Kolejne 10 niezastąpionych aplikacji dla marketerów

Vector mobile app - eamil marketing and promotion - infographics in flat style

Aplikacje stają się odzwierciedleniem naszego stylu życia. Nikogo już nie szokuje fakt, że 80% Internautów posiada smatrfona a prawie połowa 16-24-latków wskazuje go jako ulubione urządzenie do surfowania w sieci, a tylko 1/3 z nich wskazuje jako takie laptopa (Global Web Index). Wszystko ewoluuje do m-rozmiaru. Telefony stały się naszymi sztucznymi kończynami i zmysłami. Moga nam służyć, zabawiać nas oraz pomagać wyciągnąć ile się da z godzin pracy.

Prezentowaliśmy Wam już „30 najlepszych aplikacji dla marketerów: social media, kreacja, analityka„, ale sieć oferuje dużo, dużo więcej! Oto kolejna paczka przydatnych narzędzi.


Wszystko, co musisz wiedzieć o Mobile Marketing Automation. Pobierz darmowego ebooka


 

Zarządzanie kontaktami

Co robi: synchronizuje listę kontaktów w telefonie z najpopularniejszymi serwisami społecznościowymi, jak Facebook, LinkedIn czy Google+ (są kraje, gdzie Google + jest bardzo popularne, naprawdę!). Dodatkowo apka uaktualnia istniejące kontakty najnowszymi zdjęciami profilowymi, czy innymi ważnymi danymi. Przypomina także o ważnych datach (urodziny i pomaga przygotować i wysłać cyfrową kartkę z życzeniami).

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

 

Wiedza

  • TED i TED Books

Co robi: sieciowe konferencje TED to dużo więcej niż tylko kanał na Youtube. Są chociażby aplikacje TED i TED Books. Obie podnoszą Twój poziom wiedzy i uczą nowych rzeczy. Książki są publikowane co dwa tygodnie.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

 

  • HackerNews

Co robi: to coś w rodzaju Reddita z wiadomościami z Githuba, Forbesa czy np. Cernu. Jeżeli interesuje cię świat cyfrowy, nowinki i nowości techniczne i do tego znasz angielski, gratuluję! Właśnie znalazłeś aplikację dla siebie. Design jest przejrzysty i przyjazny dla użytkownika.

Na: Android, iOS 

Cena: Darmowe

 

Treści

Co robi: nieoceniona pomoc dla wszystkich piszących po angielsku. Najlepszy wirtualny słownik i leksykon w zasięgu kciuka. Prawdziwą perełką, jeśli chodzi o poszerzanie słownictwa jest funkcja „słowo dnia”.

Na: Android, iOS 

Cena: Darmowe

 

Co robi: mindly służy do tworzenia map myśli. Ładny, i, co ważniejsze, prosty UI nie chowa żadnych sekretów przed użytkownikiem. Wersja podstawowa, z ograniczoną ilością slotów pamięci jest darmowa. Za bardziej rozbudowaną trzeba zapłacić.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe/6.99$

 

Produktywność

Co robi: działająca w chmurze królowa list „do zrobienia”. Pomoże nie tylko zaplanować dzień od porannego ogarniania się do wieczornej kolacji, ale także ułatwia pracę zespołową i udostępnianie zadań osobom, które powinny mieć do niej dostęp. Po utworzeniu konta, masz dostęp do swoich plików z dowolnego urządzenia.

Na: Android, iOS

Cena: freemium – dodatkowe funkcje 4,99$ do 49,99$.

 

  • K-Blocker

Co robi: Pomysł prosty acz genialny. Ułatwia i usprawnia research w sieci blokując treści związane z siostrami Kardashian. Internet jest pełen niepotrzebnych zdjęć. Po co masz marnować czas na ręczne ich filtrowanie.

Na: iOS

Cena: 0,99$

 

Skróty

  • Speek

Co robi: niezastąpione narzędzie do prowadzenia telekonferencji. „No dial-ins, no PINs, no downloads”!

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

 

  • RD Mute

Co robi: wycisza telefon położony ekranem w dół. Ponadto automatyzuje odpowiadanie dzwoniącym, jeżeli nie chcesz, żeby Ci przeszkadzano, na przykład jak jedziesz samochodem (apka sprawdza, z jaką prędkością porusza się telefon, i jeżeli jest wysoka, automatycznie wysyła do dzwoniącego SMSa).

Na: Android[https://play.google.com/store/apps/details?id=com.raidroid.rdmute&hl=pl]

Cena: Darmowe

 

  • Google Translate

Co robi: jak wskazuje nazwa, tłumaczy. Działa nie tylko dla tekstu wpisanego, ale także dla zeskanowanego i mówionego.

Na: Android, iOS 

Cena: Darmowe

 

A z czego Wy korzystacie? Podzielcie się w komentarzach!

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]