[Nowa Funkcjonalność] Błyskawiczny dostęp do rozwiązań Voice Commerce w Twoim sklepie internetowym. Połącz dane CDP, NLP, rekomendacje produktów AI z Voice Search i zapewnij swoim klientom niesamowite doświadczenia zakupowe.

 
 

Czym jest Voice Commerce? Według Visual Thesaurus, ludzie potrafią wypowiedzieć od 125 do 150 słów na minutę. To ponad trzy razy szybciej, niż średnia prędkość pisania na klawiaturze. Ze względu na tę wrodzoną zdolność człowieka, wyszukiwanie głosowe na stałe zagościło w naszej codzienności. Mówienie jest bardziej naturalne dla ludzi, niż pisanie na klawiaturze. Jak podaje Search Engine Watch: „62% użytkowników funkcji głosowych dokonało zakupów za pośrednictwem swojego wirtualnego asystenta, a 40% millenialsów korzysta z asystentów głosowych przed realizacją zakupów online”. Wyszukiwanie głosowe to przyszłość sprzedaży internetowej, dlatego nie daj się wyprzedzić konkurencji i zaimplementuj je w swoim sklepie internetowym już dziś.

 

Porozmawiajmy: Czym jest Voice Commerce?

 

Voice Commerce to nowoczesne rozwiązanie, które pozwala użytkownikom stron internetowych na otrzymywanie wyników wyszukiwania poprzez wypowiedzenie zapytania, zamiast wpisywania go. Systemy rozpoznawania głosu naśladują codzienne użycie języka, dzięki czemu jest to naturalne doświadczenie, niczym codzienna rozmowa z drugą osobą. Dzięki zastosowaniu wyszukiwania głosowego twój sklep internetowy stanie się bardziej przyjazny i przyjemny dla klientów. Przyspiesz proces zakupowy, dzięki błyskawicznemu dostępowi do produktów!

 
  • 65% konsumentów w wieku 25-49 lat codziennie korzysta z usług asystentów głosowych (PwC),
  • Prawie 50% osób obecnie wyszukuje produkty za pomocą Voice Search (Social Media Today),
  • 20% zapytań wprowadzanych do telefonów komórkowych wykonywanych jest za pomocą komend głosowych (Search Engine Land),
  • 61% konsumentów twierdzi, że wyszukiwanie głosowe jest dla nich najbardziej przydatne, gdy mają zajęte ręce lub wzrok skupiają na innym miejscu niż telefon (Social Media Today),
  • Szacuje się, że do 2022 roku rynek Voice Shopping w Stanach Zjednoczonych osiągnie 40 miliardów dolarów (Invesp).
 

Podsumowując, Voice Commerce nie tylko umożliwia szybkie i łatwe wyszukiwanie w internecie, ale także usprawnia nasze życie w sposób, który nigdy wcześniej nie był możliwy. Dzięki niemu możesz dotrzeć do interesujących cię przedmiotów za pomocą zaledwie kilku wypowiedzianych słów. Co więcej, w SALESmanago to ty decydujesz, jak będzie wyglądała ikona Voice Commerce. A może preferujesz przycisk? Wszystko zależy od ciebie!

  1. Zdecyduj, w jaki sposób chcesz, aby Voice Commerce był dostępny – poprzez ikonę lub przycisk. W pełni dostosuj rozmiar, kolor, a nawet obramowanie wybranego elementu.
  2. Zaprojektuj ikonę lub przycisk, który pozwoli na szybkie i proste wyszukiwanie za pomocą komend głosowych. Dopasuj ją do wyglądu swojej strony oraz spraw, aby była atrakcyjna dla odbiorców.
  3. Stwórz iluzję rozmowy z prawdziwym konsultantem w swoim sklepie internetowym, bez względu na to, z jakiego urządzenia, komputera, czy telefonu komórkowego korzystają odwiedzający. Dzięki Voice Commerce zawsze znajdą to, czego szukają.
 

