Nowe podejście SALESmanago do Cross Channel Revenue Attribution | Nowe analityczne funkcjonalności

Zrozumienie, co tak naprawdę wpływa na sprzedaż w sklepach internetowych oraz co zwiększa dochód, jest jak odnalezienie świętego Graala światowego marketingu eCommerce. To właśnie powód, dla którego SALESmanago, po intensywnych dyskusjach z Radą Doradczą Klientów, czyli grupą reprezentantów kluczowych klientów, głównie większych europejskich firm eCommerce oraz B2C, przedstawia zupełnie nowe analityczne funkcjonalności. Pomagają one zrozumieć rzeczywisty przebieg procesu marketingowego, jak również odkryć jaką rolę pełnią zautomatyzowane działania prowadzone przez SALESmanago w podnoszeniu dochodu. Również łatwa konfiguracja ponad 30 dostępnych widżetów, pozwala na całościową analizę twojego biznesu.
 
New Analytics Features
 
Analityka ścieżek konwersji zastąpiona analityką Cross Channel Attribution

Prawdopodobnie większość marketerów, patrząc na najpopularniejsze ścieżki konwersji, próbuje zrozumieć, w jaki sposób klienci dokonują zakupu. Ale czy to naprawdę pomaga dobrze ułożyć twoją kampanię marketingową? Czy wierzysz, że patrząc na prawie nieskończoną liczbę ścieżek konwersji, możesz wyciągnąć jakieś ogólne wnioski i zrozumieć dany mechanizm działania?

New Analytics Features

W tej kwestii SALESmanago oferuje kompleksową analizę działań prowadzących do kupna, poprzez monitorowanie wszystkich zachowań klientów poprzedzających zakup. Nazwaliśmy to Analityką Cross Channel Revenue Attribution i to podejście pozwala zrozumieć, co wpływa na rozpoczęcie procesu zakupu, na sam proces podejmowania decyzji oraz na sposób, w jaki finalizowana jest transakcja. Dzięki temu można przeanalizować nawet do 25 interakcji podjętych tuż przed zakupem.

Czego dotychczas nauczyliśmy się o globalnej analityce danych na temat klientów? Tego, że większość procesów sprzedaży zaczyna się od interakcji wytworzonej przez SALESmanago (tak, sprawdzamy, kiedy i jaką ofertę proponować konkretnemu klientowi).
 
 
Poznanie ROI dzięki wdrożeniu automatyzacji marketingu

Przywiązaliśmy szczególną uwagę do tego, by w końcu odpowiedzieć na częste pytania klientów, dotyczące efektów implementacji SALESmanago. Niektóre widżety pomogą dokładnie zrozumieć, które kanały, wspierane przez naszą platformę, dostarczają większości dochodu w bezpośredni sposób (ostatnie kliknięcie), ale także pokazują jak SALESmanago wpływa na proces zakupu.

New Analytics Features
 
Przegląd nowej analityki eCommerce w SALESmanago

CROSS CHANNEL REVENUE ATTRIBUTION – umożliwia precyzyjną analitykę interakcji, które miały miejsce tuż przed zakupem – stąd możesz dowiedzieć się, kiedy i którymi kanałami twój klient kupił produkty. Jesteś również w stanie zrozumieć, jaki jest wpływ każdego z tych kanałów na różne fazy w procesie sprzedaży.
 
ANALITYKA ŹRÓDEŁ DOCHODU – pokazuje dochód ze wszystkich źródeł – możesz zobaczyć, jaka jest całkowita sprzedaż generowana ze wszystkich twoich kampanii on-line. Dzięki temu, możesz lepiej zarządzać budżetem marketingowym i zoptymalizować ROMI.
 
DOCHÓD GENEROWANY Z POMOCĄ SALESmanago – szczegółowa analiza twojego dochodu – możesz dowiedzieć się, jak kampanie prowadzone z pomocą SALESmanago podnoszą twój dochód.
 
NAJLEPSZE ŚCIEŻKI KONWERSJI – sprawdzenie analityki ścieżek konwersji pokaże, z których źródeł klienci wchodzą na twoją stronę i kupują produkty.
 
ZAAWANSOWANA ANALITYKA PRODUKTU – obserwuj bestsellery – już zawsze będziesz widzieć, które produkty, kategorie, marki i producenci są tymi najpopularniejszymi wśród twoich klientów. Mając tę wiedzę, możesz przygotować dla nich lepsze rekomendacje.
 
