Polski Koszyk to delikatesy internetowe z dostawą do domu, które stawiają na ekologiczne, polskie produkty. Dzięki zakupom online dostarczanym bezpośrednio do klienta, dają dostęp do szerokiego asortymentu wyrobów od sprawdzonych producentów oraz pomagają rozpoznać to, co naturalne i lokalne.

 

Wyzwania

  • szeroka gama produktów i konieczność dostosowania
    indywidualnie do każdego klienta,
  • brak regularnych, powtarzających sie zakupów
    wśród części klientów,
  • zwiększenie konwersji sprzedażowej na
    generowanym ruchu,
  • zwiększenie konwersji ruchu anonimowego na
    obecnych i potencjalnych klientów.
 

Rozwiązania

  • Segmentacja bazy kontaktów,
  • Emaile i web pushe dynamiczne 1-do-1 i ratowanie porzuconego koszyka,
  • Kampania aktywizacyjna win-back,
  • Dashboard sprzedażowy.
 

Efekty

  • 13% całości sprzedaży generowanych jest dzięki wsparciu SALESmanago,
  • 41% sprzedaży dzięki wsparciu SALESmanago generowana jest z masowych mailingów,
  • 17% wyższy współczynnik wyświetleń dynamicznych web pushy od web pushy wysyłanych masowo,
  • 552% wyższy OR dynamicznych maili 1-do-1 z porzuconym koszykiem w stosunku do wiadomości masowych,
  • wyższy CTR dynamicznych maili 1-do-1 z porzuconym koszykiem w stosunku do wiadomości masowych.
   

Pobierz pełną wersję nowego Case Study i dowiedz się więcej.