Wiele firm nie docenia sensualnej sztuki kampanii mailingowych. Stworzenie treści wiadomości i delikatne naciśnięcie przycisku “wyślij” mogłoby wydawać się najprostszym, najbardziej naturalnym aktem na świecie. Mimo to, moglibyście być zaskoczeni jak dużą część procesu stanowi gra wstępna, gdyż 85% wysłanych eMaili tragicznie pozostaje nieotwarta. Uniknięcie sytuacji, w której twoje zaloty zostaną zignorowane wymaga zwinności i nie lada gimnastyki wszystkich stron zaangażowanych w ten proces. Pobierz darmowy ebook stworzony na podstawie unikatowego doświadczenia SALESmanago w codziennym dostarczaniu 200 mln eMaili największych, światowych brandów.

Email marketing pozostaje jednym z najpopularniejszych i najskuteczniejszych kanałów marketingowych ze względu na jego prostotę i nieograniczone możliwości customizacji. Konwersje pochodzące z maili konsekwentnie prowadzą do znacznych wzrostów w przychodach. Lecz zanim będziesz mógł wejść głęboko w związek pomiędzy tobą a twoim klientem i będziesz mógł dać mu wszystko czego pragnie, musisz uczynić swojego klienta świadomym co tak naprawdę możesz mu dać.

 

Roziskrz wasz związek

 

Przeanalizowaliśmy setki tysięcy kampanii mailingowych i ustaliliśmy, że dobrym pomysłem może być podzielenie się z wami naszymi wnioskami, abyście byli świadomi jak trudne może być samo rozpoczęcie związku z klientem.


Odkryj najnowocześniejsze narzędzie Marketing Automation.


Dzięki latom doświadczenia w branży, skompilowaliśmy naszą wiedzę o najlepszych technikach poprawiania dostarczalności i połączyliśmy ją z najważniejszymi informacjami w dziedzinie kampanii mailingowych w niniejszym ebooku, który wskaże ci jak działać, aby mieć pewność, że wysłane wiadomości dotrą do skrzynek odbiorczych twoich klientów.

 

Z tego poradnika dowiesz się:

 
  • jak poprawnie budować listy mailingowe
  • jak skutecznie uzyskać dane osobowe twoich użytkowników
  • jak projektować efektywne, spersonalizowane emaile
  • o rolach pełnionych przez Email Service Providers (ESPs) i Inbox Service Providers (ISPs), na każdym kroku swojej kampanii mailowej
  • jak uniknąć oznaczenia twoich wiadomości jako spam, bądź niebezpieczne treści
  • sposoby na poprawienie CTR już na tak wczesnym etapie kampanii

Kliknij tutaj aby pobrać ebooka.