ExactTarget, przedsiębiorstwo opierające się na E-mail Marketingu, potrzebowało nowocześniejszych i bardziej zaawansowanych rozwiązań, aby konkurować na rynku. Zakup firmy Padrot, mającej ponad 1000 klientów, pozwoli ExactTarget rozbudować swoją ofertę o szereg niedostępnych dotychczas funkcjonalności. Padrot udostępnia zintegrowany CRM, email marketing, narzędzie lead nurtu ring czy lead scoring. Firma posiada zintegrowany system raportowania ROI dla działów marketingu i sprzedaży, ułatwiający współpracę między tymi częściami firmy. Wszystko to znajduje się w spójnym interfejsie zwanym LeadDeck.
iGoDigital z kolei to rozwijana od 8 lat platforma analityczna, mająca wśród swoich klientów między innymi Walmart czy Amazon. Dostęp do technologii z dziedziny analizy predykcyjnej ma pozwolić ExactTarteg na zbudowanie spójnego, zaawansowanego systemu Marketing Automation.
„Konsumenci oczekują bezproblemowej całości interakcji z marką”, powiedział Scott Dorsey, współzałożyciel i CEO ExactTarget, „Wraz z zaawansowanymi możliwościami analitycznymi iGoDigital w sieci Web i Predictive Analytics z ExactTarget będziemy nadal zrewolucjonizujemy komunikację integrując ze sobą maile, telefony, portale społecznościowe i wyszukiwarki”
To nie pierwsze zakupy ExactTarget. Firma w 2010 za 8,1 miliona dolarów zakupiła CoTweet, firmę pomagającą w zarządzaniu kontami na platformie Tweeter.com