IV Międzynarodowa Konferencja Digital Signage Trends 2013

Kraków, 21 października 2013 r. – Konferencja Digital Signage Trends 2013, która odbędzie się w dniu 20 listopada w Warszawskim Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie,   to już czwarta edycja branżowej imprezy kierowanej do firm i instytucji, które wykorzystują lub tworzą sieci Digital Signage do celów reklamowych lub informacyjnych. Podczas konferencji będzie można wysłuchać prelekcji o najnowszych trendach Digital Signage oraz aktualnym stanie branży Digital Signage w Polsce i na świecie, które wygłoszą światowi eksperci w tej dziedzinie. Organizatorem konferencji jest stowarzyszenie branżowe Polish Digital Signage Association.

Każda z poprzednich edycji konferencji DST, cieszyła się coraz większym zainteresowaniem. Z roku na rok coraz więcej firm docenia walory edukacyjne konferencji oraz możliwość wymiany doświadczeń nie tylko z firmami, które dostarczają rozwiązania DS, ale również z użytkownikami, którzy z nich już korzystają. Co roku formuła spotkania ulega pewnym zmianom, również tak będzie i w tym roku. Poza tradycyjnymi prezentacjami, tegoroczna edycja będzie bogata w wertykalne panele dyskusyjne z udziałem branżowych ekspertów, w większości użytkowników systemów DS „W roku poprzednim, właśnie opinie użytkowników, cieszyły się dużym zainteresowaniem słuchaczy, liczymy, iż w tym roku będzie podobnie.”- powiedział Mariusz Orzechowski, Prezes PDSA.

Tematyka konferencji zawsze szeroko dotyka całego rynku DS w Polsce, począwszy od rynku reklam DS, standaryzacji i badań, poprzez korporacyjne systemy własne, używane przez np. banki, telekomy itd., sieci informacyjne wykorzystywane w miejscach użyteczności publicznej, informacji turystycznej, muzeach itd. a na sprawach dotyczących kontentu DS kończąc.

Branża Digital Signage, pomimo już wieloletniej obecności na rynku, nadal jest dość młoda i jest w fazie dynamicznego wzrostu.  Ekrany cyfrowe stają się coraz bardziej powszechne, ich liczba wzrasta z roku na rok, przybywa firm, które dostrzegają w tej formie przekazu coraz więcej korzyści dla siebie, poprawia się jakość kontentu.

Niemniej jednak, jak każda branża, również Digital Signage, ma swoje wyzwania, problemy. Nadal potrzebna jest edukacja rynku, standaryzacja, badania. To właśnie zadnia nad którymi PDSA pracuje od dawna, czerpiąc wzorce od partnerów międzynarodowych, m.in. OVAB Europe czy tez DPAA.

Na tegorocznej konferencji przedstawiciele PDSA przestawią kolejną odsłonę  raportu branżowego, dotyczącą stanu posiadania branży, m.in. ilości nośników, lokalizacji, targetu odbiorców, a przedstawiciele europejskiego stowarzyszenia OVAB Europe, przybliżą uczestnikom prace standaryzacyjne dotyczące rynku DS  w Europie.

Po raz pierwszy konferencja DST odbędzie się równolegle do innego wydarzenia branżowego, targów i konferencji RetailShow.  Pozwoli to uczestnikom obu wydarzeń na efektywne wykorzystanie swojego czasu i skorzystanie z prelekcji tematycznych w sposób bardziej optymalny.

Jak corocznie, konferencji DST towarzyszyć będzie cześć EXPO, tym razem pod nazwą Salon PDSA, (zlokalizowana na części targowej RetailShow). Nie zabraknie również konkursu PDSA Awards nagradzającego najlepsze wdrożenia, systemy, produkty DS w Polsce oraz Gali PDSA.

Sponsorami konferencji są firmy: NEC Display Solutions, Aduma, Benefit Multimedia, DDS Poland, Edbak, Gefen, IMS, Infobox oraz Magit.

Patronem konferencji jest po raz kolejny Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej.

Więcej szczegółów oraz agenda znajdują się na stronie: www.digitalsignagetrends.pl

Informacje o organizatorze:

Polish Digital Signage Association (PDSA) jest stowarzyszaniem branżowym działającym w Polsce od roku 2009. PDSA to platforma porozumienia głównych firm branży Digital Signage w Polsce, wspieranych przez międzynarodowe instytucje związane z rynkiem dynamicznej komunikacji marketingowej.  PDSA skupia wokół siebie firmy działające w sektorze cyfrowego przekazu reklamowego, którym zależy na rozwoju branży w Polsce, wymianie doświadczeń i opracowaniu spójnych standardów. To odpowiedź rynku na rosnące zainteresowanie tą drogą komunikacji marketingowej, wszechobecna digitalizacja również rynku reklamy musiała zaowocować powołaniem instytucji, która zajmie się monitorowaniem branży oraz skupi się na wypracowaniu spójnych standardów rynku.
PDSA realizuje swoje cele ze środków własnych, głównie składek członkowskich oraz budżetów celowych. W ramach swojej działalności PDSA współpracuje z wieloma specjalistami branży reklamowej, badawczej i nowych technologii.

Główne cele statutowe realizowane przez stowarzyszenie to:

  • Edukowanie rynku reklamowego
  • Integracja branży
  • Standaryzacja
  • Organizacja szkoleń i warsztatów

Prezesem Zarządu jest Pan Mariusz Orzechowski.

Od samego początku PDSA było patronem merytorycznym konferencji DST, a od roku bieżącego jest jej organizatorem.

Dodatkowych informacji udziela:

Maciej Dziadowiec

Sekretarz Generalny PDSA

602-27-26-38

m.dziadowiec@pdsa.org.pl

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

SALESmanago prezentuje pakiet startowy modułowej platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów. Cel: przeciwdziałanie fragmentacji rynku martech i wsparcie w skalowaniu biznesów e-commerce w Europie.
SALESmanago prezentuje pakiet startowy modułowej platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów. Cel: przeciwdziałanie fragmentacji rynku martech i wsparcie w skalowaniu biznesów e-commerce w Europie.

    Nowy pakiet startowy, skierowany przede wszystkim do średniej wielkości firm, oferuje spersonalizowane ścieżki zakupowe, zapewniając średnio 20-krotny zwrot z inwestycji w ciągu 30 dni. Firma wprowadza nowatorskie rozwiązania, w tym automatyzację zadań w wielu kanałach oraz model wzrostu dostosowany do różnych etapów rozwoju firm e-commerce. Z uwagi na wzrost liczby narzędzi martech o […]