Pozycjonowanie jest kluczowym elementem Inbound Marketingu, ten z kolei jest jasnym punktem na mapie współczesnych rozwiązań marketingowych.
Tak, jak w przypadku Marketing Automation najlepsze efekty najczęściej przynosi zatrudnienie Digital marketera, znającego realia panujące w firmie, tak jeśli chodzi o SEO w niektórych sytuacjach można pozwolić sobie na Outsourcing. To, czy zdecydować się na takie rozwiązanie, czy pozostać przy własnej załodze, jest zależne od wielu czynników.
Eksperci, którzy jako MaxROY.com dostarczają od 2008 roku wiedzę klientom utrzymującym własne komórki SEM, przejmują teraz agencję GoldPosition.pl i uruchamiają platformę efektywnościową jestKlient.pl, aby umożliwić klientom wybór najlepszej drogi.
Jeśli nasz biznes jest oparty o ruch w wyszukiwarkach, to nie powinno się delegować pozycjonowania na zewnątrz. Bardzo istotne jest tu, aby osoba pozycjonująca mówiąc potocznie „czuła” nasz biznes. SEO jest nie bowiem w dużej mierze sztuką.
Pomagamy w budowie wewnętrznych komórek SEM – mówi Tomasz Frontczak z MaxROY.com. Od 2008 konsultujemy strategie wyszukiwarkowe dużych przedsiębiorstw i wykonujemy dla nich audyty. Pracujących tam specjalistów SEM zapraszamy na największe w Polsce branżowe imprezy edukacyjne – tydzień szkoleń z marketingu internetowego Search Marketing Week i międzynarodową konferencję SEO Search Marketing Day. Prowadzimy też największy polski serwis o marketingu w wyszukiwarkach – SprawnyMarketing.pl
Jeśli wyszukiwarki mają być tylko dodatkiem do naszej działalności i nie stanowią kluczowego punktu, można śmiało powierzyć pozycjonowanie zewnętrznym firmom. Oszczędzamy dzięki temu pieniądze, które musielibyśmy poświęcić na zakup narzędzi, odpowiednie przeszkolenie personelu i zdobycie Know How, które pozwoliłoby nam na osiąganie wysokich pozycji w wyszukiwarkach.
Przedsiębiorcy oczekujący przede wszystkim bezobsługowości i rozliczeń „za efekt” ucieszą się z nowej inicjatywy twórców MaxROY.com, czyli platformy efektywnościowej jestKlient.pl. Tacy przedsiębiorcy chcą gotowej witryny, na którą wystarczy wstawić treść i wybrać szablon graficzny, a później już tylko odbierać telefony i maile od klientów – mówi Bartosz Berliński z jestKlient.pl. Łączymy usługi firmy hostingowej, agencji interaktywnej i agencji SEM w jednym produkcie.
Wybór, czy zatrudnić do pozycjonowania własnych pracowników, zlecić to zewnętrznej firmie czy skorzystać z platformy efektywnościowej nie zawsze jest prosty, dlatego warto skontaktować się ze specjalistami, którzy pomogą wybrać najlepszą opcję.