Certyfikowane szkolenie Marketing Automation 25 września w Gdańsku

Już za dwa tygodnie w stolicy województwa pomorskiego odbędzie się piąte z kolei certyfikowane szkolenie SALESmanago Marketing Automation Specialist. Do tej pory wyszkoliliśmy już ponad 50 specjalistów, którzy posiadają nasz certyfikat. 25 września po szkoleniu w Gdańsku owo grono się powiększy, a kolejni specjaliści poszerzą swoją wiedzę na temat zaawansowanych możliwości systemu i wykorzystania ich w praktyce.

Marketing ciągle ewoluuje

Marketing jako dziedzina wiedzy podlega nieustannym zmianom i przeobrażeniom. Mało kto wie, że pierwsza definicja marketingu powstała już w latach czterdziestych ubiegłego stulecia i traktowała marketing jako prowadzenie standardowej działalności gospodarczej, sprowadzającej się do przepływu towarów oraz usług od producenta do konsumenta. Dziś marketing to przede wszystkim cenna wiedza oraz świadomość, że to nie tylko handel, ale przede wszystkim dbałość o całościowe relacje z klientem i podstawa prowadzenia biznesu. Nowe technologie wymuszają na nas ciągłe kształcenie się i śledzenie najnowszych trendów. Rozwiązania, które były aktualne jeszcze kilka miesięcy temu, dziś są przestarzałe i nieprzydatne. Dlatego tak ważne jest bycie na bieżąco, interesowanie się zmianami.


Indywidualnie dopasowana treść

Ewolucja w obrębie marketingu zmierza w kierunku ciągłego dopasowywania komunikacji do indywidualnych potrzeb klienta. Aby było to jednak możliwe, potrzebujemy danych, najlepiej maksymalnie sprecyzowanych – niezależnie, czy rozpatrujemy tworzenie treści (Content Marketing), monitorowaniu sieci i obecności tam, gdzie szuka nas potencjalny odbiorca (Inbound Marketing), czy kreowaniu komunikatów w oparciu o profile behawioralne klientów (jak chociażby w przypadku remarketigu RTB). Oczywiście najlepiej, kiedy działania te odbywają się automatycznie i w czasie rzeczywistym lub do niego zbliżonym.


Marketing Automation niezbędnym narzędziem

Obsługiwanie informacji typu Fast Data oraz Big Data wymaga złożonych systemów i rozbudowanych umiejętności analitycznych. W tym miejscu pojawia się potrzeba wdrożenia do strategii marketingowej specjalistycznego softu służącego do obróbki Fast Data, przy jednoczesnym zautomatyzowanym kreowaniu spersonalizowanej komunikacji marketingowej. Najlepszym narzędziem dla nowoczesnego marketera, który chce realizować powyższe cele wielopoziomowo i wielopłaszczyznowo odpowiednim rozwiązaniem będzie wykorzystanie stworzonego w tym celu systemu klasy Marketing Automation.


Specjaliści Marketing Automation poszukiwani na rynku pracy

O tym jak cenne na obecnym rynku pracy okazuje się posiadanie powyższych umiejętności, najlepiej świadczą ogłoszenia o pracę w sektorze sprzedaży, marketingu, czy wśrod tych, które choć odrobinę łączą się z działalnością w sieci. Jest to coraz częsciej wymóg podstawowy na wyższe, managerskie stanowiska, gdzie bez szczegółowej wiedzy z zakresu automatyzacji marketingu rektuterzy nie zaproszą nawet na pierszy etap rozmów o pracę. To naturalna konsekwencja rozwoju systemów do automatyzacji marketingu, z których korzysta już około 80% rynku. Jednak bez praktycznej wiedzy, znajomość teorii nie jest wystarczajaca do efektywnego wdrażania w życie procesów automatyzacji. Kluczowe będzie umiejętne korzystanie z narzędzi i ich tajników, aby maksymalnie wykorzystać ogrom możliwości, jakie dają.


Praktyczna wiedza od doświadczonych specjalistów

Nasi specjaliści – Aleksander Skałka i Marek Broda, którzy mają bogate doświadczenie we wdrażaniu systemu SALESmanago w firmach o różnym rodzaju działalności, począwszy od klasycznego modelu B2B, B2C, a na eCommerce kończąc, poprowadzą szkolenie, przedstawiając od praktycznej strony cały wachlarz możliwości, jakim SALESmanago dysponuje. Po całodniowych warsztatach, kończących się wydawanym certyfikatem, uczestnicy będą posiadali wiedzę niezbędną do pracy w sektorach powiązanych z automatyzacją marketingu.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się o możliwościach, jakie daje SALESmanago i automatyzacja marketingu, zostając przy tym jednym z kilkudziesięciu specjalistów na świecie – zapisz się na najbliższe warsztaty, które odbędą się 25 września w Gdańsku.

Szczegółowy program i warunki uczestnictwa znajdują się na: http://warsztaty.marketing-automation.pl/.

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]