[Nowa Funkcjonalność] Błyskawiczny dostęp do rozwiązań Voice Commerce w Twoim sklepie internetowym. Połącz dane CDP, NLP, rekomendacje produktów AI z Voice Search i zapewnij swoim klientom niesamowite doświadczenia zakupowe.

 
 

Czym jest Voice Commerce? Według Visual Thesaurus, ludzie potrafią wypowiedzieć od 125 do 150 słów na minutę. To ponad trzy razy szybciej, niż średnia prędkość pisania na klawiaturze. Ze względu na tę wrodzoną zdolność człowieka, wyszukiwanie głosowe na stałe zagościło w naszej codzienności. Mówienie jest bardziej naturalne dla ludzi, niż pisanie na klawiaturze. Jak podaje Search Engine Watch: „62% użytkowników funkcji głosowych dokonało zakupów za pośrednictwem swojego wirtualnego asystenta, a 40% millenialsów korzysta z asystentów głosowych przed realizacją zakupów online”. Wyszukiwanie głosowe to przyszłość sprzedaży internetowej, dlatego nie daj się wyprzedzić konkurencji i zaimplementuj je w swoim sklepie internetowym już dziś.

 

Porozmawiajmy: Czym jest Voice Commerce?

 

Voice Commerce to nowoczesne rozwiązanie, które pozwala użytkownikom stron internetowych na otrzymywanie wyników wyszukiwania poprzez wypowiedzenie zapytania, zamiast wpisywania go. Systemy rozpoznawania głosu naśladują codzienne użycie języka, dzięki czemu jest to naturalne doświadczenie, niczym codzienna rozmowa z drugą osobą. Dzięki zastosowaniu wyszukiwania głosowego twój sklep internetowy stanie się bardziej przyjazny i przyjemny dla klientów. Przyspiesz proces zakupowy, dzięki błyskawicznemu dostępowi do produktów!

 
  • 65% konsumentów w wieku 25-49 lat codziennie korzysta z usług asystentów głosowych (PwC),
  • Prawie 50% osób obecnie wyszukuje produkty za pomocą Voice Search (Social Media Today),
  • 20% zapytań wprowadzanych do telefonów komórkowych wykonywanych jest za pomocą komend głosowych (Search Engine Land),
  • 61% konsumentów twierdzi, że wyszukiwanie głosowe jest dla nich najbardziej przydatne, gdy mają zajęte ręce lub wzrok skupiają na innym miejscu niż telefon (Social Media Today),
  • Szacuje się, że do 2022 roku rynek Voice Shopping w Stanach Zjednoczonych osiągnie 40 miliardów dolarów (Invesp).
 

Podsumowując, Voice Commerce nie tylko umożliwia szybkie i łatwe wyszukiwanie w internecie, ale także usprawnia nasze życie w sposób, który nigdy wcześniej nie był możliwy. Dzięki niemu możesz dotrzeć do interesujących cię przedmiotów za pomocą zaledwie kilku wypowiedzianych słów. Co więcej, w SALESmanago to ty decydujesz, jak będzie wyglądała ikona Voice Commerce. A może preferujesz przycisk? Wszystko zależy od ciebie!

  1. Zdecyduj, w jaki sposób chcesz, aby Voice Commerce był dostępny – poprzez ikonę lub przycisk. W pełni dostosuj rozmiar, kolor, a nawet obramowanie wybranego elementu.
  2. Zaprojektuj ikonę lub przycisk, który pozwoli na szybkie i proste wyszukiwanie za pomocą komend głosowych. Dopasuj ją do wyglądu swojej strony oraz spraw, aby była atrakcyjna dla odbiorców.
  3. Stwórz iluzję rozmowy z prawdziwym konsultantem w swoim sklepie internetowym, bez względu na to, z jakiego urządzenia, komputera, czy telefonu komórkowego korzystają odwiedzający. Dzięki Voice Commerce zawsze znajdą to, czego szukają.
 

Wprowadź Voice Commerce do swojej witryny i bądź na językach!

 
  • Przenieś twój sklep internetowy na wyższy poziom, zapewniając nowe, niesamowite doświadczenia zakupowe klientów na urządzeniach mobilnych poprzez wdrożenie technologii Voice Commerce, która łączy w sobie usługi Google, dane CDP, NLP i rekomendacje AI 
  • Zapewnij dostęp do Voice Commerce za pomocą jednego kliknięcia w dowolnym miejscu na stronie www. Pozwól klientom na szybkie oraz łatwe użycie Voice Commerce podczas procesu wyszukiwania i zakupu produktów. 
  • Zachęcaj odwiedzających stronę www do prowadzenia interakcji ze sklepem za pomocą poleceń głosowych, wyświetlając dedykowane, spersonalizowane i angażujące powiadomienia zintegrowane z rozwiązaniem Voice Commerce 
  • Analizuj, w jakim stopniu klienci używają usługi Voice Commerce do przeglądania, znajdowania, a także kupowania produktów w Twojej witrynie. Użyj zaawansowanych raportów i panelu analitycznego, aby zmierzyć skuteczność wyszukiwania i działania.
 

Ułatw życie swoim klientom: po prostu powiedz to!

 
  • Popraw Customer Experience i zwiększ swoją sprzedaż. Użytkownicy znacznie chętniej dokonują zakupów przy użyciu wyszukiwania głosowego,
  • Otwórz się na nową grupę docelową. Millenialsi są spragnieni nowych rozwiązań,
  • Zachowaj prostotę i pozwól swoim klientom mówić, czego szukają. Poprzez wyszukiwanie za pomocą głosu, znajdowanie produktów jest możliwe niezależnie od czasu oraz miejsca. 
  • Dostosuj wygląd Voice Commerce! Wybierz umiejscowienie przycisku, kształt, a nawet jego animację,
  • Umożliwiaj użytkownikom szybsze i wygodniejsze wyszukiwanie, oszczędzaj czas odwiedzających oraz spraw, aby czuli się bardziej produktywni,
  • Stwórz najlepszą wersję swojego sklepu! Rozwijaj stronę, czyniąc ją wygodną i bardziej intuicyjną w obsłudze, a wszystko to dzięki unikalnemu oraz dopasowanemu wyglądzie.
 

Jeśli uważasz, że Voice Commerce jest tym samym, co korzystanie z poleceń głosowych dostępnych w smartfonie, prawdopodobnie się mylisz

 

marketing automation marketing automation

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.