Perlas Network prowadzi szeroką sieć detaliczną (z ponad 2000 punktami sprzedaży) i świadczy usługi w zakresie sprzedaży losów na loterię, promocji, marketingu, obsługi klienta, IT i innych. Firma oferuje również usługi loteryjne online, a także projektuje, produkuje i rozwija produkty dla loterii.

 

Wyzwania

  • Zbudowanie relacji z klientem i zwiększenie retencji.
  • Monitorowanie zachowań klienta na stronie i budowa profilu behawioralnego.
  • Personalizacja komunikacji z klientem i wydłużenie cyklu życia klienta.
 

Rozwiązania

  • Lead generation
  • Komunikacja z klientem
  • Procesy automatyzacji
 

Efekty

  • 79% monitorowanych kontaktów dzięki dostosowaniu lead generation do aktywności klienta na stronie.
  • 92% współczynnika otwarć dla maili automatycznych do nowych klientów.
  • 85% współczynnika otwarć maili po porzuconej loterii.
  • 250% wyższy współczynnik konwersji pop-upów niż średnia rynkowa dzięki dostosowaniu do aktywności użytkownika na stronie.

Pobierz nasze Case Study aby zobacz ile zyskuje Perlas Network używając SALESmanago.