[Nowa Funkcjonalność] Błyskawiczny dostęp do rozwiązań Voice Commerce w Twoim sklepie internetowym. Połącz dane CDP, NLP, rekomendacje produktów AI z Voice Search i zapewnij swoim klientom niesamowite doświadczenia zakupowe.

 
 

Czym jest Voice Commerce? Według Visual Thesaurus, ludzie potrafią wypowiedzieć od 125 do 150 słów na minutę. To ponad trzy razy szybciej, niż średnia prędkość pisania na klawiaturze. Ze względu na tę wrodzoną zdolność człowieka, wyszukiwanie głosowe na stałe zagościło w naszej codzienności. Mówienie jest bardziej naturalne dla ludzi, niż pisanie na klawiaturze. Jak podaje Search Engine Watch: „62% użytkowników funkcji głosowych dokonało zakupów za pośrednictwem swojego wirtualnego asystenta, a 40% millenialsów korzysta z asystentów głosowych przed realizacją zakupów online”. Wyszukiwanie głosowe to przyszłość sprzedaży internetowej, dlatego nie daj się wyprzedzić konkurencji i zaimplementuj je w swoim sklepie internetowym już dziś.

 

Porozmawiajmy: Czym jest Voice Commerce?

 

Voice Commerce to nowoczesne rozwiązanie, które pozwala użytkownikom stron internetowych na otrzymywanie wyników wyszukiwania poprzez wypowiedzenie zapytania, zamiast wpisywania go. Systemy rozpoznawania głosu naśladują codzienne użycie języka, dzięki czemu jest to naturalne doświadczenie, niczym codzienna rozmowa z drugą osobą. Dzięki zastosowaniu wyszukiwania głosowego twój sklep internetowy stanie się bardziej przyjazny i przyjemny dla klientów. Przyspiesz proces zakupowy, dzięki błyskawicznemu dostępowi do produktów!

 
  • 65% konsumentów w wieku 25-49 lat codziennie korzysta z usług asystentów głosowych (PwC),
  • Prawie 50% osób obecnie wyszukuje produkty za pomocą Voice Search (Social Media Today),
  • 20% zapytań wprowadzanych do telefonów komórkowych wykonywanych jest za pomocą komend głosowych (Search Engine Land),
  • 61% konsumentów twierdzi, że wyszukiwanie głosowe jest dla nich najbardziej przydatne, gdy mają zajęte ręce lub wzrok skupiają na innym miejscu niż telefon (Social Media Today),
  • Szacuje się, że do 2022 roku rynek Voice Shopping w Stanach Zjednoczonych osiągnie 40 miliardów dolarów (Invesp).
 

Podsumowując, Voice Commerce nie tylko umożliwia szybkie i łatwe wyszukiwanie w internecie, ale także usprawnia nasze życie w sposób, który nigdy wcześniej nie był możliwy. Dzięki niemu możesz dotrzeć do interesujących cię przedmiotów za pomocą zaledwie kilku wypowiedzianych słów. Co więcej, w SALESmanago to ty decydujesz, jak będzie wyglądała ikona Voice Commerce. A może preferujesz przycisk? Wszystko zależy od ciebie!

  1. Zdecyduj, w jaki sposób chcesz, aby Voice Commerce był dostępny – poprzez ikonę lub przycisk. W pełni dostosuj rozmiar, kolor, a nawet obramowanie wybranego elementu.
  2. Zaprojektuj ikonę lub przycisk, który pozwoli na szybkie i proste wyszukiwanie za pomocą komend głosowych. Dopasuj ją do wyglądu swojej strony oraz spraw, aby była atrakcyjna dla odbiorców.
  3. Stwórz iluzję rozmowy z prawdziwym konsultantem w swoim sklepie internetowym, bez względu na to, z jakiego urządzenia, komputera, czy telefonu komórkowego korzystają odwiedzający. Dzięki Voice Commerce zawsze znajdą to, czego szukają.
 

Wprowadź Voice Commerce do swojej witryny i bądź na językach!