Wprowadź Voice Commerce do swojej witryny i bądź na językach!

 
  • Przenieś twój sklep internetowy na wyższy poziom, zapewniając nowe, niesamowite doświadczenia zakupowe klientów na urządzeniach mobilnych poprzez wdrożenie technologii Voice Commerce, która łączy w sobie usługi Google, dane CDP, NLP i rekomendacje AI 
  • Zapewnij dostęp do Voice Commerce za pomocą jednego kliknięcia w dowolnym miejscu na stronie www. Pozwól klientom na szybkie oraz łatwe użycie Voice Commerce podczas procesu wyszukiwania i zakupu produktów. 
  • Zachęcaj odwiedzających stronę www do prowadzenia interakcji ze sklepem za pomocą poleceń głosowych, wyświetlając dedykowane, spersonalizowane i angażujące powiadomienia zintegrowane z rozwiązaniem Voice Commerce 
  • Analizuj, w jakim stopniu klienci używają usługi Voice Commerce do przeglądania, znajdowania, a także kupowania produktów w Twojej witrynie. Użyj zaawansowanych raportów i panelu analitycznego, aby zmierzyć skuteczność wyszukiwania i działania.
 

Ułatw życie swoim klientom: po prostu powiedz to!

 
  • Popraw Customer Experience i zwiększ swoją sprzedaż. Użytkownicy znacznie chętniej dokonują zakupów przy użyciu wyszukiwania głosowego,
  • Otwórz się na nową grupę docelową. Millenialsi są spragnieni nowych rozwiązań,
  • Zachowaj prostotę i pozwól swoim klientom mówić, czego szukają. Poprzez wyszukiwanie za pomocą głosu, znajdowanie produktów jest możliwe niezależnie od czasu oraz miejsca. 
  • Dostosuj wygląd Voice Commerce! Wybierz umiejscowienie przycisku, kształt, a nawet jego animację,
  • Umożliwiaj użytkownikom szybsze i wygodniejsze wyszukiwanie, oszczędzaj czas odwiedzających oraz spraw, aby czuli się bardziej produktywni,
  • Stwórz najlepszą wersję swojego sklepu! Rozwijaj stronę, czyniąc ją wygodną i bardziej intuicyjną w obsłudze, a wszystko to dzięki unikalnemu oraz dopasowanemu wyglądzie.
 

Jeśli uważasz, że Voice Commerce jest tym samym, co korzystanie z poleceń głosowych dostępnych w smartfonie, prawdopodobnie się mylisz

 

marketing automation marketing automation

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo
Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo

    Lean Marketing wymaga skuteczności, ale taki tytuł może wydawać się przesadą. To nie jest jednak wygórowane oczekiwanie, a propozycja rozwiązania. Jest to wykonalne – jeśli masz odpowiedni Workflow. W tym artykule wyjaśnimy, czym jest Workflow, jak działa, kto odpowiada za jego efektywność, a ostatecznie – jak skorzystać z doświadczenia twórców szablonów. Utrata produktywności […]

[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych
[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych

    Zebraliśmy naszych czołowych ekspertów eCommerce, którzy na co dzień pracują z największymi światowymi markami, aby całkowicie przeprojektować szablony Workflow w naszej Bibliotece. Ludzie ci włożyli tysiące godzin swojego doświadczenia i unikatową wiedzę w stworzenie nowych, ulepszonych szablonów. Wszystko to, aby zaoszczędzić Twój czas. Ponadto, do Biblioteki dodaliśmy Generator Workflow — pierwszą taką funkcję […]

[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard
[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard

    Nasza najnowsza funkcjonalność, eCommerce Dashboard, agreguje dane z platform eCommerce oraz oprogramowania marketingowego i prezentuje je w jednym miejscu, w czasie rzeczywistym, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jako, że umożliwia szybki przegląd wydajności sklepu internetowego, a także szczegółowe śledzenie różnych aspektów biznesu, stanowi niezwykle skuteczne, wielokanałowe narzędzie Growth Intelligence.   […]

SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu
SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu

    SALESmanago, największa w Polsce i najszybciej rosnąca firma tworząca rozwiązania technologiczne dla eCommerce, we wrześniu przyszłego roku przenosi swoją siedzibę do nowo powstającego Ocean Office Park na krakowskim zabłociu. Grupa Cavatina rozpoczęła już prace nad biurowcem, który zapewni dedykowaną, nowoczesną przestrzeń dla blisko 700 obecnych i przyszłych pracowników SALESmanago.    Charakterystyczny, okrągły Ocean […]

6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?
6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?

