21 najlepszych blogów o Marketing Automation

salesmanago-najlepsze-blogi-o-marketing-automationr

Co powinni czytać marketerzy?

Co powinni czytać specjaliści Marketing Automation? Przed Wami 21 wartościowych blogów skupionych wokół tej tematyki. Z nich dowiecie się, jakie są najlepsze praktyki i triki, porady ekspertów oraz inspiracje. Z każdego z nich wybraliśmy też najciekawszy post, który da Wam wyobrażenie o jakości bloga.

Oczywiście czekamy też na Wasze typy – dopisujcie w komentarzach!


10 Pomysłów na Omnichannel Marketing. Pobierz za darmo


 

Customer experience matrix

Jedenastoletni blog autorstwa Davida Raaba, światowej klasy konsultanta w sprawie ewaluacji i analityki technologii marketingu. Masa fachowych informacji i interesujących infografik.

David przygotował specjalnie dla SALESmanago ebooka „Marketing Automation for Beginners„.

4.08. przeprowadzi ekskluzywny webinar dla fanów SALESmanago: zarejestruj się.

Przeczytaj koniecznieStudy: Half of Marketing Jobs Will Be Replaced by Machine Intelligence

 

ChiefMarTech

Blog prowadzony przez Scotta Brinkera dotyczący zarządzania, technologii i marketingu. Często publikowane posty dostarczają również nowych wiadomości ze świata Marketing Automation.

Przeczytaj koniecznie14 rules for data-driven, not data-deluded, marketing

 

JeffBullas

Jeff Bulass to przedsiębiorca, blogger, autor, marketer i mówca, który ma wiele do powiedzenia w sprawie digital marketingu oraz technologii social media. Jego blog obiecuje sukcesy w biznesie i życiu w wirtualnym świecie.

Przeczytaj koniecznie5 Simply Awesome Email Automation Funnels To Build Today

 

DemandGen Report

Centrum dla marketerów B2B – nie jest to blog osobisty. Artykuły dotyczą najnowszych innowacji w branży i zawierają wewnętrzne spostrzeżenia i analizy topowych ekspertów.

Przeczytaj koniecznieDo Leads Matter Anymore?

 

Funnelholic

Blog stworzony przez Craiga Rosenberga, który właściwie w większości składa się z postów gościnnych utrzymanych w temacie marketingu i sprzedaży.

Przeczytaj koniecznie5 Ways for Marketers at Mid-Sized Companies to Survive (and Thrive)

 

MarketingTech Blog

Tu możesz przeczytać artykuły dotyczące automatyzacji, ale także ecommerce, komunikacji email, mobile, sprzedaży itp. pisanych przez ekspertów marketingu.

Przeczytaj koniecznieHow to Deploy a Successful Marketing Automation Strategy

 

VentureBeat

Portal Venturebeat dostarcza najnowsze wiadomości dotyczące ogólnie technologii, ale jego kolekcja artykułów o Marketing Automation jest świetnym źródłem przydatnych informacji.

Przeczytaj koniecznie323 marketing tech startups fetched over $11B from VCs in 2015 (research)

 

Leadsloth

Blog osobisty Jepa Casteleina – doświadczonego marketera i doradcy, gdzie można przeczytać o lead marketingu i marketing automation. Ideę strony tłumaczy nieoficjalne motto bloga: “LeadSloth, Smart Ideas for Lazy Marketers”.

Przeczytaj koniecznieProcess Turns Marketing Automation Into Revenue

 

MarketingAutomationInsider

Ciekawy zbiór opinii i analiz dotyczących marketing automation pisana przez ekspertów z branży.

Przeczytaj koniecznie5 Ways Real Estate Agencies Can Use Marketing Automation

 

ClickZ

Blog publikujący informacje o wielu taktykach marketingowych z całą sekcją skupiającą się na marketing autmation.

Przeczytaj koniecznieFour steps for winning the inbox with email automation

 

Econsultancy

Masa wartościowych analiz i raportów. Jeżeli szukasz licb i statystyk, tam powinieneś zacząć.

Przeczytaj koniecznieSeven avoidable marketing automation mistakes

 

ContentMarketingInstitute

Blog w większości o content marketingu, zawiera również wiele artykułów o Marketing Auomation publikowanych przez wielu autorów.

Przeczytaj koniecznie3 Marketing Automation Tactics That Are Vital to Success

 

JChernov

“Helicopter to Work” to blog autorstwa Jeo Chernova, wicedyrektora marketingu w Insight Squared, człowieka całkowicie zafascynowanego tym, co robi. Jak dowiadujemy się ze strony głównej bloga, Adweek nazwał go jednym z 10 twórców, którzy sprawiają, że można kochać marketing.

Przeczytaj koniecznie: A (Hopefully) Useful Guide to Content Creation, Distribution & Analytics Solutions

 

TwistImage

Ogólna wiedza, którą Mich Joel dzieli się z czytlnikami tego bloga jest użyteczna dla każdego marketera. Strona daje świeżą perspektywę i wgląd w świat digital marketingu.

Przeczytaj koniecznieMarketing Needs To Be About What’s New

 

Moz

Najlepsze źródło wiedzy nt. SEO czy inbound! Długie i wyczerpujące poradnikowe posty pełne soczystych hacków i trików.

Przeczytaj koniecznieHow to Research the Path to Customer Purchase

 

SocialMediaExplorer

Blog łączący informacji o marketingu i social media tworzony przez ekspertów w tych dziedzinach.

Przeczytaj koniecznie3 Trending Advancements in Marketing Automation

 

MarketingLand

Na MarketingLand można przeczytać ogólnie o marketingu. Jeśli zasubskrybujesz tego bloga, będziesz na bieżąco z nowinkami z branży dzięki artykułom publikowanym codziennie.

Przeczytaj koniecznie5 Ways To Put Your Email Call To Action To Work

 

MarketingProfs

Treści najwyższej jakościpokazujące marketing z przeróżnych perspektyw.

Przeczytaj koniecznieHot Trends in Marketing Automation You Need to Know

 

RazorSocial

Bogaty zbiór marketingowych poradników, najczęściej publikowane artykuły dotyczą reklam online, email marketingu i social media.

Przeczytaj koniecznieEmail Automation: The Essential Guide to Email Marketing Automation

 

Business2Community

Kolejny wielotematyczny blog z wieloma codziennymi update’ami i ciekawą kolekcją artykułów w temacie Marketing Automation.

Przeczytaj koniecznieThe Science Behind Marketing Automation Planning Success

 

Marketing Automation

Zaglądajcie też na naszego bloga :)

Przeczytaj koniecznie: Nowa szkoła marketingu z Marketing Automation

 

Co dodalibyście do tej listy? Czekamy na Wasze typy!

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]