[Nowa Funkcjonalność] Błyskawiczny dostęp do rozwiązań Voice Commerce w Twoim sklepie internetowym. Połącz dane CDP, NLP, rekomendacje produktów AI z Voice Search i zapewnij swoim klientom niesamowite doświadczenia zakupowe.

 
 

Czym jest Voice Commerce? Według Visual Thesaurus, ludzie potrafią wypowiedzieć od 125 do 150 słów na minutę. To ponad trzy razy szybciej, niż średnia prędkość pisania na klawiaturze. Ze względu na tę wrodzoną zdolność człowieka, wyszukiwanie głosowe na stałe zagościło w naszej codzienności. Mówienie jest bardziej naturalne dla ludzi, niż pisanie na klawiaturze. Jak podaje Search Engine Watch: „62% użytkowników funkcji głosowych dokonało zakupów za pośrednictwem swojego wirtualnego asystenta, a 40% millenialsów korzysta z asystentów głosowych przed realizacją zakupów online”. Wyszukiwanie głosowe to przyszłość sprzedaży internetowej, dlatego nie daj się wyprzedzić konkurencji i zaimplementuj je w swoim sklepie internetowym już dziś.

 

Porozmawiajmy: Czym jest Voice Commerce?

 

Voice Commerce to nowoczesne rozwiązanie, które pozwala użytkownikom stron internetowych na otrzymywanie wyników wyszukiwania poprzez wypowiedzenie zapytania, zamiast wpisywania go. Systemy rozpoznawania głosu naśladują codzienne użycie języka, dzięki czemu jest to naturalne doświadczenie, niczym codzienna rozmowa z drugą osobą. Dzięki zastosowaniu wyszukiwania głosowego twój sklep internetowy stanie się bardziej przyjazny i przyjemny dla klientów. Przyspiesz proces zakupowy, dzięki błyskawicznemu dostępowi do produktów!

 
  • 65% konsumentów w wieku 25-49 lat codziennie korzysta z usług asystentów głosowych (PwC),
  • Prawie 50% osób obecnie wyszukuje produkty za pomocą Voice Search (Social Media Today),
  • 20% zapytań wprowadzanych do telefonów komórkowych wykonywanych jest za pomocą komend głosowych (Search Engine Land),
  • 61% konsumentów twierdzi, że wyszukiwanie głosowe jest dla nich najbardziej przydatne, gdy mają zajęte ręce lub wzrok skupiają na innym miejscu niż telefon (Social Media Today),
  • Szacuje się, że do 2022 roku rynek Voice Shopping w Stanach Zjednoczonych osiągnie 40 miliardów dolarów (Invesp).
 

Podsumowując, Voice Commerce nie tylko umożliwia szybkie i łatwe wyszukiwanie w internecie, ale także usprawnia nasze życie w sposób, który nigdy wcześniej nie był możliwy. Dzięki niemu możesz dotrzeć do interesujących cię przedmiotów za pomocą zaledwie kilku wypowiedzianych słów. Co więcej, w SALESmanago to ty decydujesz, jak będzie wyglądała ikona Voice Commerce. A może preferujesz przycisk? Wszystko zależy od ciebie!

  1. Zdecyduj, w jaki sposób chcesz, aby Voice Commerce był dostępny – poprzez ikonę lub przycisk. W pełni dostosuj rozmiar, kolor, a nawet obramowanie wybranego elementu.
  2. Zaprojektuj ikonę lub przycisk, który pozwoli na szybkie i proste wyszukiwanie za pomocą komend głosowych. Dopasuj ją do wyglądu swojej strony oraz spraw, aby była atrakcyjna dla odbiorców.
  3. Stwórz iluzję rozmowy z prawdziwym konsultantem w swoim sklepie internetowym, bez względu na to, z jakiego urządzenia, komputera, czy telefonu komórkowego korzystają odwiedzający. Dzięki Voice Commerce zawsze znajdą to, czego szukają.
 

Wprowadź Voice Commerce do swojej witryny i bądź na językach!

