Komputronik Biznes, G Data, elevato nowymi klientami SALESmanago [styczeń 2019]

Kolejna odsłona naszego cyklu, w którym dzielimy się informacjami na temat firm, które w minionym miesiącu dołączyły do grona klientów SALESmanago. Tym razem wśród nich znajduje się wiele innowacyjnych firm technologicznych, które zdecydowały rozszerzyć swoje działania marketingowe o Marketing Automation. Jakie to firmy? Sprawdź sam!

 

Serdecznie witamy nowych klientów!

 

G Data Software

Lider w obszarze bezpieczeństwa sieciowego, producent popularnego w całej Europie oprogramowania antywirusowego G Data Internet Security.

 

Komputronik Biznes

Doradztwo i kompleksowa obsługa przedsiębiorstw i instytucji w zakresie sprzętu, usług i programowania, a także opracowywanie i realizacja kompleksowej informatyzacji.

 

Private Solutions

Firma świadcząca usługi pośrednictwa finansowego i obrotu nieruchomościami, zapewniająca najwyższy poziom usług, indywidualne podejście do klienta.

 

ISK

Wdrożenia i realizacje systemów typu ERP, WMS, CRM i BI, tworzenie aplikacji i integrowanie systemów informatycznych. Firma oferuje także własne rozwiązania informatyczne usprawniające procesy w różnych branżach.

 

Swing 2 Harmony

Firma będąca właścicielem sklepów internetowych z gadżetami, koszulkami i akcesoriami oraz wypożyczalni samochodów sportowych.

 

Pharmalink

W ofercie firmy znajdują się takie usługi jak transport (także międzynarodowy) i logistyka magazynowa leków, dystrybucja farmaceutyczna i transport weterynaryjny.

 

KREATYWNI AKTYWNI / Zabawki z pasją

Firma rodzinna – dystrybutor zabawek, które pozytywnie wpływają na kreatywność, rozwój i aktywność dzieci w różnym wieku, a także akcesoriów przydatnych w wychowywaniu maluchów.

 

MILANO FASHION

Dekoracje i akcesoria wyposażenia wnętrz wielu znanych marek gwarantujących produkty wysokiej jakości.

 

Bazgroszyt

Serwis, na którym znajdziesz gry edukacyjne i kolorowanki do druku, pozwalające dzieciom na rozwój umysłowy i ruchowy, zdobycie nowych umiejętności i naukę poprzez zabawę.

 

GYM Hero

Marka odzieży i akcesoriów sportowych najwyższej jakości, w 100% wykonanych w Polsce, mogących konkurować ze światowymi brandami.

 

elevato

Producent oprogramowania – systemu rekrutacyjnego dla działów HR i agencji rekrutacyjnych, wspomagającego zarządzanie zasobami ludzkimi.

 

Netproo

Firma zajmująca się marketingiem internetowym oraz prowadząca dwa sklepy internetowe z materiałami elewacyjnymi.

 

KIM

Wykonawca kontraktów budowlanych oraz sklep z produktami budowlanymi najlepszych marek, wyposażeniem łazienek, elektryką i stolarką okienną.

 

Fundacja ESPA

Organizacja pozarządowa koncentrująca się głównie na pomocy dzieciom i młodzieży poprzez wspieranie edukacji w oparciu o naukę i wartości chrześcijańskie.

 

Futuriti

Złoty Partner Comarch oferujący wdrożenia, rozwijanie i integracje systemu Comarch ERP, mając na uwadze zawsze cele biznesowe i sukces klientów.

 

ZAGRANICA

 

STYLMAN TRADE / ewomen.cz CZECHY

Popularny u naszych południowych sąsiadów sklep z bogatym wyborem odzieży damskiej i akcesoriów w przystępnych cenach.

 

UAB Ineza / Didier Lab LITWA

Sklep internetowy oferujący szeroką gamę produktów do pielęgnacji paznokci globalnej marki Didier Lab na terenie Litwy.

 

IOVIO PV&O BV / Qualibrate HOLANDIA

Producent oprogramowania rozszerzającego funkcjonalność takich platform jak SAP czy Salesforce w zakresie testowania, dokumentacji, edukowania zespołów czy rozwiązań w chmurze.

 

Domtron SŁOWACJA

Rozwiązania zamieniające każdą nieruchomość w prawdziwy “inteligentny dom” z możliwością zdalnego zarządzania m.in. oświetleniem, klimatyzacją, wentylacją, itd.

 

ONE Style Trading SZWAJCARIA

Odzieżowy sklep internetowy z modnymi i oryginalnymi ubraniami najwyższej jakości, pochodzącymi wyłącznie z Europy lub USA.

 

Iryna Giblett Deutschland  NIEMCY

Profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji paznokci marki Ikoniq Nails, a także szeroka oferta edukacyjna obejmująca różnego rodzaju kursy stylizacji paznokci.

 

IC CONSTRUCTORA KOLUMBIA

Firma budowlana z Bogoty szczycąca się ponad 45 latami doświadczenia na kolumbijskim rynku budowlanym.

 

Focus Dental WĘGRY

Klinika dentystyczna ukierunkowana zwłaszcza na klientów niemieckich, oferująca usługi dentystyczne w dobrych cenach.

 

Julia Paduszyńska
Content Manager

@jpaduszyńska

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]