Nowe podejście SALESmanago do Cross Channel Revenue Attribution | Nowe analityczne funkcjonalności

Zrozumienie, co tak naprawdę wpływa na sprzedaż w sklepach internetowych oraz co zwiększa dochód, jest jak odnalezienie świętego Graala światowego marketingu eCommerce. To właśnie powód, dla którego SALESmanago, po intensywnych dyskusjach z Radą Doradczą Klientów, czyli grupą reprezentantów kluczowych klientów, głównie większych europejskich firm eCommerce oraz B2C, przedstawia zupełnie nowe analityczne funkcjonalności. Pomagają one zrozumieć rzeczywisty przebieg procesu marketingowego, jak również odkryć jaką rolę pełnią zautomatyzowane działania prowadzone przez SALESmanago w podnoszeniu dochodu. Również łatwa konfiguracja ponad 30 dostępnych widżetów, pozwala na całościową analizę twojego biznesu.
 
New Analytics Features
 
Analityka ścieżek konwersji zastąpiona analityką Cross Channel Attribution

Prawdopodobnie większość marketerów, patrząc na najpopularniejsze ścieżki konwersji, próbuje zrozumieć, w jaki sposób klienci dokonują zakupu. Ale czy to naprawdę pomaga dobrze ułożyć twoją kampanię marketingową? Czy wierzysz, że patrząc na prawie nieskończoną liczbę ścieżek konwersji, możesz wyciągnąć jakieś ogólne wnioski i zrozumieć dany mechanizm działania?

New Analytics Features

W tej kwestii SALESmanago oferuje kompleksową analizę działań prowadzących do kupna, poprzez monitorowanie wszystkich zachowań klientów poprzedzających zakup. Nazwaliśmy to Analityką Cross Channel Revenue Attribution i to podejście pozwala zrozumieć, co wpływa na rozpoczęcie procesu zakupu, na sam proces podejmowania decyzji oraz na sposób, w jaki finalizowana jest transakcja. Dzięki temu można przeanalizować nawet do 25 interakcji podjętych tuż przed zakupem.

Czego dotychczas nauczyliśmy się o globalnej analityce danych na temat klientów? Tego, że większość procesów sprzedaży zaczyna się od interakcji wytworzonej przez SALESmanago (tak, sprawdzamy, kiedy i jaką ofertę proponować konkretnemu klientowi).
 
 
Poznanie ROI dzięki wdrożeniu automatyzacji marketingu

Przywiązaliśmy szczególną uwagę do tego, by w końcu odpowiedzieć na częste pytania klientów, dotyczące efektów implementacji SALESmanago. Niektóre widżety pomogą dokładnie zrozumieć, które kanały, wspierane przez naszą platformę, dostarczają większości dochodu w bezpośredni sposób (ostatnie kliknięcie), ale także pokazują jak SALESmanago wpływa na proces zakupu.

New Analytics Features
 
Przegląd nowej analityki eCommerce w SALESmanago

CROSS CHANNEL REVENUE ATTRIBUTION – umożliwia precyzyjną analitykę interakcji, które miały miejsce tuż przed zakupem – stąd możesz dowiedzieć się, kiedy i którymi kanałami twój klient kupił produkty. Jesteś również w stanie zrozumieć, jaki jest wpływ każdego z tych kanałów na różne fazy w procesie sprzedaży.
 
ANALITYKA ŹRÓDEŁ DOCHODU – pokazuje dochód ze wszystkich źródeł – możesz zobaczyć, jaka jest całkowita sprzedaż generowana ze wszystkich twoich kampanii on-line. Dzięki temu, możesz lepiej zarządzać budżetem marketingowym i zoptymalizować ROMI.
 
DOCHÓD GENEROWANY Z POMOCĄ SALESmanago – szczegółowa analiza twojego dochodu – możesz dowiedzieć się, jak kampanie prowadzone z pomocą SALESmanago podnoszą twój dochód.
 
NAJLEPSZE ŚCIEŻKI KONWERSJI – sprawdzenie analityki ścieżek konwersji pokaże, z których źródeł klienci wchodzą na twoją stronę i kupują produkty.
 
ZAAWANSOWANA ANALITYKA PRODUKTU – obserwuj bestsellery – już zawsze będziesz widzieć, które produkty, kategorie, marki i producenci są tymi najpopularniejszymi wśród twoich klientów. Mając tę wiedzę, możesz przygotować dla nich lepsze rekomendacje.
 