 
  • Przenieś twój sklep internetowy na wyższy poziom, zapewniając nowe, niesamowite doświadczenia zakupowe klientów na urządzeniach mobilnych poprzez wdrożenie technologii Voice Commerce, która łączy w sobie usługi Google, dane CDP, NLP i rekomendacje AI 
  • Zapewnij dostęp do Voice Commerce za pomocą jednego kliknięcia w dowolnym miejscu na stronie www. Pozwól klientom na szybkie oraz łatwe użycie Voice Commerce podczas procesu wyszukiwania i zakupu produktów. 
  • Zachęcaj odwiedzających stronę www do prowadzenia interakcji ze sklepem za pomocą poleceń głosowych, wyświetlając dedykowane, spersonalizowane i angażujące powiadomienia zintegrowane z rozwiązaniem Voice Commerce 
  • Analizuj, w jakim stopniu klienci używają usługi Voice Commerce do przeglądania, znajdowania, a także kupowania produktów w Twojej witrynie. Użyj zaawansowanych raportów i panelu analitycznego, aby zmierzyć skuteczność wyszukiwania i działania.
 

Ułatw życie swoim klientom: po prostu powiedz to!

 
  • Popraw Customer Experience i zwiększ swoją sprzedaż. Użytkownicy znacznie chętniej dokonują zakupów przy użyciu wyszukiwania głosowego,
  • Otwórz się na nową grupę docelową. Millenialsi są spragnieni nowych rozwiązań,
  • Zachowaj prostotę i pozwól swoim klientom mówić, czego szukają. Poprzez wyszukiwanie za pomocą głosu, znajdowanie produktów jest możliwe niezależnie od czasu oraz miejsca. 
  • Dostosuj wygląd Voice Commerce! Wybierz umiejscowienie przycisku, kształt, a nawet jego animację,
  • Umożliwiaj użytkownikom szybsze i wygodniejsze wyszukiwanie, oszczędzaj czas odwiedzających oraz spraw, aby czuli się bardziej produktywni,
  • Stwórz najlepszą wersję swojego sklepu! Rozwijaj stronę, czyniąc ją wygodną i bardziej intuicyjną w obsłudze, a wszystko to dzięki unikalnemu oraz dopasowanemu wyglądzie.
 

Jeśli uważasz, że Voice Commerce jest tym samym, co korzystanie z poleceń głosowych dostępnych w smartfonie, prawdopodobnie się mylisz

 

marketing automation marketing automation

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku
Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku

    Prawie wszyscy przedsiębiorcy planują rozpocząć pozyskiwanie Danych Zero-Party w celu rozwiązania problemu deprecjacji informacji. Jednocześnie, jak pokazują badania Forrestera, mniej niż połowa z nich wie, jak z powodzeniem korzystać z takich zbiorów danych!   W lutym 2022 r. Forrester Consulting przeprowadził ankietę wśród 200 osób decyzyjnych różnych szczebli (manager+), skoncentrowanych na pozyskiwaniu klientów. […]

Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?
Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?

    Customer Engagement Platform to znacznie więcej niż platforma Customer Data, którą już znasz, być może nawet używasz. Jej funkcje znacznie wykraczają poza zbieranie i ujednolicanie danych, a umacniający wpływ na zespoły marketingowe jest ogromny. W tym artykule szczegółowo wyjaśnimy różnicę między tymi systemami. Aby stawić czoła wyzwaniom obecnej recesji, marketerzy muszą w dużym […]

Recesja lojalności w eCommerce. Jak ma sobie z nią radzić marketer?
Recesja lojalności w eCommerce. Jak ma sobie z nią radzić marketer?

