Zaplanowałeś kampanię, przygotowałeś e-maile, zdefiniowałeś reguły behawioralne, ale mimo tego żadne leady nie wpadają do Twojego lejka sprzedażowego?
Prawdopodobnie poświęciłeś za mało czasu na przygotowanie odpowiednich kanałów odnoszących się do TOFU – górnych etapów lejka (top of the funnels).
Oto trzy rodzaje integracji z systemem klasy marketing automation, które mogą wspomóc Twoją kampanię zapewniając stały dopływ leadów:
1. Integracja formularzy znajdujących się na stronie
Zaawansowane i jednocześnie proste do wdrożenia narzędzie, które pozwala na automatyczne przekazywanie do systemu informacji, które klienci zostawiają wypełniając formularze na naszej stronie www.
2. Integracja działań prowadzonych w social media
Współpracuj z działem marketingu i zamień fanów na facebooku w leady, do których można kierować automatyczne kampanie marketingowe.
3. Integracja własnej skrzynki wysyłkowej
Automatyczne monitorowanie i zbieranie bazy adresów e-mail potencjalnych klientów, z którymi wymieniasz korespondencję.