SALESmanago w zasięgu kciuka – poznaj naszą nową aplikację


Jesteśmy przywiązani do naszych urządzeń mobilnych – to fakt, którego nie można zignorować. Kilka lat temu pojawił się interesujący trend: BYOD (Bring Your Own Device – przynieś własny sprzęt). W skrócie: pracodawcy zezwolili swoim pracownikom korzystać z tych urządzeń, które preferują do pracy. Pomimo pewnych obaw dotyczących bezpieczeństwa danych, BYOD stał się niezmiernie popularnym trendem, nie tylko zwykłą fanaberią. Nawet teraz spoglądam na mojego kolegę używającego prywatnego Maca zamiast firmowego peceta, a ja na moim smartfonie mam skonfigurowaną pocztę służbową. Nie jesteśmy odosobnionymi przypadkami tu, w SALESmanago. W niektórych miejscach na świecie liczba urządzeń prywatnych w sieciach korporacyjnych przewyższa 80%!

 

Trend BYOD to nie jedyny powód, dla którego wprowadziliśmy aplikację SALESmanago. Wiemy, że skuteczny sprzedawca lub marketer potrzebuje dostępu do bazy danych w każdym momencie. Pomimo, że SALESmanago jest dostępne z poziomu urządzeń mobilnych, zarządzanie pełną platformą do automatyzacji marketingu na wąskim ekranie smartfona lub tabletu nie jest najwygodniejszym sposobem korzystania z niej. Dlatego też, zebraliśmy najczęściej używane funkcje oraz narzędzia i umieściliśmy je w naszej szybkiej i eleganckiej aplikacji mobilnej. Zobaczcie co wymyśliliśmy!

gora

 

Twoje ulubione funkcje w zasięgu kciuka Wyjeżdżając w delegację zawsze zabieramy ze sobą podręczne zestawy przydatnych narzędzi. Dlaczego by nie przełożyć tego na język oprogramowania? Instalując aplikację SALESmanago możesz nosić w kieszeni spodni swój CRM i panele analityczne email marketingu, dzięki czemu możesz korzystać z najważniejszych danych niezależnie od Twojej lokalizacji. Co ważniejsze, aplikacja nie jest osobnym produktem, tylko integralną częścią pełnej platformy SALESmanago.

Jakie realne korzyści z tego płyną? Przede wszystkim, możliwość zarządzania systemem CRM bez zbędnego zmaieszania z importem/eksportem danych. Po zalogowaniu uzyskujesz natychmiastowy dostęp do informacji o wszystkich posiadanych leadach, z uwzględnieniem ich scoringu, danych kontaktowych czy tagów. Po drugie, aplikacja nie jest stroną internetową ściśniętą do rozmiaru smartfona, ale odrębnym produktem dostosowanym do środowiska mobilnego. Dzięki temu jest szybka, przyjazna w obsłudze, i co najważniejsze, dostępna na wyciągnięcie palca!

1

 

Onboarding Ponieważ aplikacja została zaprojektowana jako kieszonkowa wersja platformy i jest adresowana do naszych klientów, którzy już umieją poruszać się po systemie, rejestracja nie jest skomplikowana. Po pobraniu zaloguj się się za pomocą adresu email  i hasła do SALESmanago i już jesteś gotów do korzystania z systemu. Po zalogowaniu zobaczysz główny dashboard z ogólną analityką, dashboard CRM, gdzie znajdziesz potrzebne dane kontaktowe i dashboard email marketingu, na którym sprawdzisz najważniejsze statystyki dotyczące mailingów.  Aby poruszać się po aplikacji, wystarczy przesunąć palcem między ekranami i klikać interesujące szczegóły lub sekcje. W dolnej części ekranu znajdują się trzy ikony do przeskakiwania między ekranem głównym, CRM oraz email marketingiem.  

3

 

Estetyka Aplikacja została zaprojektowana w sposób klarowny, tak aby korzystanie z niej sprawiało przyjemność. Nie uderza w użytkowników feerią hipnotyzujących ikonek oraz krzykliwymi CtA. Zastosowane kolory spokojnej zieleni i czystej bieli nie rozpraszają podczas jej eksploatacji. Podobnie jak w przypadku nawigacji, wygląd stworzono w sposób przejrzysty, prosty i niedyspersyjny.

4

 

Funkcje aplikacji Jak wspomniano powyżej, na razie aplikacja służy przede wszystkim jako podręczny dostęp do CRMu i email marketingu. Pozwala na sprawdzenie szczegółowych danych kontaktowych wszystkich leadów i przypisanych im tagów, a także zapewnia użytkownikowi dostęp do pełnej analityki kampanii email. Jednakże, twórcy nie powiedzieli jeszcze swojego ostatniego słowa.

5

 

Łatwość obsługi Nasza aplikacja jest w pełni intuicyjna i prosta w eksploatacji. Dla tych, którzy korzystali z platformy SALESmanago wcześniej, nauczenie się jej będzie łatwizną, umilającą porę lunchu.

6

 

Złożoność  Pomimo swojej prostoty, aplikacja SALESmanago jest narzędziem w pełni funkcjonalnym. Daje dostęp do informacji o kontaktach w bazie i do analityki email marketingu z poziomu smartfona.

7

 

Język Polski i Angielski

Cena Darmowa

 

Ostatnie spostrzeżenia To jeszcze nie jest ostateczna forma aplikacji. W najbliższej przyszłości planujemy dodać kilka praktycznych funkcji. Bądźcie czujni!

 

itunes-button google-store-button

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]