Już niespełna dwa tygodnie dzielną nas od największego tego typu wydarzenia w Europie. 25 listopada na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie event poświęcony Marketing Automation. W tym celu SALESmanago zaprosiło aż 16 prelegentów z przodujących polskich oraz zagranicznych firm branży eCommerce, B2B, B2C i Marketing Automation.
Swoją wiedzą podzielą się między innymi tacy eksperci jak:
- Ian Michiels, CEO, Gleanster – czołowy amerykański analityk rynku Marketing Automation
- Rafał Brzoska – założyciel i współwłaściciel grupy Integer.pl
- Michał Brański – Członek Zarządu Wirtualnej Polski, Założyciel portalu o2.pl
- Piotr Stohnij – Online Communication Manager, Harvard Business Review Polska
- Grzegorz Błażewicz – CEO Benhauer / SALESmanago Marketing Automation
Oprócz tego wykłady od najlepszych w Polsce specjalistów codziennie wykorzystujących Marketing Automation we Fru.pl, Audioteka, Yves Rocher, Divante, Rainbow Tours, PricewaterhouseCoopers, Harvard Business Review Polska. Nie zabraknie również najnowszych trendów i innowacji związanych z iBeaconami, retargetingiem oraz nowymi modelami w eCommerce.
Dla uczestników Kongresu przygotowano także bezpłatne warsztaty prowadzone przez Bartłomieja Rozkruta Członka Zarządu Unity Group oraz Krzysztofa Murzyna, lidera centrum kompetencyjnego eCommerce. Warsztaty będą poświęcone segmentacji i automatyzacji w platformach eCommerce. Dodatkowo Jacob Ciesielski – szef jednej z największych agencji marketingowych w Ameryce Północnej – InfoCanada poprowadzi specjalny, dwugodzinny warsztat pt. Data Driven Marketing – Influencing Consumer Behaviours to Achieve higher ROI.
Kongres poprowadzi Artur Kurasiński – uznany bloger, mentor i współtwórca Fokus – smarter anatytics.
Szczegółowy program i informacje nt. prelegentów znajdziesz tutaj.
Organizatorami wydarzenia są: SALESmanago Marketing Automation i Benhauer. Wśród sponsorów znaleźli się: InPost, SMS API, Remintrex, 3S, Focus Telecom.
Patronat medialny objęli m.in.: Interia, mensis.pl, interaktywnie.com, , marketer +, Marketing przy kawie, BRIEF, Gazeta Praca.pl, Photogenica, Focus – smarter analytics,Informacje Handlowe, Magazyn Online Marketing, DDB, GazetaPraca.pl, ADNEWS.pl, AdTaily.Group, Harvard Business Review Polska, IAB Polska, Grupa Unity, Shoplo, IAI-Shop.com, Retail Trends i inni.