Wspaniały świat dżinsów według Jeans.ch. Chociaż firma jest na rynku od 2014 roku, ich założyciele mogą pochwalić się ponad 20-letnim doświadczeniem. Jeans.ch prowadzi zarówno sklep internetowy, jak i stacjonarny, w którym można znaleźć produkty różnych marek. Klienci Jeans.ch mogą z łatwością wybierać z szerokiego asortymentu ubrań dzięki zaawansowanym filtrom. Co więcej, na stronie znajdziecie obszerny blog informacyjny o aktualnych trendach.

 

Wyzwania

 
  • prowadzenie działań marketingowych w sklepie internetowym i stacjonarnym,
  • obsługa klienta w trzech językach,
  • zróżnicowana baza klientów pod względem zainteresowań określonych produktów i marek,
  • automatyzacja jak największej liczby scenariuszy, co wiąże się z ograniczeniem operacji ręcznych,
  • wielokanałowość – używanie wielu kanałów do komunikacji z użytkownikami online i offline.
 

Rozwiązania

 
  • segmentacja,
  • komunikacja z klientami,
  • dynamiczne rekomendacje produktów,
  • generowanie leadów.
 

Efekty

 

Widocznie zwiększone wyniki otwarć, kliknięć i konwersji i kampanii email marketingowych SALESmanago w porównaniu do zwykłych kampanii.

   

Pobierz pełną wersję nowego Case Study i dowiedz się więcej.