Czy naprawdę potrafisz wykorzystać platformę Marketing Automation? Sprawdź nasz nowy panel

salesmanago-analizuje-twoj-marketingTu, w SALESmanago jesteśmy fanami automatyzacji. Sprawia nam ogromną frajdę wymyślanie i projektowanie funkcjonalności, które oszczędzają czas naszych klientów i pomagają im sprawniej wykonywać codzienne zadania. Pracując nad coraz bardziej zaawansowanymi mechanizmami automatyzowania procesów, analizowania baz kontaktów i łączenia CRM z social media, zdaliśmy sobie sprawę z braku jednego prostego narzędzia. Narzędzia, które w jednym miejscu zbierze i przeanalizuje postępy użytkownika i wykorzystywanych przez niego obszarów. Tak jest – zrobiliśmy coś, co służy tylko i wyłącznie wygodzie naszych użytkowników. Oczywiście nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie uszlachetnili prostej analizy kilkoma dodatkowymi “smaczkami”. Zapraszam na krótką wycieczkę po naszym najnowszym panelu – Twój Marketing.

 

Panel Twój marketing można znaleźć w bocznym menu, tuż pod pozycją “Start”:

salesmanago-twoj-marketing-1

Po kliknięciu w wybraną pozycję system przenosi użytkownika do panelu, który analizuje jego postępy w korzystaniu z platformy. Na samej górze panelu wyświetla się graficzna analityka wykorzystanych obszarów oraz przydatne wskazówki nakierowujące użytkownika na działania pozwalające jeszcze lepiej wykorzystać dostępne możliwości systemu.
salesmanago-twoj-marketing-2

Po lewej stronie widać procentowe wykorzystanie wszystkich dostępnych dla danego użytkownika funkcji. Jeżeli któryś z pakietów nie jest wykupiony, to w miejsce paska postępu SALESmanago wyświetla kłódkę.

salesmanago-twoj-marketing-4

Prawa część ekranu to lista wskazówek dotyczących użytkowania systemu. Nie są to jednak tylko suche instrukcje. Po najechaniu kursorem na znak “?” wyświetlona zostaje bardziej szczegółowa informacja na dany temat wraz z linkiem do odpowiedniej podstrony w Pomocy SALESmanago. Dodatkowo, po prawej stronie każdego z haseł znajdują się dwa przyciski: Zarządzaj i Ukryj. Pierwszy z nich po kliknięciu przekierowuje użytkownika do panelu wewnątrz platformy, z którego można ustawić pożądane działanie. Drugi z kolei służy do ukrycia danej wskazówki, na przykład jeżeli nie jest ona przydatna w danym momencie. Jeżeli ktoś kliknie w przycisk Ukryj przez przypadek i chciałby cofnąć tę akcję, bądź chce odświeżyć listę wskazówek, wystarczy, że kliknie w przycisk Pokaż ukryte znajdujący się nad listą – po prawej stronie. Dodatkowo, aby zwiększyć przejrzystość listy, wskazówki można filtrować. Służy do tego przycisk filtruj. Po kliknięciu wyświetla on listę kategorii spośród których można dowolnie wybierać te, które są w danym momencie interesujące.

salesmanago-twoj-marketing-3

 

Poniżej znajduje się analiza konkretnych obszarów wraz z rozbiciem ich na poszczególne funkcjonalności i ogólną oceną punktową. Liczby umieszczone przy poszczególnych funkcjach (Lead Generation, Kampania, Lead Routing, RFM) oznaczają ilość elementów ustawionych w danej kategorii. Znaczek ✓ z kolei pozwala na pierwszy rzut oka stwierdzić ile elementów danego obszaru jest używanych. Aby nikt nie musiał klikać na oślep po systemie, w prawej kolumnie umieściliśmy dwa przyciski. Ten z plusem natychmiastowo przekierowuje użytkownika do odpowiedniego ekranu, z którego może on dodać kolejny element w danej kategorii. Przycisk z okiem przekierowuje do panelu analitycznego, właściwego dla danej funkcji.

salesmanago-twoj-marketing-5

Panel Twój marketing jest bardzo prostym, jednak niezwykle przydatnym narzędziem. Pozwala ono na jeden rzut okiem ocenić stopień wykorzystania platformy za którą użytkownik przecież płaci – ułatwia to zarówno optymalizację pakietu, jak i strategii marketingowej. Dodatkowo, przez wykorzystanie szybkich przekierowań do właściwych paneli użytkownik otrzymuje do dyspozycji wygodne i szybkie narzędzie do nawigacji po systemie SALESmanago Marketing Automation.

 

Korzystaliście już z naszego nowego panelu? Koniecznie podzielcie się wrażeniami!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]