    Black Friday będzie rokiem 2022 w pigułce. Internet pęka w szwach od prognoz i strategii. W tym artykule przedstawiamy sześć najbardziej rozpowszechnionych, istotnych lub po prostu interesujących. Przedstawiamy również nasze podejście do nich. Ale przede wszystkim podpowiadamy, co z nimi zrobić. Na honorowe wyróżnienie zasługują prognozy: zabawki rozejdą się jak świeże bułeczki, ubrania […]

Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement
Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement

    Zwiększanie Customer Lifetime Value to jeden z najskuteczniejszych sposobów na podniesieniea przychodów. W końcu klient, którego już mamy, kosztuje nas znacznie mniej niż konwersja nowego użytkownika. W tym artykule pokażemy cztery scenariusze, w których możesz inteligentnie wykorzystać platformę Customer Engagement, aby zapewnić klientom większą wartość i zarobić więcej pieniędzy w tym procesie.   […]

Idealna strona docelowa – audyt Landing Page’a krok po kroku
Idealna strona docelowa – audyt Landing Page’a krok po kroku

    Wyobraź sobie, że masz niesamowicie efektowną stronę docelową, dzięki której dynamicznie przybywa Ci nowych leadów. Statystyki pną się w górę, a sprzedaż rośnie w oszałamiającym tempie. Jak stworzyć dobry landing page, który przyciągnie uwagę? Landing page, czyli strona docelowa, to miejsce, gdzie po kliknięciu w reklamę lub link w mailu trafia odbiorca. Od dobrze stworzonej […]

SALESmanago wzmacnia zespół C-Level Exec, szykując się na czterokrotny wzrost na terenie Europy, i doskonaląc swoje wsparcie marketerów eCommerce … z głową.
SALESmanago wzmacnia zespół C-Level Exec, szykując się na czterokrotny wzrost na terenie Europy, i doskonaląc swoje wsparcie marketerów eCommerce … z głową.

    26 września 2022, Kraków: Po dziewięciocyfrowej inwestycji ze strony Silver Tree i Perwyn, SALESmanago wzmacnia swój zespół wykonawczy C-Level. Celem jest zwiększyć przychody z 20 do 100 milionów Euro w ciągu najbliższych czterech lat i objąć pozycję europejskiego lidera customer engagement.   Nowi członkowie C-Level to doświadczeni liderzy z organizacji B2B, eCommerce i […]

Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku
Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku

    Prawie wszyscy przedsiębiorcy planują rozpocząć pozyskiwanie Danych Zero-Party w celu rozwiązania problemu deprecjacji informacji. Jednocześnie, jak pokazują badania Forrestera, mniej niż połowa z nich wie, jak z powodzeniem korzystać z takich zbiorów danych!   W lutym 2022 r. Forrester Consulting przeprowadził ankietę wśród 200 osób decyzyjnych różnych szczebli (manager+), skoncentrowanych na pozyskiwaniu klientów. […]

Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?
Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?

    Customer Engagement Platform to znacznie więcej niż platforma Customer Data, którą już znasz, być może nawet używasz. Jej funkcje znacznie wykraczają poza zbieranie i ujednolicanie danych, a umacniający wpływ na zespoły marketingowe jest ogromny. W tym artykule szczegółowo wyjaśnimy różnicę między tymi systemami. Aby stawić czoła wyzwaniom obecnej recesji, marketerzy muszą w dużym […]