Platforma Shoper.pl zintegrowana z SALESmanago Marketing Automation

Właściciele sklepów zbudowanych na platformie e-commerce Shoper.pl zyskali właśnie dostęp do systemu Marketing Automation. SALESmanago wybrało już ponad 500 sklepów internetowych takich jak  Merlin.pl, Komputronik.pl, Yves Rocher, Answear.com i wiele innych. Nowa integracja pozwala bardzo szybko zintegrować platformę sklepową z systemem i wykorzystać jego funkcjonalności do zwiększenia sprzedaży online.

Opracowana integracja w automatyczny sposób łączy oba rozwiązania. Platforma sklepowa zyskuje silne wsparcie marketingowo-sprzedażowe zwiększające sprzedaż sklepu. Klienci SALESmanago w sektorze e-Commerce odnotowują nawet 400% wzrost konwersji, dzięki zastosowaniu automatyzacji marketingu i sprzedaży.

Marketing Automation w e-Commerce pozwala „zobaczyć” klienta pojawiającego się w sklepie tak jakbyśmy prowadzili tradycyjny sklep, w którym fizycznie widzimy jakim produktem zainteresowany jest każdy z klientów. SALESmanago identyfikuje i monitoruje zachowanie konkretnych osób oraz firm pojawiających się na stronie WWW. W oparciu o ich indywidualne zachowania system buduje indywidualne profile klientów, segmentuje ich i na tej podstawie pozwala wykonywać automatyczne dopasowane akcje w wybranych przez Ciebie kanałach marketingowych i sprzedażowych. Wszystkie informacje, które gromadzi SALESmanago pozwalają dopasowywać treść przekazywaną do klientów pod kątem ich indywidualnych potrzeb.

Shoper to gotowe oprogramowanie sklepu internetowego, dostępne w dwóch modelach rozliczeniowych: abonament lub licencja samodzielna. Korzysta z niego ponad 8000 sklepów internetowych. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom sprzedaż w Internecie staje się prosta i wygodna, a samo oprogramowanie intuicyjne i łatwe w obsłudze, co jest niezwykle istotne dla osób rozpoczynających prowadzenie e­biznesu. Sklepy działające na oprogramowaniu Shoper są także przyjazne dla klientów i ułatwiają dokonywanie zakupów. Oprogramowanie dostępne jest w różnych wariantach cenowych zależnych od potrzeb planowanego e­biznesu. Wszystkie funkcjonalności sklepu internetowego można sprawdzić podczas 14 dniowego bezpłatnego okresu próbnego.

Jak zintegrować obie Platformy?

Proces integracji jest bardzo prosty i następuje automatycznie po wpisaniu w platformie Shoper odpowiednich danych z systemu SALESmanago. Dane te to:

  • Endpoint
  • Id klienta
  • API Key
  • API Secret
  • Właściciel kontaktu – adres e-mail służący do logowania w SALESmanago. To konto stanie się właścicielem kontaktów pochodzących z platformy Shoper.pl.

Wszystkie powyższe informacje znajdziemy po zalogowaniu się w systemie SALESmanago, w menu Ustawienia w zakładce Integracja:

Dane te wystarczy skopiować i wkleić w menu platformy sklepowej, w części Ustawienia>Integracja:

 

Jakie informację są przesyłane pomiędzy systemami?

W momencie integracji z systemem SALESmanago automatycznie łączone są formularze:

  • Rejestracji
  • Logowania
  • Zakupu bez rejestracji

Każdy użytkownik, który skorzysta z wymienionych formularzy:

  • Jest identyfikowany, a jego zachowanie jest monitorowane na stronie WWW
  • W SALESmanago powstaje karta nowego kontaktu, a dane podane w formularzu trafiają do systemu i są zapisywane na karcie kontaktu
  • Zgoda na otrzymywanie newslettera i treści marketingowych jest automatycznie przesyłana do SALESmanago.

Podstawowe korzyści integracji z SALESmanago Marketing Automation:

  • Identyfikacja i monitorowanie zachowania konkretnych osób na stronie WWW – zyskujemy wiedzę o wizytach i ich przebiegu dla każdego klienta indywidualnie. Dzięki temu wiemy jakie produkty interesują każdego z nich i zyskujemy możliwość odpowiedniej komunikacji ofertowej.
  • Budowa profilu każdego zidentyfikowanego kontaktu – system buduje profil klienta zawierający pełną historię jego interakcji z firmą: wizyty na stronie www, korespondencja e-mail, sms, vms, dokonywane transakcje, polubienia produktów itd.
  • Automatyczna wysyłka dynamicznych maili one-to-one – system automatycznie generuje ofertę zawierającą produkty dopasowane do konkretnego klienta i wysyła ją w reakcji na jego zachowanie np. wizyta w sklepie internetowym
  • Dynamiczne dopasowanie treści strony WWW – łącząc profil klienta z identyfikacją jego wizyt na stronie WWW. SALESmanago umożliwia wyświetlanie dopasowanej do indywidualnego odwiedzającego interesujących go treści. Mechanizm działa zarówno dla klientów anonimowych jak i zidentyfikowanych. Przykładem zastosowania jest ramka produktowa wyświetlające produkty dopasowane do konkretnej osoby.

Zobacz jak wykorzystać Marketing Automation w e-Commerce >>>

 

Chcesz przetestować Marketing Automation? Zarejestruj się na 30 dniowy okres testowy SALESmanago >>>

 

 

 

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]