„Od narodów upragniony….” – nowy interface (tłum.międzymordzie) SALESmanago już jest!

placeit-nowy-layTych, którym stary wygląd się bardzo podobał – przepraszamy. Tym co marudzili i wytrzymali dziękujemy i zapewniamy, że nie powiedzieliśmy ostatniego słowa. Tych co teraz będą chcieli kupić SALESmanago tylko dlatego bo naprawdę fajnie wygląda – uprzedzamy, że system nadal jest tak samo zaawansowany jak był i jego ogarnięcie wymaga czasu i umiejętności. Ale niewątpliwie tą zmianą UI rozpoczynamy projekt usprawniania i upraszczania obsługi systemu.

W ostatnim roku nie próżnowaliśmy w temacie tworzenia nowych funkcjonalności SALESmanago. Wprowadziliśmy blisko 70 nowych funkcjonalności i wiele więcej drobnych poprawek zwiększających użyteczność systemu. Wśród nich znalazły się takie perełki jak analityka konwersji z wiadomości e-mail, integracja z FB Custom Audiences i RTB, dynamiczne banery na WWW czy automatyczne dopasowanie dnia i godziny wysyłki do aktywności konkretnych osób.

A na koniec roku zrobiliśmy coś fajnego dla Was. Wprowadzamy nowy UI i delikatnie zmieniamy układ treści w systemie:

  • Nowy dashboard z nowymi statystykami
  • Menu systemowe umieszczone z lewej
  • Odświeżone i czytelniejsze wykresy 
  • Nowa wizualizacja lejków sprzedażowych i marketingowych w kampaniach

Nowy dashboard systemu SALESmanago Marketing Automation

Teraz na stronie startowej systemu pojawiły się informacje o:

  • liczbie kontaktów w bazie i jej zmianie;
  • ilości kontaktów monitorowanych
  • ilości uruchomionych reguł automatyzacji
  • customer engagement – liczba page views/monitorowane kontakty
  • ilości wysłanych , otwartych i klikniętych wiadomości e-mail w określonym czasie.

 

Moduł Monitoringu Wizyt w Czasie Rzeczywistym, również przeszedł kilka zmian. Znikneły  kółka, czy też „bąbelki” na rzecz kwadratów. Dzięki temu łatwiej uszeregować i przeglądać wizyty osób  w czasie i pod względem wysokości scoringu.

Menu systemu trafiło na lewą stronę

Tak, teraz menu jest po lewej stronie. Na szczęście nic więcej w nim nie ruszaliśmy, czyli układ został taki sam, tylko teraz jest pionowy. Dobra wiadomość dla wszystkich, którzy już korzystali z SALESmanago :)

Szczegóły reguły

Ładne i czytelne wykresy w Analityce Kontaktów dla całej bazy oraz poszczególnych kontaktów

Wszystkie wykresy w systemie ubraliśmy w nowe szaty. Przede wszystkim są bardziej czytelne, a przy okazji zdecydowanie milsze dla oka.

Poniżej przykład w „Analityka Kontaktów „:

Analityka Kontaktów

i na karcie kontaktu w CRM:

Karta_kontaktu_analityka_full

Stary lejek odszedł, niech żyje nowy!

Z systemu raz na zawsze zniknął klasycznie wyglądający lejek, który towarzyszył nam od pierwszego uruchomienia SALESmanago. Teraz w jego miejsce trafiła znacznie nowocześniejsza wizualizacja, dokładnie tej samej funkcjonalności:

Lejek

Podsumowanie

Nowy interfejs SALESmanago Marketing Automation, to kolejna zmiana w duchu budowania nowoczesnego i przyjaznego użytkownikom systemu. Bardzo chętnie usłyszymy wasze opinie o nowym UI.  Zachęcamy do komentowania.

Chcesz zobaczyć nowy UI i przy okazji poznać SALESmanago?  Zaloguj się na wersję demo TUTAJ lub zacznij bezpłatny 30-dniowy okres testowy TUTAJ.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

SALESmanago prezentuje pakiet startowy modułowej platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów. Cel: przeciwdziałanie fragmentacji rynku martech i wsparcie w skalowaniu biznesów e-commerce w Europie.
SALESmanago prezentuje pakiet startowy modułowej platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów. Cel: przeciwdziałanie fragmentacji rynku martech i wsparcie w skalowaniu biznesów e-commerce w Europie.

    Nowy pakiet startowy, skierowany przede wszystkim do średniej wielkości firm, oferuje spersonalizowane ścieżki zakupowe, zapewniając średnio 20-krotny zwrot z inwestycji w ciągu 30 dni. Firma wprowadza nowatorskie rozwiązania, w tym automatyzację zadań w wielu kanałach oraz model wzrostu dostosowany do różnych etapów rozwoju firm e-commerce. Z uwagi na wzrost liczby narzędzi martech o […]