[Nowa Funkcjonalność] Zdefiniuj na nowo doświadczenie zakupowe w Sklepie Online dzięki pierwszemu i jedynemu Personal Shopping Inbox, który zawiera Wiadomości Jeden do Jednego, Listy Życzeń, Oferty Specjalne i Rekomendacje

 
 

Jak przypomina Econsultancy, 93% firm zanotowało wzrost współczynnika konwersji po wdrożeniu personalizacji. Nie dziwi zatem, że firmy szukają różnych, coraz nowocześniejszych sposobów na dostarczanie treści odbiorcom. Personal Shopping Inbox to innowacyjne rozwiązanie, które pozwala osiągnąć nieznany do tej pory poziom personalizacji i doświadczenia zakupowego w sklepie online. Dowiedz się czym jest i na co pozwala Personal Shopping Inbox?

 

Doświadczenie w sklepie internetowym jest ważniejsze niż myślisz

 

User Experience jest jednym z kluczowych czynników zapewniających atrakcyjność sklepu internetowego. Aby twoi klienci wracali, musisz sprawić, by czuli się komfortowo i maksymalnie uprościć (i uprzyjemnić) im korzystanie ze sklepu. Dbałość o to, by proces zakupów był spersonalizowany, prosty i satysfakcjonujący może przynieść ci więcej korzyści niż tylko sfinalizowane transakcje. Istnieją pewne mechanizmy, które podnoszą doświadczenie sklepu internetowego na wyższy poziom. Jest to nieinwazyjna komunikacja, uproszczenie procesu zakupowego, zaspokojenie potrzeb klienta oraz odpowiednie wyważenie pomiędzy ilością a jakością polecanych produktów.

 

Zwłaszcza, że większy wybór dla klienta nie zawsze przekłada się na wzrost konwersji. Prawo Hicka mówi, że czas podjęcia decyzji rośnie wraz z liczbą i złożonością wyborów. A wraz z wydłużeniem czasu decyzji, pogarsza się user experience. Dlatego należy starać się przedstawić odbiorcy ofertę, która jest jak najbardziej zwięzła i bliska jego potrzebom.

 
  • 40% kupujących uważa, że ich doświadczenia zakupowe byłyby lepsze, gdyby sprzedawcy oferowali listę życzeń, na której można zapisać interesujące ich przedmioty (Google) a 58% osób rezygnuje z zakupów w danej firmie z powodu słabego doświadczenia klienta. (Microsoft)
  • Pomagając ludziom szybko znaleźć to, czego chcą, poprzez pokazywanie im produktów opartych na ich zainteresowaniach i dotychczasowych zachowaniach, zwiększasz ich skłonność do zakupu. Zastosowanie personalizacji na stronie głównej może zwiększyć sprzedaż o 7%. (FreshRelevance)
  • Wdrożenie listy życzeń w sklepie internetowym zwiększa sprzedaż średnio o 19,3%. (Metrilo)
  • 75% klientów najchętniej kupuje od sprzedawcy, który rozpoznaje ich po imieniu i poleca produkty na podstawie poprzednich zakupów. Po wdrożeniu personalizacji, 93% firm odnotowuje wzrost współczynnika konwersji. (Econsultancy)
  • Nie wszyscy odwiedzający zamieniają się w kupujących podczas pierwszej sesji – w przypadku eCommerce odzieżowych przeglądają średnio 32 stron podczas jednej sesji. (Statista) 42% użytkowników zapisuje produkty w koszyku, a 31% korzysta z listy życzeń, aby dokonać zakupu później. (Baymard)
 

Jest więc jasne, że najwyższy czas poważnie podejść do kwestii personalizacji eCommerce, odpowiedniej komunikacji i mechanizmów rekomendacji, niezależnie od tego, czy wydaje się to sexy, czy nie. A Personal Shopping Inbox może być rozwiązaniem, którego szukasz.

 

Dostarczaj wartość poprzez Personal Shopping Inbox

 

Personal Shopping Inbox to widget, który zapewnia indywidualną przestrzeń dla wszystkich odwiedzających i przenosi ich doświadczenia zakupowe na zupełnie nowy poziom.

 
  • Zwiększ współczynnik konwersji w swoim eCommerce, pokazując klientom produkty oparte na ich transakcjach, zainteresowaniach i wcześniejszych zachowaniach w dedykowanej osobistej przestrzeni sklepu internetowego.
  • Popraw retencję zidentyfikowanych oraz anonimowych klientów, wysyłając specjalne, indywidualnie przygotowane oferty, rabaty i rekomendacje produktów prosto do Personal Shopping Inbox.
  • Zwiększ popularność swojego sklepu internetowego, pozwalając klientom tworzyć listy życzeń i wyszukiwać produkty, które wcześniej oglądali.
  • Łatwo stwórz i błyskawicznie wdróż napędzane przez customer data platform centrum komunikacji, które stanie się nowym źródłem przychodów korzystając z naszego w pełni konfigurowalnego, łatwego w obsłudze oraz intuicyjnego kreatora.
  • Wykorzystaj dane First i Zero Party, które klienci pozostawiają podczas interakcji z Personal Shopping Inbox, aby wzmocnić swoją strategię rekomendacji i personalizacji.
  • Pozwól klientom na bezpośredni dostęp do danych o punktach Programu Lojalnościowego i dostępnych nagrodach z poziomu Personal Shopping Inbox.
 

Jak maksymalnie wykorzystać doskonałą personalizację i komunikację Personal Shopping Inbox?

 

Oto tylko kilka pomysłów na to, jak wykorzystać Personal Shopping Inbox, aby na nowo zdefiniować doświadczenie w twoim sklepie internetowym:

 
  • Ustaw oddzielną komunikację dla użytkowników anonimowych i zidentyfikowanych. Poproś anonimowych użytkowników o zapisanie się do newslettera, a zidentyfikowanych o pozostawienie większej ilości informacji w zamian za konkretne korzyści.
  • Wykorzystaj dane z listy życzeń do przygotowania kampanii e-mail z personalizowanymi rekomendacjami.
  • Zwiększaj Customer Lifetime Value poprzez wysyłanie spersonalizowanych powiadomień z ofertami specjalnymi, które będą przechowywane w osobistej skrzynce odbiorczej.
  • Motywuj klientów do regularnych zakupów, informując ich o zebranych punktach Programu Lojalnościowego, wymaganych do osiągnięcia kolejnego poziomu.
  • Wzbogać profile klientów o dane typu zero- i first-party wygenerowane podczas interakcji z Personal Shopping Inbox i wykorzystaj je w różnorodnych kampaniach.
 

Jaka jest różnica pomiędzy dostępnymi na rynku narzędziami a SALESmanago Personal Shopping Inbox?

 
 

Personal Shopping Inbox – podsumowanie

 

Personal Shopping Inbox to rewolucyjny widget, który łączy wiadomości jeden do jednego, listy życzeń, oferty specjalne i rekomendacje w jednej, w pełni konfigurowalnej przestrzeni osobistej. Takie narzędzie jest na wagę złota dla tych, którzy dbają o swoje przychody i chcą stale zwiększać doświadczenie swojego sklepu internetowego.

 

Dla wszystkich tych, którzy chcą sprawdzić, jak Personal Shopping Inbox może zwiększyć ich wskaźniki KPI dla eCommerce, polecamy webinarium demonstracyjne 1 na 1.

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]