Co nowego w SALESmanago – funkcjonalności i integracje

Pierwszy miesiąc 2017 minął nam w SALESmanago jak z bicza trzasnął. Mamy nowego członka zarządu, wygraliśmy 400 000 PLN na kampanię reklamową jako Młoda Marka Sukcesu, odpaliliśmy stronę, na której możecie poznać naszą ekipę i dołączyć do elitarnego zespołu IT SALESmanago i powoli zbliżamy się do sportowej niespodzianki – IT Boxing Day, gdzie pod okiem Przemka Salety można będzie dowiedzieć się tego i owego o profesjonalnym boksowaniu, oraz, zupełnie na legalu, zmierzyć się w ringu z kolegą z pracy!

Ale, ale! Nie osiadamy na laurach. Cały czas szukamy obszarów do poprawy w naszym sztandarowym produkcie – SALESmanago Marketing Automation. Sprawdzamy co działa dobrze, co nie działa wcale, a co może działać o niebo lepiej. Jak to mówią – nowy rok, nowa ja. Zobacz zestawienie nowości, ulepszeń i nowych integracji.

Karta kontaktu – rozbudowanie zakładki „wizyty” o nowe dane:

Karty kontaktów to jedne z podstawowych ekranów na platformie marketing automation. To właśnie tam szukasz najistotniejszych informacji na temat każdego ze swoich kontaktów. Do dotychczas wymienianych szczegółów dołączyliśmy ostatnio:

 

  • najczęściej używane urządzenia
  • najpopularniejsze systemy operacyjne
  • najpopularniejsze przeglądarki internetowe

 

To z pozoru proste rozwiązanie nadaje nową jakość segmentowaniu bazy. W końcu wszyscy zgadzają się co do tego, że tacy na przykład użytkownicy Apple’a to osobna grupa odbiorców – co prawda jest ich nieco mniej niż Androidowców, ale za to dużo chętniej (i więcej) płacą za oprogramowanie i usługi! Dodatkowo nowe szczegóły ułatwiają personalizację przekazu na jeszcze jednym poziomie, chociażby przez to, że wiesz jakie przeglądarki będą używane do odczytywania Twoich treści i możesz przetestować widok strony,  czy mailingu, tak, żeby wszystko było estetyczne i wygodne.

 

Reguły automatyzacji – zmiana sposobu dodawania zdarzeń, warunków oraz akcji

Reguły automatyzacji są sercem każdej platformy marketing automation. Ich odpowiednie ustawienie gwarantuje płynność procesów marketingowych i sprzedażowych. Żeby uczynić nasz kreator reguł maksymalnie “user friendly” Przerobiliśmy go na wersję drag & drop tak, aby przypominał kreator Workflow. Dzięki temu stworzenie nowej reguły i wstępna ocena jej funkcjonalności jest dużo prostsza niż dotychczas. Dodatkowo ujednolica to wygląd systemu i czyni go bardziej spójnym.

 

Social Media: promuj katalog produktów

Kampanie Facebook to prosty sposób na dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców. Tworząc je z poziomu platformy marketing automation możesz nie tylko zaplanować budżet i sposób wyświetlania się reklam, ale przede wszystkim ustawić tzw. Custom Audience na podstawie części lub całości swojej bazy kontaktów. Opisywana funkcja jest idealna dla sklepów online, ponieważ pozwala udostępniać zdjęcia produktów ze sklepu z odpowiednim wezwaniem do działania: kup teraz, pobierz link, zarejestruj się itd. Dostępne formaty to pojedynczy obraz, lub karuzela, która pozwala prezentować wiele produktów w następujących po sobie kartach. Reklamy w tym formacie tyle samo co reklamy  w postaci pojedynczych obrazów lub nagrań wideo.

 

Integracja z PrestaShop (wersja 1.5+)

Prawdziwa gratka dla wszystkich właścicieli sklepów online korzystających z platformy PrestaShop. Dzięki temu mogą oni sprawnie monitorować zachowania kontaktów, które wypełniły dowolny formularz na stronie www. Integracja obejmuje:

 

  • Integracja formularzy:
    • Rejestracja
    • Logowanie
    • Zapis na newsletter
    • Zakup (zdarzenia zewnętrzne purchase/cart)
    • Zmiany ustawień użytkownika
    • Synchronizacja zgód przy zapisie na newsletter
  • Monitoring kontaktów
  • Przekazanie pełnego zakresu podanych przez użytkownika danych

Dowiedz się jak zintegrować PrestaShop z SALESmanago

A co słychać u Was?

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]