
System klasy Marketing Automation monitoruje zachowanie klienta na stronie sklepu i automatycznie wysyła dopasowane do zainteresowań oferty handlowe generując wyższą sprzedaż i obniżając koszty działania firm. Wg firmy badawczej Gartner, firmy wykorzystujące marketing automation osiągają o 40% wyższy zwrot z inwestycji w marketing. Pierwsze systemy marketing automation powstały w USA zaledwie 10 lat temu, gdzie aktualnie korzysta z nich ok. 30% firm.
– Kierowanie dopasowanej oferty do konkretnej osoby we właściwym czasie powoduje znaczny wzrost skuteczności sprzedaży. Ponadto marketing automation to oszczędność dużej ilości czasu pracy koniecznego do ręcznego wysyłania ofert – mówi Grzegorz Błażewicz, założyciel firmy Benhauer, która stworzyła system SALESmanago.
System SALESmanago znalazł się w ostatnim raporcie amerykańskiej firmy analitycznej Gleanster, wśród najważniejszych na świecie rozwiązań Marketing Automation. http://www.gleanster.com/solutions/salesmanago
Follow