New Analytics Features
 
New Analytics Features
 
New Analytics Features
 
Więcej informacji o nowej funkcjonalności w SALESmanago:
http://pomoc.salesmanago.pl/analityka-revenue-attribution-i-analityka-produktu/
 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Czym jest Customer Data Platform? CDP w pigułce część 1
Czym jest Customer Data Platform? CDP w pigułce część 1

    W serii trzech artykułów CDP w pigułce przybliżamy podstawowe kwestie dotyczące Customer Data Platform: czym one są, czym różnią się od dotychczasowych systemów, dlaczego są lepsze i – co najważniejsze – w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać ich ogromne możliwości. W tym artykule wyjaśniamy, czym jest Customer Data Platform, jaki […]

4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec
4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec

    Skuteczny rozwój każdej działalności wymaga sprawnego i precyzyjnego pomiaru wyników. Co ciekawe, różne badania i ankiety wskazują, że marketingowcy eCommerce uważają, że brakuje im umiejętności w tym zakresie. W tym artykule omówimy 4 problemy i trendy związane z pomiarem wyników oraz wskażemy rozwiązania, które sprawią, że Twój zestaw technologii i aplikacji marketingowych będzie […]

Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio
Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio

    Nowe Email Design Studio wyznacza standardy w email marketingu w zakresie customer engagement i budowania poczucia więzi z marką . Używając naszego unikalnego, zaprojektowanego z myślą o urządzeniach mobilnych kreatora emaili, zwiększysz poziom konwersji i zbierzesz cenne dane Zero-Party, które pozwolą Ci jeszcze lepiej zrozumieć swoich klientów.   E-mail wciąż jest królem marketingu […]

Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości
Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości

    Uwaga: ten artykuł (z wyjątkiem nagłówków i formatowania) został w całości wygenerowany przez sztuczną inteligencję   Wygeneruj post na blogu o chwytliwych tematach e-maili   Napisanie chwytliwego tematu wiadomości e-mail jest ważną częścią tworzenia skutecznej kampanii e-mail marketingu. Dobry temat może zachęcić odbiorców do otwarcia e-maila i przeczytania jego treści, a zły może […]

Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo
Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo

    Lean Marketing wymaga skuteczności, ale taki tytuł może wydawać się przesadą. To nie jest jednak wygórowane oczekiwanie, a propozycja rozwiązania. Jest to wykonalne – jeśli masz odpowiedni Workflow. W tym artykule wyjaśnimy, czym jest Workflow, jak działa, kto odpowiada za jego efektywność, a ostatecznie – jak skorzystać z doświadczenia twórców szablonów. Utrata produktywności […]

[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych
[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych

    Zebraliśmy naszych czołowych ekspertów eCommerce, którzy na co dzień pracują z największymi światowymi markami, aby całkowicie przeprojektować szablony Workflow w naszej Bibliotece. Ludzie ci włożyli tysiące godzin swojego doświadczenia i unikatową wiedzę w stworzenie nowych, ulepszonych szablonów. Wszystko to, aby zaoszczędzić Twój czas. Ponadto, do Biblioteki dodaliśmy Generator Workflow — pierwszą taką funkcję […]

[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard
[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard

    Nasza najnowsza funkcjonalność, eCommerce Dashboard, agreguje dane z platform eCommerce oraz oprogramowania marketingowego i prezentuje je w jednym miejscu, w czasie rzeczywistym, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jako, że umożliwia szybki przegląd wydajności sklepu internetowego, a także szczegółowe śledzenie różnych aspektów biznesu, stanowi niezwykle skuteczne, wielokanałowe narzędzie Growth Intelligence.   […]

SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu
SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu

    SALESmanago, największa w Polsce i najszybciej rosnąca firma tworząca rozwiązania technologiczne dla eCommerce, we wrześniu przyszłego roku przenosi swoją siedzibę do nowo powstającego Ocean Office Park na krakowskim zabłociu. Grupa Cavatina rozpoczęła już prace nad biurowcem, który zapewni dedykowaną, nowoczesną przestrzeń dla blisko 700 obecnych i przyszłych pracowników SALESmanago.    Charakterystyczny, okrągły Ocean […]

6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?
6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?

    Black Friday będzie rokiem 2022 w pigułce. Internet pęka w szwach od prognoz i strategii. W tym artykule przedstawiamy sześć najbardziej rozpowszechnionych, istotnych lub po prostu interesujących. Przedstawiamy również nasze podejście do nich. Ale przede wszystkim podpowiadamy, co z nimi zrobić. Na honorowe wyróżnienie zasługują prognozy: zabawki rozejdą się jak świeże bułeczki, ubrania […]

Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement
Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement

    Zwiększanie Customer Lifetime Value to jeden z najskuteczniejszych sposobów na podniesieniea przychodów. W końcu klient, którego już mamy, kosztuje nas znacznie mniej niż konwersja nowego użytkownika. W tym artykule pokażemy cztery scenariusze, w których możesz inteligentnie wykorzystać platformę Customer Engagement, aby zapewnić klientom większą wartość i zarobić więcej pieniędzy w tym procesie.   […]