Według specjalisty z dziedziny Marketing Automation, Davida Raaba, aż 70% (Vendasta) marketerów jest niezadowolonych z używanego oprogramowania. Dlaczego? Większość z nich odnosi się do zbyt skomplikowanej struktury platformy, zbyt trudnego zarządzania systemem, a jedna czwarta użytkowników (Autopilot) nie wie, jak efektywnie korzystać z narzędzi oraz generować satysfakcjonujące przychody. Właśnie dlatego stworzyliśmy Command Center, panel zarządzania, którego nie posiada żadne inne oprogramowanie do marketingu i który sprawi, że życie staje się prostsze.

 

Bariery w zarządzaniu i wdrażaniu systemów Marketing Automation nie przyciągają potencjalnych klientów z sektora B2C

 

To oczywiste, że apetyt rośnie w miarę jedzenia. Im bardziej nowoczesne rozwiązania w branży martech, tym większe zainteresowanie klientów wdrażaniem nowych rozwiązań. Ale. Dokładnie, ale – wszyscy w sektorze Marketing Automation zdali sobie już sprawę, że przy mnogości funkcji zmniejsza się łatwość nawigacji. A nawet 86% (Regalix) użytkowników uważa, że bezproblemowość obsługi jest najważniejszym kryterium przy wyborze platformy Marketing Automation. Jakie są główne problemy, które marketerzy dostrzegają w świecie automatyzacji?

 
  • 44% użytkowników jest niezadowolonych,  ponieważ ich oprogramowanie jest zbyt trudne do nauki i codziennego użytkowania (Autopilot),
  • 61% użytkowników uważa, że ​​proces uczenia się nowego systemu do automatyzacji działań marketingowych jest zbyt skomplikowany (EmailMonday),
  • 37% –  kropla w morzu, czyli ilość firm polegających na sobie w zakresie automatyzacji, ponieważ nie ufają swoim umiejętnościom zarządzania w systemach klasy Marketing Automation (EmailMonday).

7 powodów, dla których warto skorzystać z SALESmanago Command Center i zapomnieć o dotychczasowych sposobach rozumienia procesu marketingowego

 

Od organizacji procesów, po organizację i realizację kampanii. Oto rzeczy, które można zrobić korzystając z naszej nowej funkcji.

 
  • Zbuduj swój kokpit do zarządzania marketingiem zawierający scentralizowany widok wszystkich procesów marketingowych i rozwiązań nastawionych na osiągnięcie konkretnych KPI. Uzyskaj pełne zrozumienie tego, co obecnie działa w twoim marketingu i jakie procesy są pokryte poprzez poszczególne działania. 
  • Przejdź z działań ad hoc i jednorazowych, odseparowanych od siebie kampanii na tworzenie kompleksowych procesów zorientowanych na konkretne KPI poprzez użycie wszystkich dostępnych narzędzi i kanałów komunikacji
  • Organizuj kampanie, planując wysyłkę wiadomości masowych i uruchamiając procesy automatyzacji w wybranym terminie. Wybierz, kiedy kampania ma być rozpoczęta oraz kiedy należy przeprowadzić jej kolejne etapy. Zaplanuj cały proces komunikacji, umieszczając różne grupy działań marketingowych w swoim kalendarzu marketingowym za pomocą prostej metody drag & drop. 
  • W prosty sposób mierz efekty wszystkich kampanii i poszczególnych wysyłek korzystając z widoku kalendarza, w którym możesz zobaczyć skuteczność wszystkich wychodzących komunikatów  w wybranym przedziale czasowym.
  • Skorzystaj z jednego centralnego punktu, w celu tworzenia i analizowania działań marketingowych skierowanych do klientów na wszystkich etapach ich cyklu życia, począwszy od pozyskania przez aktywację aż do podnoszenia retencji.
  • Skorzystaj z zaawansowanego kalendarza, aby łatwo planować i nadzorować wszystkie zaplanowane działania marketingowe. 
  • Command Center umożliwia tworzenie kampanii zarówno przy użyciu pojedynczych wysyłek masowych, jak i niestandardowych, wieloetapowych procesów automatyzacji, co czyni je unikalnym rozwiązaniem na skalę całego rynku.
 

Przykłady użycia Marketing Management Cockpit, które są odpowiedzią na problemy branży i sprawią, że żadna kompleksowa strategia marketingowa nie stanie na drodze do sukcesu

 
  • Wykorzystanie widoku Kampanii do planowania okazjonalnych i tematycznych kampanii – możliwość stworzenia osobnych folderów na każdy dzień tygodnia i umieszczenia w nich odpowiednich procesów oraz wysyłek zaplanowanych na dany dzień, aby żaden element strategii marketingowej nie został pominięty,
  • Możliwość przejścia prosto do analityki lub edycji wybranego elementu – kwintesencja panelu, czyli oszczędność czasu. Zamiast skomplikowanego przeklikiwania zakładek z rozproszonymi funkcjami stworzyliśmy panel, który umożliwia zarządzanie i edytowania konkretnych kampanii, a to wszystko z jednego ekranu,
  • Kontrola nad wysyłkami z jednego miejsca – poza możliwością edycji elementów, w Command Center istnieje także funkcja anulowania wysyłki jednym przyciskiem myszki, przydatna funkcja, jeśli w ostatniej chwili padnie decyzja o zmianie strategii marketingowej,
  • Podgląd statystyk dziennych, tygodniowych, miesięcznych – w razie potrzeby szybkiej, ale dokładnej analizy informacji na temat wyników kampanii w danym dniu, tygodniu lub miesiącu, 
  • Możliwość użycia Command Center jako narzędzia służącego do planowania i sprawdzania bieżących akcji marketingowych – Command Center to panel nie tylko do budowania dużych, zaawansowanych i rozbudowanych procesów, ale także do zarządzania bieżącymi kampaniami.

marketing automation

marketing automation