Biznes oparty na danych ze spersonalizowanymi dashboardami analitycznymi nowej generacji w SALESmanago

Czy jesteś pewien, że osiągasz właściwe ROI z inwestycji przeznaczanych na marketing? Dowiesz się tego dzięki najnowszej funkcji w SALESmanago – w pełni spersonalizowanym dashboardom analitycznym. Dashboardy są całkowicie konfigurowalne i pozwalają na tworzenie spersonalizowanych zestawów danych – dla CEO, sales managera czy działu marketingu.

Spersonalizowane dashboardy: wszelkie niezbędne informacje pod ręką

Po zalogowaniu do systemu oprócz głównego panelu zobaczysz dwa nowe, domyślne dashboardy – marketingowy oraz sprzedażowy, które zapoznają cię z koncepcją nowej funkcji w SALESmanago Marketing Automation.

Oczywiście możesz także stworzyć własne, spersonalizowane dashboardy. Wybieraj spośród dziesiątków dostępnych danych, statystyk i wizualizacji. Łącznie możesz skonfigurować ponad 1000 wariacji danych! Wybieraj swobodnie najistotniejsze dla ciebie wskaźniki pokazujące wyniki twoich kampanii i działań sprzedażowych.

Możesz skonfigurować do pięciu spersonalizowanych dashboardów z wszelkimi danymi i statystykami niezbędnymi w twojej pracy. W każdym dashboardzie możesz umieścić metodą “przeciągnij i upuść” potrzebne elementy wybrane z biblioteki widżetów. Możesz układać je na ekranie w dowolny sposób, zmieniając ich rozmiary według preferencji. Możliwa jest także modyfikacja kolorystyki widżetów, na przykład by w ten sposób wyróżnić najważniejsze dane lub pogrupować kolorami elementy z tej samej dziedziny. W przypadku wykresów możesz wybrać preferowaną formę wizualizacji danych – wykres słupkowy lub liniowy.

 

Zaawansowana analityka marketingowo-sprzedażowa wspierająca twój biznes

Jakiego rodzaju dane możesz umieścić na dashboardach? Dołożyliśmy wszelkich starań, by upewnić się, że w bibliotece widżetów znajdziesz najistotniejsze analityki w prowadzeniu kampanii marketingowych i sprzedaży online w trzech kluczowych obszarach:

  • analityka bazy kontaktów: widżety z tej sekcji dostarczają informacji w zakresie stanu twojej bazy kontaktów – statystyki takie jak wzrost liczby kontaktów czy liczba wypisanych kontaktów. Tego rodzaju informacje pozwalają na monitorowanie zmian w twojej bazie, a co za tym idzie, na szybkie wykrycie odchyleń od normy i natychmiastowe podjęcie kroków naprawczych. Na przykład, jeśli wzrosła liczba opt-outów, być może odbiorcom nie podobają się treści, które wysyłasz, więc powinieneś nad nimi popracować; lub lepiej byłoby wysyłać maile rzadziej, itd.

  • analityka e-mail marketingu: tutaj znajdziesz widżety obejmujące szeroki zakres danych dotyczących e-maili, które wysyłasz, a także e-maili wysyłanych z reguł automatyzacji i workflow skonfigurowanych w systemie. Dowiedz się, ile maili wysłano w danym zakresie czasowym i sprawdź ich efektywność (np. średni CTOR) natychmiast po zalogowaniu do systemu, bez konieczności wchodzenia w odpowiednią zakładkę analityki e-maili.

  • analityka danych transakcyjnych: wszystkie informacje, których potrzebujesz, by być na bieżąco z transakcjami w twoim sklepie internetowym. Kontroluj swój biznes i przychody dzięki analityce wartości i liczby transakcji w wybranym zakresie czasu. Możesz także sprawdzić przełożenie ruchu na stronie na liczbę transakcji. Dane pokazujące wartość porzuconych koszyków pokażą, czy twoje strategie ratowania porzuconych koszyków są skuteczne. Jak na dłoni zobaczysz także wpływy, które twojemu biznesowi zapewnia system SALESmanago.

 

Krok w kierunku biznesu opartego na danych

Dlaczego warto korzystać z naszych nowych dashboardów? Pomyśl o tym jako o kroku w kierunku modelu biznesu  zasilanego danymi, w duchu koncepcji data-driven, gdzie każdy obszar może zostać zmierzony, wyrażony liczbami, zanalizowany i zoptymalizowany. Obok licznych zaawansowanych dashboardów analitycznych, które znajdziesz w SALESmanago, nowe główne panele dostarczają solidne podstawy do podejmowania zarówno codziennych, jak i długoterminowych decyzji biznesowych w oparciu o realne liczby. Koncepcja biznesu data-driven jest jedynym sposobem wykorzystania w pełni ogromnych zbiorów danych, które obecnie są w zasięgu ręki każdej organizacji. Gdy te informacje są zbierane oraz interpretowane poprawnie (na przykład przy użyciu takiego narzędzia jak platforma SALESmanago), są wyjątkowo cennym źródłem wiedzy. Rezultat? Organizacja o większej skuteczności, która może lepiej się rozwijać.

SALESmanago chętnie udziela wsparcia na drodze transformacji firmy w organizację opierającą się na danych. Pomagamy w wykorzystaniu zbieranych informacji. Nowe funkcjonalności, takie jak w pełni personalizowane dashboardy analityczne, są idealnym narzędziem dla organizacji, w których efektywna praca na danych jest wyjątkowo ważna.

 

Julia Paduszyńska
Content Manager

@jpaduszyńska

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]