New Analytics Features
 
New Analytics Features
 
New Analytics Features
 
Więcej informacji o nowej funkcjonalności w SALESmanago:
http://pomoc.salesmanago.pl/analityka-revenue-attribution-i-analityka-produktu/
 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.

6 prostych prawd o szablonach e-mail, które powinien znać każdy marketer eCommerce
6 prostych prawd o szablonach e-mail, które powinien znać każdy marketer eCommerce

    Szablony e-mail to doskonałe rozwiązanie dla marketerów eCommerce. Podnoszą zaangażowanie klienta, a przy tym przekładają się na zwiększenie przychodów. Oto sześć prostych prawd o szablonach e-mail, które powinien znać każdy marketer eCommerce. Niezależnie, czy mowa o poprawie wydajności, zwiększeniu świadomości marki, personalizacji, optymalizacji mobilnej, testowaniu A/B czy automatyzacji, narzędzie to odblokowuje pełny potencjał […]

CDP vs CRM vs DMP i które rozwiązanie jest lepsze? CDP w pigułce część 2
CDP vs CRM vs DMP i które rozwiązanie jest lepsze? CDP w pigułce część 2

    W tym artykule dokładnie opisujemy bolączki CRM oraz szczegółowo wyjaśniamy, w jaki sposób CDP rozwiązuje je wszystkie, usprawniając działania marketingowe i kształtując drogę do ścisłej współpracy z klientem. Wiele firm eCommerce wciąż korzysta z jakiejś formy oprogramowania CRM, a w rzadkich przypadkach z Platformy do Zarządzania Danymi (DMP). Mając to na uwadze, a […]

Czym jest Customer Data Platform? CDP w pigułce część 1
Czym jest Customer Data Platform? CDP w pigułce część 1

    W serii trzech artykułów CDP w pigułce przybliżamy podstawowe kwestie dotyczące Customer Data Platform: czym one są, czym różnią się od dotychczasowych systemów, dlaczego są lepsze i – co najważniejsze – w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać ich ogromne możliwości. W tym artykule wyjaśniamy, czym jest Customer Data Platform, jaki […]

4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec
4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec

    Skuteczny rozwój każdej działalności wymaga sprawnego i precyzyjnego pomiaru wyników. Co ciekawe, różne badania i ankiety wskazują, że marketingowcy eCommerce uważają, że brakuje im umiejętności w tym zakresie. W tym artykule omówimy 4 problemy i trendy związane z pomiarem wyników oraz wskażemy rozwiązania, które sprawią, że Twój zestaw technologii i aplikacji marketingowych będzie […]

Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio
Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio

    Nowe Email Design Studio wyznacza standardy w email marketingu w zakresie customer engagement i budowania poczucia więzi z marką . Używając naszego unikalnego, zaprojektowanego z myślą o urządzeniach mobilnych kreatora emaili, zwiększysz poziom konwersji i zbierzesz cenne dane Zero-Party, które pozwolą Ci jeszcze lepiej zrozumieć swoich klientów.   E-mail wciąż jest królem marketingu […]

Dzięki opartemu na OpenAI generatorowi treści SALESmanago, marketerzy otrzymują precyzyjne, ukierunkowane treści
Dzięki opartemu na OpenAI generatorowi treści SALESmanago, marketerzy otrzymują precyzyjne, ukierunkowane treści

    Kraków, Polska, 9 lutego 2023 r.: SALESmanago, platforma Customer Engagement, ogłosiła dziś integrację generatywnego modelu sztucznej inteligencji OpenAI z Email Designerem, a także uruchomienie Email Design Studio.   Zaprojektowany, aby umożliwić marketerom tworzenie bardziej angażujących i wydajnych kampanii, Email Designer stworzony przez SALESmanago zostaje zintegrowany z modelem OpenAI, aby błyskawicznie generować treści z […]

Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości
Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości

    Uwaga: ten artykuł (z wyjątkiem nagłówków i formatowania) został w całości wygenerowany przez sztuczną inteligencję   Wygeneruj post na blogu o chwytliwych tematach e-maili   Napisanie chwytliwego tematu wiadomości e-mail jest ważną częścią tworzenia skutecznej kampanii e-mail marketingu. Dobry temat może zachęcić odbiorców do otwarcia e-maila i przeczytania jego treści, a zły może […]