Cosy Cott to działająca od 2017 roku rodzinna firma ręcznie tworząca wysokiej jakości produkty dla dzieci i niemowląt. W sklepie internetowym można zamówić zarówno zestawy pościeli jak i poduszki, kocyki, kokony czy też wiszące chmurki. Wszystkie produkty są wykonane z najwyższej jakości materiałów, takich jak naturalny muślin, bawełna, włókno bambusowe premium i welur.

 

Wyzwania:

 
  • personalizacja 1-do-1 treści i komunikatów kierowanych do użytkowników,
  • wdrożenie procesu odzyskiwania porzuconych koszyków, 
  • retargeting klientów, którzy zainteresowali się produktem jednak nie dokonali zakupu.

Rozwiązania:

 
  • Lead Generation
  • Targetowanie porzuconych koszyków
  • Remarketing kierowany do klientów, którzy przeglądali produkty ale nie dokonali zakupu
  • Odzyskiwanie klientów nieaktywnych w kampanii win-back
 

Rezultaty:

 

Znaczny wzrost sprzedaży i generacji leadów, prawie ¼ odzyskanych koszyków, znaczny wzrost w statystykach OR i CTR w porównaniu do standardowych kaampanii mailingowych.

   

Pobierz pełną wersję nowego Case Study i dowiedz się więcej.