GoldenLine, jeden z największych polskich biznesowych serwisów społecznościowych, wybrał system SALESmanago do automatyzacji, e-mail marketingu i realizacji strategii inbound.
SALESmanago Marketing Automation umożliwi wdrożenie procesów automatyzujących marketing, ale również będzie aktywnie wykorzystywany jako narzędzie wspierające handlowców pracujących w dziale sprzedaży B2B. Jednym z kluczowych elementów będzie generowanie przez system automatycznych ofert do potencjalnych klientów jako element strategii Inbound Marketing. – Liczymy, że dzięki Marketing Automation zwiększymy ROI na naszej działalności marketingowej i usprawnimy pracę działu marketingu i sprzedaży. – mówi Piotr Bożek, Dyrektor Marketingu w GoldenLine.
Zastosowanie technologii marketingu przez duże firmy może przynosić szybkie efekty sprzedażowe już na poziomie wdrażania najprostszych automatyzacji. Natomiast najważniejsze jest to, że wraz z rozbudową procesów automatyzacji mamy do czynienia z budowaniem konkretnej wartości firmy w procesach marketingowo sprzedażowych. – dodaje Marek Stopka, kierownik zarządzania produktem SALESmanago Marketing Automation.
O GoldenLine
GoldenLine to biznesowy serwis społecznościowy, który łączy pracodawców i pracowników. To miejsce, w którym spotykają się profesjonaliści o bardzo zróżnicowanych zainteresowaniach i celach zawodowych. Za pomocą GoldenLine można skutecznie zarządzać kontaktami, nawiązywać i podtrzymywać relacje, dzielić się doświadczeniem, wiedzą i pasjami w grupach dyskusyjnych.
O SALESmanago Marketing Automation
Wg amerykańskiej firmy analitycznej Gleanster, SALESmanago to jeden z pierwszych w Europie systemów klasy marketing automation. SALESmanago jest polskim systemem i najszybciej rosnącą tego typu platformą w Polsce. Z systemu korzysta już ponad 400 firm m. in. Rainbow Tours, SITA, Eden Springs, Audioteka, Multikino, Jean Louis David, Answear.com oraz liczna grupa małych i średnich przedsiębiorstw, które osiągają nawet do 400% wzrostu skuteczności e-mail marketingu i 300% wzrostu konwersji sprzedażowej.
SALESmanago oferuje najbardziej wyspecjalizowany i innowacyjny pakiet narzędzi do automatyzacji marketingu gwarantujących skuteczną realizację programów marketingowych. System obejmuje narzędzia do identyfikacji i monitoringu osób na stronie www oraz w Social Media, CRM, e-Mail Marketing, generator formularzy i stron docelowych oraz dynamicznej treści na stronie WWW. SALESmanago ma swoją siedzibę w Krakowie oraz biuro w Miami, FL, USA. Więcej informacji www.salesmanago.pl