– Coraz więcej działów marketingu zauważa, że dzięki takiemu oprogramowaniu jak SALESmanago jest w stanie aktywnie włączyć się w proces sprzedażowy i budować wartość firmy w automatycznych procesach marketingowych. – mówi Grzegorz Błażewicz, założyciel i Prezes SALESmanago Marketing Automation. Ogromnie nas cieszy, bardzo pozytywne przyjmowanie przez rynek naszego rozwiązania. Cały czas pracujemy nad rozwojem aplikacji i kolejnymi innowacjami, które będą zwiększały potencjał konkurencyjny firm współpracujących z nami.
Według firmy analitycznej Focus Research, Marketing Automation w ciągu ostatnich 5 lat stał się najdynamiczniej rosnącym segmentem oprogramowania klasy CRM. Wg Forrester Research, wdrożenie systemu marketing automation podnosi zwrot z inwestycji w CRM o ponad 15%. SALESmanago jest pierwszym polskim i aktualnie największym w Europie Centralnej systemem do automatyzacji marketingu, z którego korzysta ponad 600 firm.
Więcej informacji:
Marek Broda,
Product Manager, SALESmanago Marketing Automation
e-Mail: marek.broda@salesmanago.pl, Tel: 531 756 313