De Roccis, QueShop, Vivadental i inni nowi klienci, których przywitaliśmy w sierpniu

Z ogromną przyjemnością, jak każdego miesiąca, przedstawiamy firmy, które wybrały naszą platformę Marketing Automation i dołączyły do grona naszych klientów w sierpniu. Wśród nowych klientów SALESmanago znajdują się organizacje różnej wielkości, przedstawiciele różnorodnych branż, a współpraca z każdym z nich cieszy nas niezmiernie! 

Oto firmy, które przywitaliśmy w minionym miesiącu:

 

QueShop

Sklep oferujący płyty CD i winylowe hip-hopowych artystów, odzież i gadżety, a nawet książki. Istnieje również możliwość przedpremierowego zamówienia płyty ulubionego wykonawcy.

 

VIVADENTAL

Gdańska klinika specjalizująca się w implantologii stomatologicznej i medycynie regeneracyjnej. To tutaj spełniają się marzenia o pięknym i zdrowym uzębieniu.

 

AMV

Wszystko, czego potrzebują hotele, by umilić pobyt swoim gościom: wysokiej jakości zestawy kosmetyków i akcesoriów toaletowych oraz inne przydatne drobiazgi.

 

Zandecki Kancelaria Radcy Prawnego

Kancelaria prawna, której misją jest wsparcie osób fizycznych w dochodzeniu swoich praw. Specjalizuje się w sprawach z zakresu kredytów frankowych, prawa nieruchomości, spadków i dziedziczenia.

 

Human Partner

Firma, która od 2005 roku oferuje kompleksowe rozwiązania konsultingowo-szkoleniowe zarówno dla międzynarodowych przedsiębiorstw, jak i małych i średnich firm.

 

PrimaLife

Wypełnij prosty kwestionariusz i otrzymaj szczegółową analizę Twoich nawyków z zakresu diety, aktywności fizycznej, psychologii i pielęgnacji. Otrzymasz także kompendium wiedzy i zestaw porad dobranych specjalnie dla Ciebie.

 

Warsztaty i Kreatywna Edukacja

Gratka dla najmłodszych: warsztatowe zajęcia edukacyjne dla dzieci, które pobudzają wyobraźnię, rozwijają kreatywność, zdolności manualne oraz talent plastyczny.

 

Zleceniomat

Znajdź wykonawcę zleceń z różnych dziedzin, takich jak marketing, zdrowie i uroda, budownictwo i wiele innych. To Ty jesteś wykonawcą? Zarejestruj się i otrzymuj zlecenia z wybranej specjalizacji.

 

Dekpol

Firma świadcząca usługi w zakresie generalnego wykonawstwa inwestycji budowlanych, projektów konstrukcji stalowych. Dekpol rozwija także działalność deweloperską w Polsce Północnej.

 

Sdron Studio

Coś dla narzeczonych pragnących uwiecznić swój wielki dzień na fotografiach oraz filmie. Zespół doświadczonych operatorów, fotografów oraz montażystów sprawi, że pamiątki z wesela będą nie tylko wzruszające, ale i będą małymi dziełami sztuki.

 

Galaxystat Centrum Badań Rynkowych

Organizacja przeprowadzająca badania opinii i analizy rynku, pomagając ulepszać standardy obsługi klienta instytucjom w całym kraju.

 

SIZEME X-lka

Sklep z odzieżą w dużych rozmiarach, oferujący odzież z rodzinnej, polskiej szwalni oraz zaprzyjaźnionych zakładów krawieckich. Ich znakiem rozpoznawczym jest wygoda i elegancja.

 

Thinking Family

Znajdziesz tutaj internetowy kurs skierowany do rodziców i nauczycieli uczący rozpoznawać, zapobiegać i rozwiązywać problem bullyingu i cyberbullyingu wśród dzieci i młodzieży.

 

De Roccis Włochy

Jak Włochy, to pyszna kawa – tutaj znajdziesz szeroki wybór najlepszych kaw ziarnistych, mielonych i w kapsułkach uznanych marek.

 

Codemotion Włochy

Organizacja działająca na rzecz profesjonalistów i firmy z branży IT. Organizuje konferencje technologiczne, hackathony i szkolenia dla profesjonalistów, a nawet dla dzieci.

 

Çelesi Albania

Internetowy odpowiednik “żółtych stron”. Znajdziesz tu wszystko, czego potrzebujesz: adresy i numery telefonów hoteli, restauracji, warsztatów samochodowych i mnóstwa innych.

 

Groupama Arena Węgry

To stadion, na którym mecze rozgrywa duma Budapesztu – Ferencvárosi TC, najbardziej utytułowany klub węgierski. Odbywają się tutaj także mecze drużyny narodowej i inne wydarzenia sportowe, muzyczne oraz konferencje.

 

Kosmetik4less Niemcy

Ecommerce z bogatym wyborem kosmetyków kolorowych. Podkłady, szminki, cienie – tu znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, by wyróżniać się efektownym make-upem.

 

Positiva Compañía de Seguros Kolumbia

Firma ubezpieczeniowa działająca na kolumbijskim rynku od 2007 roku, która buduje swoją markę na takich wartościach jak bezpieczeństwo, zaufanie, uczciwość i najwyższa jakość obsługi klienta.

 

La Tortola 1947 Hiszpania

Sklep internetowy producenta obuwia, którego długa historia sięga roku 1947. Buty tej marki są tworzone z materiałów najwyższej jakości, a cały proces produkcji odbywa się w Hiszpanii.

 

 

Julia Paduszyńska
Content Manager

@jpaduszyńska

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]