 
  • Przenieś twój sklep internetowy na wyższy poziom, zapewniając nowe, niesamowite doświadczenia zakupowe klientów na urządzeniach mobilnych poprzez wdrożenie technologii Voice Commerce, która łączy w sobie usługi Google, dane CDP, NLP i rekomendacje AI 
  • Zapewnij dostęp do Voice Commerce za pomocą jednego kliknięcia w dowolnym miejscu na stronie www. Pozwól klientom na szybkie oraz łatwe użycie Voice Commerce podczas procesu wyszukiwania i zakupu produktów. 
  • Zachęcaj odwiedzających stronę www do prowadzenia interakcji ze sklepem za pomocą poleceń głosowych, wyświetlając dedykowane, spersonalizowane i angażujące powiadomienia zintegrowane z rozwiązaniem Voice Commerce 
  • Analizuj, w jakim stopniu klienci używają usługi Voice Commerce do przeglądania, znajdowania, a także kupowania produktów w Twojej witrynie. Użyj zaawansowanych raportów i panelu analitycznego, aby zmierzyć skuteczność wyszukiwania i działania.
 

Ułatw życie swoim klientom: po prostu powiedz to!

 
  • Popraw Customer Experience i zwiększ swoją sprzedaż. Użytkownicy znacznie chętniej dokonują zakupów przy użyciu wyszukiwania głosowego,
  • Otwórz się na nową grupę docelową. Millenialsi są spragnieni nowych rozwiązań,
  • Zachowaj prostotę i pozwól swoim klientom mówić, czego szukają. Poprzez wyszukiwanie za pomocą głosu, znajdowanie produktów jest możliwe niezależnie od czasu oraz miejsca. 
  • Dostosuj wygląd Voice Commerce! Wybierz umiejscowienie przycisku, kształt, a nawet jego animację,
  • Umożliwiaj użytkownikom szybsze i wygodniejsze wyszukiwanie, oszczędzaj czas odwiedzających oraz spraw, aby czuli się bardziej produktywni,
  • Stwórz najlepszą wersję swojego sklepu! Rozwijaj stronę, czyniąc ją wygodną i bardziej intuicyjną w obsłudze, a wszystko to dzięki unikalnemu oraz dopasowanemu wyglądzie.
 

Jeśli uważasz, że Voice Commerce jest tym samym, co korzystanie z poleceń głosowych dostępnych w smartfonie, prawdopodobnie się mylisz

 

marketing automation marketing automation

SALESmanago to jedyna platforma CDXP (all-in-one Customer Data Platform & Customer Experience Platform) wspierana sztuczną inteligencją i wykorzystująca podejście no-code. Używana jest przez ponad 2000 klientów (m.in. Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance, Victoria’s Secret) w 50 krajach. Financial Times określił SALESmanago jako najszybciej rosnącą platformę marketing automation w Europie.

SALESmanago wykorzystuje pełen potencjał danych o klientach, łącząc zaawansowaną analitykę i hiperpersonalizację do dostarczenia w pełni konfigurowalnych, spersonalizowanych doświadczeń we wszystkich kanałach marketingowych.

Firma zlokalizowana jest w Krakowie i zatrudnia 300 doświadczonych konsultantów, data scientists i inżynierów. SALESmanago działa międzynarodowo dzięki szerokiej sieci ponad 1000 partnerów biznesowych.

Zacznij swoją podróż z SALESmanago od 2-miesięcznego darmowego Proof of Concept. Zarejestruj się na www.salesmanago.pl

[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!
[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!

    Dzięki SALESmanago Twoje ulubione narzędzia marketingowe są teraz łatwiej dostępne niż kiedykolwiek. Możesz cieszyć się nimi wszystkimi, zebranymi w jednym miejscu. Wystarczy kliknąć. Zasil swój marketing danymi klientów, korzystając ze wszystkich swoich ulubionych narzędzi. Użyj gotowych integracji lub dodaj Kod Monitorujący do swojej witryny, aby błyskawicznie zintegrować ją z SALESmanago. Integracja napędza marketing […]

10 trików na niesamowitą optymalizację współczynnika konwersji
10 trików na niesamowitą optymalizację współczynnika konwersji

    W naszym ostatnim artykule zwróciliśmy uwagę na współczynnik konwersji i jego fundamentalne znaczenie dla eCommerce – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, to w zasadzie tylko zwykła strona internetowa. Dziś pokażemy ci 10 praktycznych sposobów na stabilne, ugruntowane zwiększenie współczynnika konwersji – miesiąc po miesiącu.   Jak wyliczyć współczynnik […]

Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?
Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?

    W jednym z naszych wcześniejszych wpisów pokazaliśmy, jak zyskujące na popularności podejście CLV-ROI zmienia modele biznesowe eCommerce. Aby jednak znaleźć się w punkcie, w którym Twoi klienci zamieniają się w lojalnych fanów, musisz najpierw zamienić odwiedzających w klientów. Dlatego postrzegamy Conversion Rate (CR), czyli współczynnik konwersji, jako najbardziej fundamentalną metrykę w eCommerce. Bez […]

Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?
Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?

