3 sposoby na stworzenie niestandardowych kampanii wyszukiwarkowych z Search Engine Turbocharger

 
 

72% stron internetowych całkowicie nie spełnia oczekiwań dotyczących wyszukiwania w witrynie (BigCommerce). Nic dziwnego, skoro wymagania konsumentów są coraz wyższe, a rynek cały czas się rozwija. Zwykłe wyszukiwarki ecommerce nie są w stanie zrozumieć i dostarczyć odpowiednich wyników zwłaszcza, gdy średnio 34% użytkowników wyszukuje treści niezwiązane z produktami (Baymard). Nowe rozwiązanie SALESmanago jest odpowiedzią na te problemy. Search Engine Turbocharger, czyli mechanizm wspomagający działanie tradycyjnej wyszukiwarki, dostosowany do indywidualnych potrzeb klienta, który pozwala na tworzenie niestandardowych kampanii.

 

Frustracja związana z ogólnym wyszukiwaniem produktów obniża sprzedaż oraz Customer Experience

 

Statystyki mówią same za siebie. Użytkownicy którzy  są niezadowoleni ze zwracanych wyników, nie decydują się na ponowne zakupy, a nowi klienci od razu przechodzą na strony konkurencji. 

 
  • Odpowiednie wyszukiwanie ma wpływ na 39% kupujących (ThinkWithGoogle),
  • Poziom churnu klienta i rezygnacji z usług sięga 68% (Forrester),
  • 15% wyszukiwarek jest “zepsuta” i zwraca błędne typy zapytania (Baymard).
 

Zdecydowanie potrzebujemy lepszych wyszukiwarek dla eCommerce. Search Engine Turbocharger, poza standardowym mechanizmem wspierającym działanie wyszukiwarki przez zastosowanie AI oraz NLP, dodatkowo w odróżnieniu od standardowych produktów na rynku, daje aż 3 dodatkowe możliwości tworzenia niestandardowych kampanii wyszukiwarkowych – produktowe, filtrujące lub przenoszące klienta na wybraną przez nas stronę w odpowiedzi na wprowadzone zapytania. Brzmi skomplikowanie? Nic bardziej mylnego. Jest on prosty w użyciu i pozwala na mierzenie efektów prowadzonych działań.

 

Stwórz tematyczną kampanię produktową w 5 minut

 

Klienci korzystający z wyszukiwarek eCommerce nie oczekują, aby rozumiały one tylko podstawowe zwroty. Chcą, aby zwracały one dokładnie dobrane do ich wymagań oraz zainteresowań produkty.

 

Search Engine Turbocharger umożliwia stworzenie kampanii wyszukiwarkowej polegającej na wybraniu dowolnych słów kluczowych, które w rezultacie wpisywania na stronie internetowej zwrócą wybrane produkty.

 
 

Załóżmy, że użytkownik, w oknie wyszukiwania wpisał wartość “idealny prezent dla mojego chłopaka”

 

Mechanizm dzięki najnowszym technologiom sprawdza, które wpisywane frazy pokrywają się ze słowami kluczowymi:

 

Idealny prezent dla mojego chłopaka

 

I w rezultacie zwraca dokładnie te produkty, które wybraliśmy w panelu Ustawienia Zaawansowane.

 

Kampanie z użyciem filtrów zwiększą efektywność wyszukiwań i zwiększą ilość idealnie zwróconych zapytań

 

A gdyby wyszukiwarka mogła zwrócić produkty, które obejmują wybrane filtry w odpowiedzi na wpisywane zapytania? Koniec ze żmudnym i często uciążliwym, zwłaszcza w wersji mobilnej, zaznaczaniem filtrów na stronach produktów. Inteligentny mechanizm sam interpretuje wpisywane frazy i dostarcza tylko produkty, które mieszczą się w ustalonych przedziałach cenowych lub filtrach. Dodatkowo – wiedząc, że klienci wyszukują produkty, których nie posiadamy w swojej bazie, możemy zdecydować, jakie konkretnie wyniki ma zwracać wyszukiwarka i w ten sposób generować większą sprzedaż.

 
 

Jeśli użytkownik, który szuka na naszej stronie DROGIEJ sofy będzie musiał na początku przewinąć dziesiątki produktów niepasujących do wpisywanego przez niego zapytania, najprawdopodobniej opuści nasz sklep. Aby temu zapobiec, wystarczy ustawić odpowiednie filtry, np. zakres cenowy wyszukiwanych produktów, dostępność, czy kategorie.

 

Podlinkuj stronę z gotową kampanią i zwiększ sprzedaż wybranych  produktów

 

Często w sklepach sezonowe wyprzedaże mają swoją własną stronę z listą produktów. Teraz, można przekierować na nią użytkowników od razu po wpisaniu odpowiednich fraz w wyszukiwarkę, a co za tym idzie, zwiększyć średnie wyniki kampanii, poprawić wyniki sprzedażowe, czy pozbyć się produktów sezonowych w prosty i szybki sposób.

 
 

Jak to zrobić? Proste, w kafelku Działania wystarczy wpisać adres strony na którą chcemy przekierować użytkownika. To wszystko – kampania sama się prowadzi.

marketing automation

marketing automation

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]