Aumaerk jest jednym z największych i najbardziej uznanych niemieckich producentów mięsa, zaopatrującym najbardziej prestiżowe restauracje i szefów kuchni na świecie. Produkują mięso o bardzo wysokiej jakości w taki sposób, aby przygotowywanie posiłków dla klientów było jak najłatwiejsze i najszybsze.

 

Wyzwania

  • Konieczność zachowania balansu pomiędzy działaniami B2B
    dla restauracji i ecommerce dla klientów indywidualnych.
  • Utrzymanie wzrostu i segmentowanie bazy klientów w
    oparciu o region, zainteresowania i zakupy. Formularze w popupach, sidebarze i zamieszczone bezpośrednio na stronie.
  • Personalizacja procesu sprzedaży z uwzględnieniem
    ulubionych rodzajów mięsa i smaku klienta.
 

Rozwiązania

  • Formularze w popupach, sidebarze i zamieszczone bezpośrednio na stronie.
  • Automatyczne wiadomości i macierze segmentacji w cel poprawy
    personalizacji newslettera.
  • Dynamiczny email ratujący porzucony koszyk.
  • Reguły automatyzacji segmentujące klientów w oparciu o źródło pozyskania i kupione produkty.
 

Effects

  • 377% wzrost współczynnika otwarć w ciągu roku, osiągający 65% dla wiadomości wysyłanych z reguł, włączając personalizowane wiadomości z produktami pozostawionymi w koszyku i poradniki dla klientów.
  • 504% wzrost współczynnika kliknięć dla automatycznych emaili w ciągu roku, który dzięki personalizacji osiąga 22,59%.
  • 240% większa konwersja niż w standardowych kanałach pozyskiwania kontaktów, która przyczyniła się do bardzo szybkiego wzrostu bazy kontaktów od kiedy używają SALESmanago.

Pobierz nasze Case Study aby zobacz ile zyskuje Aumaerk używając SALESmanago.