[Nowa Funkcjonalność] Kompletna analiza efektów prowadzonych kampanii marketingowych w jednym Dashboardzie Procesów Automatyzacji

 
 

37% (EmailMonday) marketerów uważa, że ​​jedną z najważniejszych możliwości strategii automatyzacji marketingu jest pomiar jej wydajności. Biorąc pod uwagę, że 75% (MooSend) przychodów z e-maili pochodzi ze spersonalizowanych kampanii, zdaliśmy sobie sprawę, że kluczową cechą analityki systemu SALESmanago jest łatwy dostęp do najważniejszych statystyk wielokanałowych, automatycznych kampanii. I oto jest – nowy Dashboard Procesów Automatyzacji dla klientów SALESmanago.

 

Możliwość natychmiastowego śledzenia wyników automatycznych kampanii nie tylko oszczędza czas, ale także pomaga szybciej osiągać cele

 

Poprawa jakości prowadzonych kampanii jest niemożliwa bez odpowiedniej analizy, korekcji błędów i dokładnego porównania z poprzednimi wynikami. Jest to jednak czasochłonne zadanie, a jak wiadomo – czas to pieniądz. Nawet 74% (Review42) marketerów twierdzi, że największą korzyścią z automatyzacji marketingu jest oszczędność czasu. Czemu więc technologia Marketing Automation ma nam nie pomóc w zautomatyzowaniu zrozumienia wyników generowanych przez nasze działania marketingowe? 

 
  • 89% marketerów za najwyższy priorytet uznaje poprawę umiejętności mierzenia i analizowania wpływu działań marketingowych na osiągane cele (Responsify),
  • Tylko 58% marketerów twierdzi, że zazwyczaj udaje im się osiągnąć swoje cele marketingowe (Responsify),
  • Tylko 29% marketerów uważa, że nie ma problemów ani opóźnień w uzyskaniu wyników z automatycznych kampanii (VentureBeat),
 
 

Dogłębnie analizuj wyniki generowane przez wielokanałowe kampanie marketingowe i na ich podstawie regularnie ulepszaj swoje strategie. Śledź przychody z każdego procesu i zobacz, dzięki któremu osiągasz największe przychody

 

4 punkty, które sprawią, że spojrzysz na analitykę w zupełnie inny sposób

 
  • Mierz sprzedaż generowaną przez wszystkie kanały komunikacji, z których korzystasz w swoich kampaniach i sprawdź, jaka część całkowitej sprzedaży pochodzi z automatyzacji,
  • Analizuj, jak zaangażowanie uzyskane przez komunikację w różnych kanałach prowadzone przez zautomatyzowane kampanie przekłada się na sprzedaż,
  • Z łatwością uzyskaj dostęp do listy najlepszych procesów automatyzacji i workflow oraz dowiedz się, jakie wyniki generuje każdy z nich. Ulepszaj proces komunikacji wielokanałowej, aby zwiększyć konwersję na całej ścieżce zakupowej klienta,
  • Na podstawie danych ze szczegółowego panelu analitycznego podejmuj trafne decyzje, reaguj szybciej i udoskonalaj swoje kampanie bez obawy o osiągnięcie celów marketingowych.
 

W jaki sposób Dashboard Procesów Automatyzacji może wpłynąć na kampanie 1-do-1 i zagwarantować wzrost zysków w każdej firmie?

 
  • Obserwuj, które z twoich Procesów Automatyzacji przynoszą największe przychody i na tej podstawie dopracuj strategię mniej dochodowych kampanii marketingowych,
  • Ucz się na błędach, wykorzystaj możliwość podglądu statystyk dla każdego pojedynczego Workflow oraz Reguły Automatyzacji i szybko oceniaj, czy podjęte działania marketingowe w danym procesie przynoszą efekty,
  • Porównuj stosunek przychodów z procesów automatyzacji do całości sprzedaży w swoim eCommerce i sprawdź, czy sukcesywnie mapujesz, personalizujesz i optymalizujesz ścieżkę każdego klienta,
  • Analizuj jak zmieniały się statystyki wiadomości e-mail, SMS oraz powiadomień Web Push, w kampaniach 1-do-1 i z łatwością obserwuj zmiany średniego OR oraz CTR e-maili, aby wiedzieć, aby sprawdzić, czy osiągasz zamierzone cele marketingowe,
  • Monitoruj aktywność klientów, sprawdzając liczbę aktywacji, aby decydować, czy potrzebna jest implementacja dodatkowych procesów, które ich zaktywizują.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]