Marka preorder.pl zadebiutowała na rynku e-commerce w 2006 roku. Od lat zajmują niepodważalne miejsce w grupie kanonicznych reprezentantów biznesu muzycznego w kanale internetowym.

 

Ich oferta jest niezwykle zróżnicowana: od legendarnych płyt rapowych, poprzez newschoolowe zajawki, aż po młodszych wykonawców trapu. Fani mogą również odnaleźć w niej produkty streetwearowe, zarówno od największych brandów jak i najnowszych odkryć polskiego rynku.

 

Wyzwania

 
  • dostosowanie kontentu prowadzonych kampanii do gustu zróżnicowanej grupy odbiorców,
  • stworzenie stałych procesów komunikacji odpowiednio dostosowanych do zainteresowań klientów,
  • poprawienie wskaźników OR i CTR wysyłanych wiadomości e-mail,
  • pełne zautomatyzowanie prowadzonych działań marketingowych,
  • prowadzenie atrakcyjnej dla odbiorcy komunikacji email marketingowej, pozwalającej na dostarczanie spersonalizowanej oferty w najlepszym dla niego momencie.
 

Rozwiązania

 
  • Budowanie zaangażowanej bazy odbiorców
  • Komunikacja z odbiorcami
  • Dynamiczne rekomendacje produktowe wykorzystujące AI – SALESmanago Copernicus
  • Wiadomość po wizycie
  • Dwuetapowy proces ratowania porzuconego koszyka
 

Rezultaty

 

Preorder.pl zwiększa swoje współczynniki OR i CTR o 2.5 raza więcej, znacznie zwiększa OR i CTR z dynamicznych maili wysłanych po porzucenia koszyka przez klienta w porównaniu do masowych newsletterów i zwiększa sprzedaż związaną z dynamicznymi mailami prawie trzykrotnie.


Pobierz pełną wersję nowego Case Study i dowiedz się więcej.


marketing automation

marketing automation

link