    Inflacja sprawia, że klienci zastanawiają się dwa razy, nim otworzą portfel. I choć wciąż kupują, to ich zachowanie się zmieniło. W sektorze eCommerce obserwujemy inflacyjną recesję lojalności, która stawia marketerów w paradoksalnej sytuacji: muszą zwiększać swoją efektywność bez zwiększania kosztów operacyjnych. Jest z tego wyjście  – z głową.   Zachowanie klientów się zmieniło […]

Skąd ten Lean? Nowe podejście SALESmanago do marketingu w eCommerce
Skąd ten Lean? Nowe podejście SALESmanago do marketingu w eCommerce

    Jak w chińskim przysłowiu, żyjemy w ciekawych czasach, które zmuszają nas do przekraczania ograniczeń i jeszcze efektywniejszego działania – mówiąc prościej, zgodnie z zasadami lean. W tym artykule przedstawiamy najpilniejsze wyzwania w dzisiejszym marketingu eCommerce i dostarczamy wskazówek, jak przygotować się na zmiany, których efekty już widzimy wokół nas.   Ciekawe czasy   […]

4 sposoby na personę i odszukanie wartościowych nabywców we własnej bazie danych – z głową!
4 sposoby na personę i odszukanie wartościowych nabywców we własnej bazie danych – z głową!

    W poprzednim artykule zwróciliśmy uwagę, że Lean Marketing wymaga inteligentnych, wysoce wydajnych, drobnych kroków, zamiast wielkich planów marketingowych. W tym artykule pokażemy 4 praktyczne sposoby na wykonanie takich kroków i znalezienie wartościowych klientów we własnej bazie danych.   Wzmocnienie elementów strategii lean   Jak wskazaliśmy również w poprzednim artykule, niektóre elementy strategii Lean […]

Dlaczego Lean Marketing to strzał w dziesiątkę dla eCommerce?
Dlaczego Lean Marketing to strzał w dziesiątkę dla eCommerce?

    Najpierw było Lean Manufacturing, potem Lean Management. Ukonstytuowały one powszechne rozumienie terminu Lean, który oznacza osiąganie celów bez kosztownych strat lub nadwyżek – czasu, zasobów lub wysiłku. Lean Marketing zawiera wszystkie te elementy, a ponadto czerpie wiele ze stylu zarządzania projektami Agile. Lean Marketing jest również znacznie łatwiejszy, gdy masz platformę Customer Data […]

[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!
[Nowa Funkcjonalność] SALESmanago uruchamia Centrum integracji: wszystkie Twoje integracje w jednym miejscu!

    Dzięki SALESmanago Twoje ulubione narzędzia marketingowe są teraz łatwiej dostępne niż kiedykolwiek. Możesz cieszyć się nimi wszystkimi, zebranymi w jednym miejscu. Wystarczy kliknąć. Zasil swój marketing danymi klientów, korzystając ze wszystkich swoich ulubionych narzędzi. Użyj gotowych integracji lub dodaj Kod Monitorujący do swojej witryny, aby błyskawicznie zintegrować ją z SALESmanago. Integracja napędza marketing […]

10 trików na niesamowitą optymalizację współczynnika konwersji
10 trików na niesamowitą optymalizację współczynnika konwersji

    W naszym ostatnim artykule zwróciliśmy uwagę na współczynnik konwersji i jego fundamentalne znaczenie dla eCommerce – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, to w zasadzie tylko zwykła strona internetowa. Dziś pokażemy ci 10 praktycznych sposobów na stabilne, ugruntowane zwiększenie współczynnika konwersji – miesiąc po miesiącu.   Jak wyliczyć współczynnik […]

Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?
Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?

    W jednym z naszych wcześniejszych wpisów pokazaliśmy, jak zyskujące na popularności podejście CLV-ROI zmienia modele biznesowe eCommerce. Aby jednak znaleźć się w punkcie, w którym Twoi klienci zamieniają się w lojalnych fanów, musisz najpierw zamienić odwiedzających w klientów. Dlatego postrzegamy Conversion Rate (CR), czyli współczynnik konwersji, jako najbardziej fundamentalną metrykę w eCommerce. Bez […]

Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?
Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?

    Nasze Centrum Preferencji Klienta, uruchomione na początku tego roku, otworzyło zupełnie nowy świat możliwości hipersegmentacji. Teraz kreatywne wykorzystanie wielu naszych funkcji pozwoli Ci dostarczać komunikat zawsze dopasowany do indywidualnych potrzeb i gustów oraz zamienić Twój CDP w Platformę Customer Intimacy i w konsekwencji, budowę wyjątkowo solidnych relacji. W wielu naszych artykułach znajdziesz wszelkiego […]