działanie Wyszukiwarki Sklepów Internetowych poprzez zastosowanie  Sztucznej Inteligencji, Procesowanie Języka Naturalnego (NLP). Obejmuje ona również mechanizm rozpoznawania głosu, w celu zwiększenia komfortu obsługi klienta za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Wszystko to, aby Twoja Wyszukiwarka stała się kolejnym poważnym punktem konwersji klientów.

 

Coraz więcej klientów korzysta z Wyszukiwarek w sklepach internetowych, jednak mają one poważne ograniczenia

 

Na podstawie raportów Deconstructing E-Commerce Search and The State of Mobile E-Commerce Search and Category Navigation opublikowanych przez Baymard Institute, powstała lista najbardziej problematycznych elementów wyszukiwarek znajdujących się w sklepach internetowych.

 
  • 61% witryn zwraca wyniki wyszukiwania poniżej oczekiwań konsumentów,
  • 70% wyszukiwarek nie obsługuje synonimów i pokrewnych terminów.
  • 46% stron nie obsługuje zapytań tematycznych,
  • 32% stron internetowych nie obsługuje symboli i skrótów, co powoduje, że użytkownicy tracą idealnie dopasowane produkty,
  • 27% przypadków nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, jeżeli użytkownicy błędnie wpiszą tylko jeden znak w tytule produktu.
 

Ponad to, najważniejszym wyzwaniem jest to, że wyniki wyszukiwania są w pewien sposób oddzielone od osoby wykonującej zapytanie. W żaden sposób nie są skorelowane z danymi zgromadzonymi w profilu klienta. SALESmanago Search Engine Turbocharger  rozwiązuje wszystkie te problemy i wychodzi naprzeciw marketerom, którzy chcą ulepszyć doświadczenia klienta w  tym obszarze.

5 powodów, dla których SALESmanago Search Engine Turbocharger powinien być integralną częścią strategii wyszukiwania w twoim sklepie internetowym

 

Wyszukiwarki w sklepach internetowych zawsze były w pewien sposób zaniedbywane ze względu na to, że zazwyczaj oferowane są jako jeden z wielu  modułów zawarty w standardowym pakiecie do konfiguracji sklepu internetowego. W szczególności, jeżeli korzystasz z takich platform jak Magento, Presta Shop, WooCommerce lub Shopify. Teraz, nie musisz być od nich zależny. Poniżej lista najważniejszych elementów, które możesz osiągnąć, dzięki nowej funkcjonalności SALESmanago.

 
  • Ulepsz wyniki wyszukiwania swojego sklepu internetowego,  dostarczając odpowiedzi idealnie pasujące do wszystkich zapytań, dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii NLP i zestawu powiązanych ze sobą technik obliczeniowych, które poprzez wzajemną współpracę pozwalają na dopasowanie rezultatów do intencji użytkownika.
  • Wzbogać zwracane rezultaty z wyszukiwań o rekomendacje produktów oparte o mechanizmy AI i oceniaj skuteczność każdego prezentowanego wyniku, w celu  zoptymalizowania działania mechanizmu. 
  • Wykorzystaj wiedzę w zakresie merchandisingu, aby zwiększyć przychody. Twórz niestandardowe strony zawierające kolekcje na wyjątkowe okazje, poprzez budowanie  specjalnych kampanii z idealnie dopasowanymi produktami.
  • Uprość sposób wyszukiwania produktów dzięki bezkonkurencyjnemu modułowi  AI Voice Search, który jest bezproblemowy w obsłudze i łatwy do wdrożenia.
  • Mierz skuteczność wyszukiwań zakończonych sukcesem poprzez analizę zaawansowanych raportów i paneli analitycznych zawierających szczegółowe dane o wszystkich zapytaniach.
 

Ostanie, ale nie mniej ważne, ponad 50% ruchu na świecie pochodzi z urządzeń mobilnych. Dzięki wdrożeniu FUNKCJI WYSZUKIWANIA GŁOSOWEGO, miej pewność, że Twoi klienci przeglądający sklep internetowy przy użyciu urządzeń mobilnych, nie doświadczą bólu związanego ze żmudnym, manualnym wyszukiwaniem produktów i klikaniem dziesiątek bezsensownych filtrów.

 

Przykłady użycia Search Engine Turbocharger, które zaskoczą Ciebie i Twoich klientów oraz wykraczają poza to, do czego może się wydawać, że wyszukiwarka została stworzona

 
  • Zaskocz klientów, wyświetlając produkty, które dokładnie chcą zobaczyć – najnowsza technologia pozwala zrozumieć wszystkie wprowadzone zapytania. Dlatego teraz klienci mogą wpisać to, czego szukają w dowolnej formie, a i tak otrzymają produkty idealnie dopasowane do ich zainteresowań.
  • Szybsze wyszukiwanie za pomocą AI Voice Search – pozwól klientom znaleźć interesujące ich produkty bez tracenia czasu na wpisywanie zapytań, ale poprzez kliknięcie jednego przycisku i powiedzenie, czego szukają. Jest to idealne rozwiązanie dla użytkowników, którzy są przyzwyczajeni do szybkiego korzystania z urządzeń mobilnych.
  • Dedykowane kampanie na specjalne okazje – określ, które produkty będą wyświetlane na konkretne słowa kluczowe wpisane przez klientów do wyszukiwarki. Twórz nietypowe rekomendacje produktów na specjalne okazje, np. wymarzone prezenty świąteczne lub najlepsze prezenty urodzinowe.
  • Lepsza kontrola poprzez zdefiniowanie, jakie filtry mają być zwracane do dedykowanych zapytań – określ, jakie filtry i produkty będą wyświetlane dla konkretnych zapytań. Kontroluj, co pokazujesz swoim klientom, jeśli szukają niestandardowych produktów, których prawdopodobnie nie posiadasz w swojej głównej ofercie. Dzięki temu rekomenduj produkty w oparciu o strategię  cross-sellingu. 
  • Dogłębna analiza pozwala na wzrost sprzedaży – przeanalizuj, które frazy są najczęściej wyszukiwane i popraw swoje dedykowane rekomendacje produktowe, w celu generowania wyższych przychodów.

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]