Cinépolis, Claresa, Student Travel nowymi klientami SALESmanago

Jak zazwyczaj o tej porze nadszedł czas na podsumowanie minionego miesiąca. Lipiec był dla SALESmanago wyjątkowo udany, ponieważ do grona naszych klientów dołączyło wiele firm będących liderami w swoich branżach zarówno w Polsce, jak i na świecie. Jakie dokładnie? Zapoznaj się z poniższą listą!

 

 

POLSKA

 

Claresa

Młoda, bo istniejąca od 2016 roku marka, której oferta obejmuje hybrydowe lakiery do paznokci oraz szeroki wachlarz akcesoriów oraz preparatów do pielęgnacji paznokci, dłoni i stóp.

 

AM Skibińscy

Konsultanci wyspecjalizowani w sprzedaży produktów bankowych oraz pozabankowych, takich jak kredyty gotówkowe, konsolidacyjne czy hipoteczne.

 

STUDENT TRAVEL

Największe studenckie biuro turystyczne w Polsce, obecne na rynku od 13 lat. Co roku organizuje wyjazdy krajowe zagraniczne dla kilkunastu tysięcy młodych ludzi, zarówno letnie, jak i zimowe.

 

STREETNESS

Sklep internetowy oferujący odzież damską i męską ściśle wyselekcjonowanych polskich marek, charakteryzującą się nienagannym krojem, najlepszymi materiałami oraz niewymuszoną elegancją.

 

Osada Śnieżka

Kompleks hoteli, apartamentów, SPA, basenów oraz restauracji oferujący spokojny wypoczynek w karkonoskiej Łomnicy dla całej rodziny w pięknych okolicznościach przyrody.

 

Tenis Kozerki

Nowoczesny kompleks sportowo-tenisowy w Grodzisku Mazowieckim z kortami tenisowymi, trawiastym boiskiem i mini boiskiem do koszykówki, placem zabaw oraz innymi atrakcjami dla małych i dużych.

 

AB Foto

Ogólnopolska sieć salonów fotograficznych i GSM dysponująca kilkudziesięcioma oddziałami w wielu miastach oraz sklepem internetowym oferującym sprzęt i usługi fotograficzne, smartfony oraz tablety.

 

Dr Koti

Odzież 100% polskiej produkcji. Duet projektantek tworzy niebanalne wzory kobiecej odzieży lifestylowej, która pozwala czuć się swobodnie w każdych warunkach.

 

Apearl

Sklep internetowy dla wielbicieli biżuterii z pereł. Bogaty wybór naszyjników, bransoletek, kolczyków, zawieszek, pierścionków w różnorodnych wzorach i kolorach z bezterminową gwarancją.

 

iSmoking

Sklep oferujący wyroby tytoniowe (między innymi tytoń, papierosy, cygara, tabaki) oraz akcesoria, a także e-papierosy i inne produkty dla amatorów dymka.

 

Giftlogo

Zaopatrzenie firm we wszelkiego rodzaju artykuły piśmiennicze i biurowe, elektronikę i gadżety reklamowe z firmowym oznakowaniem wykonanym różnymi nowoczesnymi metodami nadruku.

 

mySafety

Firma, która pomaga chronić ważne przedmioty i umożliwia ich odnalezienie w razie utraty. Unikalny nośnik w postaci breloka pozwala oznakować i śledzić wartościowe przedmioty, a nawet zwierzaki!

 

Leasing Point

Samochody osobowe i ciężarowe, a także maszyny i urządzenia w konkurencyjnych cenach finansowane na zasadzie leasingu. Dzięki współpracy z wieloma partnerami firma zapewnia najlepsze ceny i jakość.

 

Self Love

Luksusowa marka odzieżowa stawiająca na kobiece sukienki, wzorzyste printy oraz mocne akcenty. Wyróżniają ją także wysokojakościowe, włoskie materiały.

 

Kredytowny.pl

Serwis łączący klientów poszukujących usług finansowych z biurami kredytowymi w okolicy i z pożądanej dziedziny, umożliwiający także wystawianie opinii poszczególnym placówkom.

 

Dla Gentlemana

Najwyższej jakości kosmetyki i akcesoria dla mężczyzn do pielęgnacji zarostu, włosów czy skóry, które ułatwiają panom dbanie o swoją aparycję. Dodatkowo w ofercie znajduje się wybór najlepszych produktów do pielęgnacji dla kobiet.

 

LoveModa

Butik internetowy ze starannie wyselekcjonowaną odzieżą damską oraz obuwiem i dodatkami w najlepszym stosunku jakości do ceny.

 

Selena

Firma z ponad 25-letnim doświadczeniem na rynku chemii budowlanej, szczycąca się jedną z najszerszych ofert produktowych na światowym rynku oraz pozycją jednego z trzech największych producentów piany poliuretanowej na świecie.

 

Chilli Travel

Biuro podróży oferujące wyjazdy w praktycznie każdy zakątek świata. Misją firmy jest obsługa klienta na najwyższym poziomie od nawiązania kontaktu aż do momentu powrotu z podróży.

 

 

ZAGRANICA

 

Cinépolis Meksyk

Meksykańska sieć kin, obecna w wielu krajach Ameryki Łacińskiej, pod względem wielkości czwarta sieć kinowa na świecie. Oprócz tradycyjnych seansów, Cinépolis wyświetla filmy także w technologiach 3D, 4DX i IMAX.

 

Verdevero Włochy

Linia organicznych detergentów, które nie szkodzą skórze, a przy tym są skuteczniejsze i tańsze niż chemiczne środki czyszczące.

 

Sima Hiszpania

Producent maszyn dla branży budowlanej, obecny w ponad 75 krajach. Sekret sukcesu tej hiszpańskiej marki kryje się w jakości premium i znakomitej obsłudze posprzedażowej.

 

Platinum Edge Group Czechy

Firma organizująca wydarzenia biznesowe dla wielu branż na całym świecie, takie jak konferencje, warsztaty, panele dyskusyjne czy spotkania osób na szczeblach menedżerskich.

 

Internet Business School Wielka Brytania

Miejsce, w którym nauczysz się wszystkiego co niezbędne, by twój biznes odniósł sukces w internecie. Firma oferuje różnorodne kursy, a także usługi coachingowe i mentoringowe.

 

MartaRay Włochy

Włoska marka modowa oferująca kolekcje torebek, butów i akcesoriów najwyższej jakości, charakteryzujące się elegancją i niepowtarzalnym designem.

 

The Wanderers Community Hiszpania

Platforma edukacyjna dla kreatywnych fotografów ślubnych. Materiały szkoleniowe stworzone przez branżowych ekspertów dostępne są w języku angielskim, hiszpańskim i portugalskim.

 

Asana Young Up Hong Kong

Marka kosmetyków inspirowana tradycyjną koreańską pielęgnacją, której misją jest ochrona skóry przed starzeniem. W sprzedaży dostępne są także produkty odchudzające oraz suplementy diety.

 

Clinica Tambre Hiszpania

Klinika płodności znajdująca się w Madrycie, która od 1978 roku świadczy usługi w zakresie prokreacji wspomaganej medycznie, ginekologii i położnictwa.

 

Porta Solutions Włochy

Firma pomagająca zakładom produkcyjnym w optymalizacji procesów produkcyjnych. Oferuje nowoczesne maszyny, które wydatnie wpływają na obniżenie kosztów, zwiększenie automatyzacji oraz sprawniejsze zarządzanie zasobami ludzkimi.

 

 

Julia Paduszyńska
Content Manager

@jpaduszyńska

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]