Nowe podejście SALESmanago do Cross Channel Revenue Attribution | Nowe analityczne funkcjonalności

Zrozumienie, co tak naprawdę wpływa na sprzedaż w sklepach internetowych oraz co zwiększa dochód, jest jak odnalezienie świętego Graala światowego marketingu eCommerce. To właśnie powód, dla którego SALESmanago, po intensywnych dyskusjach z Radą Doradczą Klientów, czyli grupą reprezentantów kluczowych klientów, głównie większych europejskich firm eCommerce oraz B2C, przedstawia zupełnie nowe analityczne funkcjonalności. Pomagają one zrozumieć rzeczywisty przebieg procesu marketingowego, jak również odkryć jaką rolę pełnią zautomatyzowane działania prowadzone przez SALESmanago w podnoszeniu dochodu. Również łatwa konfiguracja ponad 30 dostępnych widżetów, pozwala na całościową analizę twojego biznesu.
 
New Analytics Features
 
Analityka ścieżek konwersji zastąpiona analityką Cross Channel Attribution

Prawdopodobnie większość marketerów, patrząc na najpopularniejsze ścieżki konwersji, próbuje zrozumieć, w jaki sposób klienci dokonują zakupu. Ale czy to naprawdę pomaga dobrze ułożyć twoją kampanię marketingową? Czy wierzysz, że patrząc na prawie nieskończoną liczbę ścieżek konwersji, możesz wyciągnąć jakieś ogólne wnioski i zrozumieć dany mechanizm działania?

New Analytics Features

W tej kwestii SALESmanago oferuje kompleksową analizę działań prowadzących do kupna, poprzez monitorowanie wszystkich zachowań klientów poprzedzających zakup. Nazwaliśmy to Analityką Cross Channel Revenue Attribution i to podejście pozwala zrozumieć, co wpływa na rozpoczęcie procesu zakupu, na sam proces podejmowania decyzji oraz na sposób, w jaki finalizowana jest transakcja. Dzięki temu można przeanalizować nawet do 25 interakcji podjętych tuż przed zakupem.

Czego dotychczas nauczyliśmy się o globalnej analityce danych na temat klientów? Tego, że większość procesów sprzedaży zaczyna się od interakcji wytworzonej przez SALESmanago (tak, sprawdzamy, kiedy i jaką ofertę proponować konkretnemu klientowi).
 
 
Poznanie ROI dzięki wdrożeniu automatyzacji marketingu

Przywiązaliśmy szczególną uwagę do tego, by w końcu odpowiedzieć na częste pytania klientów, dotyczące efektów implementacji SALESmanago. Niektóre widżety pomogą dokładnie zrozumieć, które kanały, wspierane przez naszą platformę, dostarczają większości dochodu w bezpośredni sposób (ostatnie kliknięcie), ale także pokazują jak SALESmanago wpływa na proces zakupu.

New Analytics Features
 
Przegląd nowej analityki eCommerce w SALESmanago

CROSS CHANNEL REVENUE ATTRIBUTION – umożliwia precyzyjną analitykę interakcji, które miały miejsce tuż przed zakupem – stąd możesz dowiedzieć się, kiedy i którymi kanałami twój klient kupił produkty. Jesteś również w stanie zrozumieć, jaki jest wpływ każdego z tych kanałów na różne fazy w procesie sprzedaży.
 
ANALITYKA ŹRÓDEŁ DOCHODU – pokazuje dochód ze wszystkich źródeł – możesz zobaczyć, jaka jest całkowita sprzedaż generowana ze wszystkich twoich kampanii on-line. Dzięki temu, możesz lepiej zarządzać budżetem marketingowym i zoptymalizować ROMI.
 
DOCHÓD GENEROWANY Z POMOCĄ SALESmanago – szczegółowa analiza twojego dochodu – możesz dowiedzieć się, jak kampanie prowadzone z pomocą SALESmanago podnoszą twój dochód.
 
NAJLEPSZE ŚCIEŻKI KONWERSJI – sprawdzenie analityki ścieżek konwersji pokaże, z których źródeł klienci wchodzą na twoją stronę i kupują produkty.
 
ZAAWANSOWANA ANALITYKA PRODUKTU – obserwuj bestsellery – już zawsze będziesz widzieć, które produkty, kategorie, marki i producenci są tymi najpopularniejszymi wśród twoich klientów. Mając tę wiedzę, możesz przygotować dla nich lepsze rekomendacje.
 
New Analytics Features
 
New Analytics Features
 
New Analytics Features
 
Więcej informacji o nowej funkcjonalności w SALESmanago:
http://pomoc.salesmanago.pl/analityka-revenue-attribution-i-analityka-produktu/
 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]