Sferis
 

Sferis to dynamicznie rozwijający się sklep internetowy oferujący swoim Klientom niezwykle bogate portfolio produktów. W ofercie sklepu znaleźć można produkty elektroniki użytkowej, wyposażenie domu czy akcesoria do rozwijania swojego hobby.

Firma nieustannie prowadzi poszukiwania coraz to nowych, atrakcyjnych produktów i rozwiązań technicznych, które pozwolą w konkurencyjny sposób spełnić oczekiwania Klientów. Jednym z takich rozwiązań jest właśnie Marketing Automation.

Wyzwania przed jakimi stał Sferis:

  • Szeroka oferta i konieczność zróżnicowania komunikacji w zależności od zainteresowań
  • Stała komunikacja z klientami z wykorzystaniem różnych kanałów marketingowych
  • Zbudowanie stałej relacji z klientami dokonującymi zakupu i zwiększanie lojalności wśród aktualnych klientów
  • Zwiększenie konwersji na wygenerowanym już ruchu na stronie

Rozwiązania, które pozwoliły na osiągnięcie nowych wyników:

  • Dynamiczne macierze segmentacj
  • Wysyłka masowych newsletterów
  • Web push notifications
  • Personalizacja komunikacji zgodnie z zainteresowaniami klientów
  • Dynamiczne maile po wizycie

Więcej o rozwiązaniach, które zaproponowaliśmy dla Sferis oraz efektach jakie przyniosły dowiesz się z naszego Case Study – tutaj