Milworld to sklep militarny i turystyczny dla wszystkich miłośników różnego typu aktywności, osób uprawiających survival, myśliwych, wędkarzy, globtroterów, podróżników a także zwyczajnych turystów. Wśród szerokiej oferty można znaleźć takie marki jak Surplus, Brandit, 5.11, Jack Pyke, Highlander. Wieloletnie doświadczenie przyczynia się do satysfakcjonującej opieki nad każdym klientem nie tylko poprzez wysokiej jakości produkty ale również pomoc, życzliwości i rzetelne informacje.

 

Wyzwania

  • Skuteczniejsze pozyskiwanie zgód marketingowych i zwiększenie ich ilości w aktualnej bazie klientów.
  • Poprawa lojalności i zwiększenie ilości transakcji generowanych przez każdego klienta.
  • Aktywizacja klientów w bazie, którzy pozostają nieaktywni od dłuższego czasu.
 

Rozwiązania

  • Lead Generation
  • Dynamiczny retargeting produktowy
  • Kampania winback oparta o automatyzację RFM
  • Personalizacja czasu dostarczenia wiadomości aktywizujących kontakt
 

Efekty

  • 500% wyższy OR maili automatycznych z retargetingiem produktowym w porównaniu z mailingiem masowym.
  • 1000% wyższy CTR maili automatycznych w porównaniu z mailingiem masowym.
  • 25% klientów nieaktywnych aktywowanych po wysłaniu automatycznego maila z kodem na darmową wysyłkę, opartego o automatyzację i segmentację RFM.
  • 21% większa sprzedaż generowana poprzez automatyzację niż poprzez masowe kampanie emailowe na podstawie 12 miesięcy działań.

Poznaj wszystkie tajemnice sukcesu Milworld w naszym Case Study