    Nasze Centrum Preferencji Klienta, uruchomione na początku tego roku, otworzyło zupełnie nowy świat możliwości hipersegmentacji. Teraz kreatywne wykorzystanie wielu naszych funkcji pozwoli Ci dostarczać komunikat zawsze dopasowany do indywidualnych potrzeb i gustów oraz zamienić Twój CDP w Platformę Customer Intimacy i w konsekwencji, budowę wyjątkowo solidnych relacji. W wielu naszych artykułach znajdziesz wszelkiego […]

Uwaga klientów ma swoje granice, z pomocą przychodzi grywalizacja! 5 trendów kształtujących zgrywalizowany eCommerce
Uwaga klientów ma swoje granice, z pomocą przychodzi grywalizacja! 5 trendów kształtujących zgrywalizowany eCommerce

    Bezprecedensowe czasy globalnej pandemii przyzwyczaiły nas do zmian zachowań konsumentów, co tylko uległo nasileniu wraz z przedłużającym się okresem i kolejnymi falami. Rosnąca cyfryzacja naszych zachowań osiągnęła nieprzewidywany dotąd poziom w skali i w demografii. A na ekranie nie ma zbyt wiele miejsca. Walka o uwagę nasiliła się. Uwaga to wyjątkowo cenny zasób. […]

Klienci chcą płynnego, mobilnego i indywidualnego eCommerce. Jakie technologie pomogą?
Klienci chcą płynnego, mobilnego i indywidualnego eCommerce. Jakie technologie pomogą?

    Skrupulatnie zbadaliśmy najnowsze trendy konsumenckie, aby oddzielić ziarno od plew i przedstawić rzetelne oszacowanie ogólnego kierunku ewolucji eCommerce. Oto, co odkryliśmy:   Klienci przenoszą się na urządzenia mobilne   Klienci zwykle odkrywają więcej produktów online niż w sklepach stacjonarnych. 55% z nich preferuje sieć z uwagi na wygodę, 46% większy wybór, a 45% […]

Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 2: Narzędzia i porady
Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 2: Narzędzia i porady

    Jak można otworzyć nowe możliwości dla reklamy opartej na preferencjach? Jak dodać czynnik ludzki do komunikacji poprzez skonfrontowanie surowych danych z rzeczywistymi potrzebami prawdziwych klientów? Odpowiedź brzmi: dane zero- i first-party. Czym one są? Dlaczego warto je zbierać i jak to robić? Oto przewodnik, który pomoże ci wprowadzić więcej konsensusu w relacje z […]

Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 1: Co? Dlaczego? Jak?
Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 1: Co? Dlaczego? Jak?

    Jak można otworzyć nowe możliwości dla reklamy opartej na preferencjach? Jak dodać czynnik ludzki do komunikacji poprzez skonfrontowanie surowych danych z rzeczywistymi potrzebami prawdziwych klientów? Odpowiedź brzmi: dane Zero- i First-Party. Czym one są? Dlaczego warto je zbierać i jak to robić? Oto przewodnik, który pomoże ci wprowadzić więcej konsensusu w relacje z […]

Rozsądny eCommerce zmierza w kierunku podejścia CLV-ROI
Rozsądny eCommerce zmierza w kierunku podejścia CLV-ROI

    Last touch ROAS wciąż dominuje wyobraźnię marketerów jako prymitywne, ale proste narzędzie pomiarowe. W nowym krajobrazie eCommerce, zdominowanym przez zagadnienie prywatności, będzie musiało się to zmienić. Wskaźniki dla ROAS ucierpią z uwagi na brak danych z tracking i bardzo ograniczone sposoby identyfikacji urządzeń. Brak plików cookie third-party tylko pogorszy sytuację. Co zastąpi ROAS? […]

Nieświadomość marketerów eCommerce kosztuje miliony. Pozbądź się ślepoty na dane zero-party
Nieświadomość marketerów eCommerce kosztuje miliony. Pozbądź się ślepoty na dane zero-party

    Niedawne badanie przeprowadzone przez CommerceNext pokazuje, że 39% sprzedawców detalicznych i marek obawia się nowego środowiska post-cookie, zdominowanego przez podejście privacy-first. W badaniu autorzy starali się też dociec, jakich strategii wobec tego środowiska planują użyć marketerzy. Oszałamiający okazała się fakt, że branża eCommerce wydaje się być nieświadoma roli, jaką dane zero-party mogą – […]